Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1129177 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5820 Dátum: 2015.01.08 13:01:02 »
és ezzel a kasznival átmegy a magyar műszakin?
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5821 Dátum: 2015.01.10 13:08:00 »
és ezzel a kasznival átmegy a magyar műszakin?
Hát szűk két éve még átrugdostuk, de már akkor is nagyon sok toldás-foldás, hegesztgetés, gittezés stb. kellett hozzá. Meg némi jóindulat. Hogy idén mi lesz... fene tudja  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Pryce

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5822 Dátum: 2015.01.16 18:31:32 »
Toyota Camry '97 XV20 3.0 V6 AT

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5823 Dátum: 2015.01.16 19:20:59 »
Szépséges Coupé ... :) És nincs benne 100k sem,

http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=262553447&cd=635537097250000000&asrc=st

nagy ez a kaszni kupénak..sztem aránytalan kissé. mondjuk vinném... :whistling:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5824 Dátum: 2015.01.17 14:03:21 »
nagy ez a kaszni kupénak..sztem aránytalan kissé. mondjuk vinném... :whistling:
Hát ja, ez inkább a régi, nagy, kétajtós szedánok tradícióját idézi.

Amúgy érdekes fazon lehetett, aki ezt újonnan összeválogatta: kézi váltó, ebbe a kocsiba :) ? Nem igazán passzol. De tempomat, az van hozzá  :D

Szép darab amúgy, és elég komoly az a hifi-navi-kamerás cucc is benne. Szerintem megéri az árát  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Pryce

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5825 Dátum: 2015.01.17 20:12:42 »
Ilyen még nem volt soha! Egy hétre le kellett támasztanom a Camryt... Nem sikerült jó féltengelycsuklót rendelni a szervízben, és egész Európában nem volt megfelelő alkatrész a beszállítóknál. Természetesen ez az egész akkor derült ki, amikor már leütötték a régit (pedig alvázszám alapján kerestek). Kiderült, hogy az autóm nem 98-as, hanem 97-es, a gyártás elejéről, és nem 26-os, és nem 34-es a külső csukló belső oldali fogazása, hanem 27-es (mint néhány XV10-esben, főleg kombikban)! Két nap alatt még csak raktárkészletet sem találtunk sehol, így lőttem egyet az angol eBay-en, de egy hétig nincs kocsi :( (a csuklócsere 243000-nél jött el, főleg a jobboldali volt hangos)
Toyota Camry '97 XV20 3.0 V6 AT

Feci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5826 Dátum: 2015.01.30 22:22:34 »
Valaki tudja-e hogy 3.0 V6-os Camryt gyártottak-e manuális váltóval mert csak autómatákat találok...?

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5827 Dátum: 2015.01.30 22:26:51 »
Valaki tudja-e hogy 3.0 V6-os Camryt gyártottak-e manuális váltóval mert csak autómatákat találok...?
XV20-as negyedik generációból tuti nincs 3.0 V6 manuális, csak automata...
A harmadik generációban van manuális.
Kérdés milyenben keresed?
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Feci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5828 Dátum: 2015.01.31 08:37:42 »
Negyedik generációsat kerestem ...

szfp

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5829 Dátum: 2015.01.31 20:34:51 »
Ilyen még nem volt soha! Egy hétre le kellett támasztanom a Camryt... Nem sikerült jó féltengelycsuklót rendelni a szervízben, és egész Európában nem volt megfelelő alkatrész a beszállítóknál. Természetesen ez az egész akkor derült ki, amikor már leütötték a régit (pedig alvázszám alapján kerestek). Kiderült, hogy az autóm nem 98-as, hanem 97-es, a gyártás elejéről, és nem 26-os, és nem 34-es a külső csukló belső oldali fogazása, hanem 27-es (mint néhány XV10-esben, főleg kombikban)! Két nap alatt még csak raktárkészletet sem találtunk sehol, így lőttem egyet az angol eBay-en, de egy hétig nincs kocsi :( (a csuklócsere 243000-nél jött el, főleg a jobboldali volt hangos)
Nem értem teljesen. Mennyi a fogszám?
Szakálmetálnál sok olyat találtam, hogy a külső 26, a belső 27. Pl. GSP 14562 bruttó listaáron.
1MZ-FE motorkóddal.
Kicsit elkéstem.

ben88

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5830 Dátum: 2015.02.01 10:14:31 »
Valaki tudja-e hogy 3.0 V6-os Camryt gyártottak-e manuális váltóval mert csak autómatákat találok...?
Persze, van mindegyikből kézis v6, xv10-ből viszonylag sok, a többiben ritkább.
Egyébként nagyon nem illik hozzá, a v6 igazán az automatával passzol, de ez csak az én véleményem.
ex: 90 camry 2.0 aut. usdm
ex: 94 camry 3.0 3vzfe eu
ex: 94 camry 2.2 aut. usdm
2000 4runner 3.4 limited

Pryce

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5831 Dátum: 2015.02.02 22:38:05 »
Nem értem teljesen. Mennyi a fogszám?
Szakálmetálnál sok olyat találtam, hogy a külső 26, a belső 27. Pl. GSP 14562 bruttó listaáron.
1MZ-FE motorkóddal.
Kicsit elkéstem.

