Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: C-HR beszélgessünk  (Megtekintve 11150 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9670
C-HR beszélgessünk
« Dátum: 2017.01.13 12:01:19 »
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.27 19:08:28 írta Trotter66 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9670
C-HR
« Válasz #1 Dátum: 2017.01.13 12:02:59 »
Illetve ne feledjük, akit érdekel Január 21-22.-én nyílt hétvége.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9670
C-HR
« Válasz #2 Dátum: 2017.01.16 21:57:46 »
Egy újabb cikk, és a menetpróbán szerzett tapasztalatok.
http://www.origo.hu/auto/20170110-a-juke-jobbik-enje-toyota-c-hr-menetproba.html
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4112
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:C-HR
« Válasz #3 Dátum: 2017.01.16 22:13:23 »
Egy újabb cikk, és a menetpróbán szerzett tapasztalatok.
http://www.origo.hu/auto/20170110-a-juke-jobbik-enje-toyota-c-hr-menetproba.html
Héten kipróbáltam, nagyobb mint gondoltam, két kisgyerekkel egész kellemes volt, csomagok nélkül, városi vagy város környéki mászkálásra.

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1036
  • Autó: '10 Toyota Avensis Wagon 1.8 Sol T27 '99 Toyota Yaris 1.0 VVTi Linea Sol P1
Re:C-HR
« Válasz #4 Dátum: 2017.01.30 13:56:53 »
'10 Avensis Wagon
'99 Yaris 
ex: '04 Avensis Wagon

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8799
  • Autó: Yaris'08+Verso'16

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8675
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:C-HR
« Válasz #6 Dátum: 2017.02.16 19:05:36 »
http://totalcar.hu/tesztek/2017/02/16/toyota_c-hr_1_8_hybrid_2017/

"Aki tehát egyszer az életben vezetett már bármilyen Priust vagy Avensis Hybridet, pontosan el tudja képzelni, milyen."
Nekem a hibrid Avensis valahogy kimaradt :hmmmm:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:C-HR
« Válasz #7 Dátum: 2017.02.17 07:13:37 »
"Aki tehát egyszer az életben vezetett már bármilyen Priust vagy Avensis Hybridet, pontosan el tudja képzelni, milyen."
Nekem a hibrid Avensis valahogy kimaradt :hmmmm:
Auris akart lenni természetesen

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8675
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:C-HR
« Válasz #8 Dátum: 2017.02.17 07:55:53 »
Az lehet, olyat láttam elindulni mellőlem a parkolóból. Pont kiszálltam, érdekes élmény, hogy elindul, és csak a kavics ropogását hallani :)

TtkRN2


janicomp

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid Dynamic Higanyezüst full extra (bőr és jbl hifi nélkül)
Re:C-HR
« Válasz #9 Dátum: 2017.05.28 09:49:53 »
Az lehet, olyat láttam elindulni mellőlem a parkolóból. Pont kiszálltam, érdekes élmény, hogy elindul, és csak a kavics ropogását hallani :)

TtkRN2
Hát én 2016.november 29 tulaja vagyok egy ilyen autónak.
Jelenleg bőr belső és JBL hangrendszeren kívűl minden van az autóban,
Negatívum az autóban, hogy tartalék kerékkel 100 literrel kevesebb a csomagtér.
Pedig egy kis tervezéssel megoldhartó lett volna, hogy ez ne lehessen gond. Mert a hely ott van, de kb 5cm hossz növeléssel minden optimális lenne!
A kezdeti nagyobb fogyasztás után kellemesen elmegy nagy tempóval kb 6 literrel.(140km)
Kicsivel több lóerő nem ártana. Ezt a hegyekben lehet főleg megérezni.
Minden nagyon precízen dolgozik az autóban.
A csend pedig üdítő az autóban.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:C-HR
« Válasz #10 Dátum: 2017.05.28 11:11:41 »
Hát én 2016.november 29 tulaja vagyok egy ilyen autónak.
Jelenleg bőr belső és JBL hangrendszeren kívűl minden van az autóban,
Negatívum az autóban, hogy tartalék kerékkel 100 literrel kevesebb a csomagtér.
Pedig egy kis tervezéssel megoldhartó lett volna, hogy ez ne lehessen gond. Mert a hely ott van, de kb 5cm hossz növeléssel minden optimális lenne!
A kezdeti nagyobb fogyasztás után kellemesen elmegy nagy tempóval kb 6 literrel.(140km)
Kicsivel több lóerő nem ártana. Ezt a hegyekben lehet főleg megérezni.
Minden nagyon precízen dolgozik az autóban.
A csend pedig üdítő az autóban.
Melyik motorral, kis turbós vagy hibrid?

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


janicomp

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid Dynamic Higanyezüst full extra (bőr és jbl hifi nélkül)
Re:C-HR
« Válasz #11 Dátum: 2017.05.28 20:47:48 »
Hybrid 1.8ccm Etkinson motorral 122Le

Snake

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 44
  • Autó: CHR Hybrid Executive LED
Re:C-HR
« Válasz #12 Dátum: 2017.11.22 21:10:40 »
Ez a topik nagyon nem pörög, nincsenek toyotaklubos CHR tulajok itt? Most indítottam ek egy CHR vásárlást, jó lett volna pár kommentet olvasni tulajdonosoktól....

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8799
  • Autó: Yaris'08+Verso'16
Re:C-HR
« Válasz #13 Dátum: 2017.11.25 19:23:25 »
Hát sztem a célközönsége ennek az új autónak nem kifejezetten az az onlájn élő ember ahogy néztem....

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:C-HR
« Válasz #14 Dátum: 2017.11.25 21:32:22 »
A FB-on vannak páran - onlányok.