Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1129193 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6000 Dátum: 2016.01.13 10:12:34 »
Nem tudom mindegyik Camry esetében így volt-e, de amit én hajtottam v30-ast abban a pedállal rögzítetted, és ugyanazt a pedált benyomva oldottad a kéziféket is. Mondjuk Aut váltó esetén elég ritkán kell használni (kézi)féket.  :D
A Priusokban és CT-ben is pedálos van és a fentiek szerint működik.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6001 Dátum: 2016.01.13 10:24:25 »
az a durva hogy le is van vizsgáztatva 7 személyre? az mondjuk nem jó a pályamatricák miatt. kamura kéne a +2 ülés csak úgy meg a fakabát szólhat érte.
mi az a pedálos kézifék? hogy oldod fel?  talán mercikben volt ilyen
Mercikben (W123) kioldáshoz húztad a flipper kart.  :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6002 Dátum: 2016.01.13 10:38:54 »
Újabban Békéscsabán van egy gyönyörű, 2002-2004 körüli bézs metál Camry 2,4 automata. Belül is bőr kárpit van, az is világos színű és feltűnően egyben van az autó. Nem ez a legszebb Camry típus, de annyira egyben van az autó, hogy véleményem szerint ilyen állapotú Camry is ritkaság és érték!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Beszélgessünk
« Válasz #6003 Dátum: 2016.01.13 19:31:52 »
Nekem bejött az a Camry, én nagyon szerettem.  :wub: Óriási csomag és utastér, persze a belsején látszott, hogy Amerikának szánták, azaz néhány helyen gagyi megoldások és kapcsolók, ami az akkori kb 8,9-11.99M Ft-os árakat (2003) figyelembe véve be is tette a kaput az Eu-s eladásoknak (no meg persze a sokak által hiányolt dízelmotor miatt is).

Aki gondolkodik egy ilyenen mindenképpen Aut váltósat keressen, ehhez eleve jóval gazdagabb felszereltség járt. Érdekesség, hogy egyedüliként a kínálatban a kézi váltós Camrynek rendes kéziféke volt, nem pedálos.
A 3.0 V6 és a 2.4-es Aut között pedig a nagyobb (motor)teljesítményen kívül csak a széria VSC volt a különbség és az opcióként rendelhető DVD-s Navi.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Lakatosmiki

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6004 Dátum: 2016.01.18 19:01:03 »
Sziasztok!
Teljesen új vagyok még itt. Kellene nekem egy kis segítség. Van egy v20-as Camry-m. Kellene nekem egy motor bele. Ha jól tudom akkor 3S-FE. Elvileg a hengerfej az jó de ha komplett az sem baj. Ha esetleg tudtok olyan szerelőt Aki ebben a típusban nagyon otthon van annak is örülnék. Köszi előre is.

ben88

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6005 Dátum: 2016.01.19 12:51:09 »
Carina E-ből, Rav 4 első generációjából való 3s-fe is jó hozzá.
ex: 90 camry 2.0 aut. usdm
ex: 94 camry 3.0 3vzfe eu
ex: 94 camry 2.2 aut. usdm
2000 4runner 3.4 limited

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Beszélgessünk
« Válasz #6006 Dátum: 2016.01.19 12:56:32 »
Bizony, sok típusban megtalálható volt az a 2 literes motor, ha jól rémlik még a Toyota Picnic, no és persze a rácfelvarrás előtti T22-es Avensisbe is beletették.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Lakatosmiki

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6007 Dátum: 2016.01.19 15:12:39 »
Köszi az eddigi segítséget! Ha esetleg van Valakinek egy ilyen komplett motorja az jó lenne.

szucsattila012

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6008 Dátum: 2016.01.24 14:04:17 »
Nekem bejött az a Camry, én nagyon szerettem.  :wub: Óriási csomag és utastér, persze a belsején látszott, hogy Amerikának szánták, azaz néhány helyen gagyi megoldások és kapcsolók, ami az akkori kb 8,9-11.99M Ft-os árakat (2003) figyelembe véve be is tette a kaput az Eu-s eladásoknak (no meg persze a sokak által hiányolt dízelmotor miatt is).

Aki gondolkodik egy ilyenen mindenképpen Aut váltósat keressen, ehhez eleve jóval gazdagabb felszereltség járt. Érdekesség, hogy egyedüliként a kínálatban a kézi váltós Camrynek rendes kéziféke volt, nem pedálos.
A 3.0 V6 és a 2.4-es Aut között pedig a nagyobb (motor)teljesítményen kívül csak a széria VSC volt a különbség és az opcióként rendelhető DVD-s Navi.

Nekem egy ilyen 3.0 V6-s van és sajnos kihasználatlanság miatt meg kell váljak tőle. Ha valakit érdekel szívesebben kezelném a fórumon keresztül, mert tudom, jó helyen lenne.

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6009 Dátum: 2016.01.29 16:31:56 »
Sziasztok!
Rég jártam erre.
Még megvan  a camry (sv11), de nem tudok vele foglalkozni, motor, futómű, belső, cróm elemek jó állapotban, karosszériával lenne teendő, fékcsövek elrohadtak.
Amik vannak hozzá: Gyári alukerék, gyári fényezett acél kerekek, gyári dísztárcsákkal, digi műszerfal, még egy donor

Akinek van kedve, ideje foglalkozni vele ideális alany felújításra.

Ára: donornak is mennie kell, kerüljön le a nevemről
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Szakács Zoli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6010 Dátum: 2016.02.01 16:17:51 »
Sziasztok!

A '94-es Camry-mhez (VCV10-es, V6 manuál) keresek bal első fényszórót, üvegbúrásat. Valaki egy tippel meg tudna esetleg dobni? Jelenleg utángyártott TYC van rajta, de az is üveg és a balt eltalálta egy kavics... szép nyomot is hagyott rajta. Szóval ezt cserélném, ha ez a TYC van valakinek lepasszolandó, az is jöhet, csak üveg legyen.

Üdv!

KZsolt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6011 Dátum: 2016.02.04 18:15:11 »
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit!
2001-es Toyota Camry 3,0 V6-os, automata váltós autóm van. 8 éve van nálam, nagyon szeretem, csak jót tudok róla elmondani. Közel 300 ezer km-nél járok, ebből 180 ezret én tettem bele.
Ezen a fórumon gondolom nem kell részleteznem, hogy a 10.000 km-enkénti szervizeket, gondoskodást miként hálálja meg a gép, gyakorlatilag a fenntartása az olajok-szűrők-fék-gumiabroncs-izzók együttesben kimerül.

Legnagyobb gondoskodásom ellenére az automata váltó olajcserével nehézségekbe ütköztem. A szervizkönyv szerinti 60.000 km-enként cseréltettem az olajat, de elvesztettem a bizalmamat a márkaszervizekben.
Az első alkalommal az egyik márkaszervizben meg akartak győzni, hogy ebben soha nem kell cserélni az olajat.  Hosszas unszolásomra  kicserélték, 40 perc múlva kész volt, amikor a szűrő felől érdeklődtem, akkor lekezelően közölték, hogy ebben nincs.
Innen azonnal továbbmentem. (Itt szervizelték az autót az első tulajdonosnak 0km-es kora óta! - ez nem nyugtatott meg!)
A következő szervizben készségesen kicserélték az olajat is és a szűrőt is. (Le kell venni a kartert, ott a szűrő)
A számlán 4l olaj szerepelt, amit most, amikor ismét a csere előtt állok, kicsit utánaolvasva jöttem rá, hogy nagyjából a szükséges mennyiség fele. Mint számomra kicsit késve, de kiderült, nem lehet egyszerre leengedni a teljes mennyiséget, van egy "trükkje", hogy miként sikerül normálisan, teljes mennyiségű olajat cserélni egy ilyen váltóban.

Tudnátok esetleg tanácsot adni, hogy hova vigyem váltóolajcserére, ahol szakszerűen ki is cserélik? Van valakinek ez irányú pozitív tapasztalata? Szeretném még sokáig gondtalanul használni az autómat, sokat segítenétek ebben egy jó tippel!

Köszönettel:
Zsolt


ben88

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6012 Dátum: 2016.02.06 20:31:54 »
Ha jól emlékszem 8,5 liter megy bele.
A szervizek érthető okokból azért nem szeretik cserélgetni, mert van hogy tönkremegy az új olajtól a váltó, ha soha/nagyon régen nem volt lecserélve.
Én inkább magam cseréltem mindkét automata Camry-men, elég egyszerű.
ex: 90 camry 2.0 aut. usdm
ex: 94 camry 3.0 3vzfe eu
ex: 94 camry 2.2 aut. usdm
2000 4runner 3.4 limited

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6013 Dátum: 2016.02.10 23:24:49 »
Sziasztok!
2002-2004-es Camryt szándékozok venni. Van valami segítő jótanácsotok? Van hozzá alkatrész? Az amerikai tipusnak van valami hátránya?
És végül: azt látom, hogy ahahun fennlévő autók ott vannak változatlan sorrendben mnár nagyon régóta. Vajon miért nem mennek?
Prius 2 - a mosolygós autó.

KZsolt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Beszélgessünk
« Válasz #6014 Dátum: 2016.02.12 12:44:48 »
Csak biztatni tudlak, nyugodtan vegyél ilyen autót!
Nyilván meg kell nézni az állapotot, hogy milyen kezekben volt, de ha az rendben van, akkor nincs mitől tartanod. Az alkatrészek nem olcsók hozzá, de van egy örömhírem, nem is nagyon kellenek! Ha nem töröd össze, akkor a normál szervizeken, kopó alkatrészeken kívül szinte semmihez nem kell nyúlni évekig. Hihetetlen megbízható szerkezet!
Azért nem túl nagy az érdeklődés irántuk, mert mindenki fél a nagy benzines motortól, a fenntartási költségektől. Nekem 3,0 V6-os autóm van, országúton 10 körül, vegyesen 11-12l között eljárok vele. Szerintem egy ekkora autótól ez nem sok, arról nem is beszélve, amit cserébe nyújtani tud mind dinamikában, kényelemben, mind vezetési élményben.

Ben88 írtam egy Pü-t, megkaptad?

Üdv,
Zsolt