A fogszámok: 27 belső oldalon, 30 külsőn. Épp ez nehezítette meg a dolgot. Néhány dízel Avensis Verso-n volt hasonló, a hosszban volt 1-2 mm eltérés, de sajna az ABS gyűrű helye sem stimmelt. Az angol csukló bevált. Köszi! :)
Toyota Camry '97 XV20 3.0 V6 AT

ben88

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5832 Dátum: 2015.02.06 22:59:20 »
Csúnyán elszállt az árfolyam, így az ebay és a posta is.
Egy apró 6 dolláros torque strut mount (felső motorkitámasztó kutyacsont) majdnem 30 ezer forint mire itthon van. Nem mindegy hogy 200-zzal vagy 280-nnal kell szorozni...  :censored:
Lassan megéri itthon keresgélni.
Összeszedhetnénk hogy ki hol szokta beszerezni a cuccokat.

Eddig:
Unix: kopó-fogyó pl fék, szűrők, ilyesmik, de itt vége.
Bárdi: u.a mint unixnál, + futómű cuccok egy része is van.
Amero-r: alapvető dolgokat eddig tudtak szerezni, egész jó árakon
Nipparts: horrorisztikus árakat mondtak eddig mindenre
Japker: attól függ hogy kihez kerülsz, ha épp normális emberhez és van is cucc, akkor is igen vastagon fog a ceruza főleg hogy bontó.



ex: 90 camry 2.0 aut. usdm
ex: 94 camry 3.0 3vzfe eu
ex: 94 camry 2.2 aut. usdm
2000 4runner 3.4 limited

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5833 Dátum: 2015.02.18 10:36:52 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/camry/toyota_camry_2.0_16v_gli-8697669

na ez de csini,és meglepő módon (számomra) nem automata váltós az automat öv ellenére.

Tetszik!
Hobbi autónak a Mazda mellé  :whistling:
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5834 Dátum: 2015.02.18 16:21:08 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/camry/toyota_camry_2.0_16v_gli-8697669

na ez de csini,és meglepő módon (számomra) nem automata váltós az automat öv ellenére.

Tetszik!
Hobbi autónak a Mazda mellé  :whistling:
Hétfőn néztem meg ezt a kocsit :)

Amerikai piacra készült, amerikai gyártású (!) példány. Rajta-benne az összes eredeti matrica, jelzés; megvan az eredeti kezelési utasítása is.

A karosszérián vannak kisebb karcok, horpik, ilyesmik; de összességében szép, és alig van rajta rozsda! Csak a hátsó sárvédő-íveken találni belőle, de azok sem vészesek. A bal hátsó sárvédő valamikor, régebben sérült lehetett. Az autó európaiasítva van: fényszórók, hátsó lámpák európai szabványosak. Gyári minden! Még a szélvédő is!!! Némelyik kédergumi, és ablak-tömítés kis mértékben sérült, szakadt - nagyrészt csak a bal első ajtón. Apropó, ajtók: az aljuk is rozsdamentes!

A beltér kiváló állapotú, gyakorlatilag gyári! Minden kárpit és borítás ép. Minden extra működik - bár a tempomatot (!) nem próbáltam, mert csak álló helyzetben néztem át a kocsit. De a klíma jó, hűt!!! A beltér állapota alapján, a meghirdetett futás akár valós is lehet! A kifogástalan állapotú vezetőülés, és alig kopott kormánykerék legalábbis erre utal. Ahogy a gyári eredeti szélvédő is. A csomagtér szép, és nincs benne víz - a pótkeréknél sem.

A motor napok óta állt, be kellett bikázni (na ja, az akksi döglött) - azonnal indult, és szép volt a hangja. A kuplung picit kemény, de szépen kiemel; a váltó simán és nagyon könnyen kapcsolható. Kormányszervó rendben működik. A gumik nem valami márkásak - Mentor, ez valami szerb cucc, asszem. De téliek, és 2012-es gyártásúak, sok mintával. Nyári gumik nincsenek hozzá.

Van egy műszaki vizsgaállomás helyben, ahol a kocsit fékpadon és lengéscsillapító-padon is be lehet méretni - továbbá persze átnézni alulról is, és megmérni a kipufogógáz összetételét. Ezt a kereskedő srác magától ajánlotta fel!

270-ért adnák oda a kocsit. Vagy 350-ért kompletten névre írva.

Majdnem lefoglalóztam. Ha nem tudom meg másnap, hogy mennyi szja-t és eho-t kell fizetnem 2014-re  :ph34r: :wacko: :no: ... megvettem volna. Így viszont csak másnak tudom ajánlani - de azt nagyon jó szívvel, mert ennyiért kap egy kiváló állapotú, átlagban 8.5 körül fogyasztó, klímás-tempomatos, keveset futott, igazi régi agyonverhetetlen Toyotát  :wub: :excl:
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.18 16:23:25 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )