Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1129223 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5790 Dátum: 2014.12.10 20:27:47 »
 ::) [rohog]  mi ez?
bakker..hányas acéllemezt hegesszek a tundra oldalára /elejére?  :devil:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5791 Dátum: 2014.12.10 20:51:10 »
::) [rohog]  mi ez?
bakker..hányas acéllemezt hegesszek a tundra oldalára /elejére?  :devil:
Jó vastagot, mert ez a kis drága többek közt pont arra való, hogy BMP-jellegű járgányokat ki lehessen lőni vele  :cool2: !

Mindjárt megírom pontosan, hogy mi is ez. Annyi biztos, hogy egy 50-es kaliberű, páncéltörő nagy teljesítményű félautomata mesterlövész-puska.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5792 Dátum: 2014.12.10 21:23:11 »
Na, ilyen: http://www.serbu.com/bfg50a.html

A 10 lőszeres tárat figyelembe véve, tényleg alaposan erősítsd meg azt a Tundrát  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ben88

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5793 Dátum: 2014.12.25 12:04:43 »
Hmm, Camry coupe  :wub: na ilyen biztos nem jön szembe itthon.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/camry/toyota_camry_solara-8551611
ex: 90 camry 2.0 aut. usdm
ex: 94 camry 3.0 3vzfe eu
ex: 94 camry 2.2 aut. usdm
2000 4runner 3.4 limited

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5794 Dátum: 2014.12.25 12:16:56 »
csak,ha a pesti rakparton jársz sűrűn.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5795 Dátum: 2014.12.25 13:06:59 »
Hmm, Camry coupe  :wub: na ilyen biztos nem jön szembe itthon.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/camry/toyota_camry_solara-8551611
Szép autó  :yes: ... és meglepő, hogy milyen európaias a belseje  :) !

És, bizony, igazuk volt az amcsiknak: BŐVEN elég volt a manuális klíma, akkor is, egy ekkora autóba is  :yes: ! A célnak ugyanúgy megfelel, beállítani gyerekjáték, és egy bonyolult (drága) hibaforrással kevesebb. Vicc ez az agyonbonyolítás, ami az utóbbi 20 évben megy  :nonono: ... egyre inkább felismerem ezt, hogy bizony mennyire rossz ez az irány.

Viszont, az a 8 literes ÁTLAGfogyasztás, hááát  ;) ... és hegyen is, perszeeee  :D ! Úgy kb. 2 litert lekozmetikázott belőle  :whistling:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5796 Dátum: 2014.12.25 13:17:43 »
finom nagy jószág ez a solara , kéne. de ez usa import vagy mi?
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5797 Dátum: 2014.12.25 13:46:24 »
finom nagy jószág ez a solara , kéne. de ez usa import vagy mi?
Meg se nézted a képeket ;) ?

Az, persze. Csak ott forgalmazták. Camry technika, saját karosszériával.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9391
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5798 Dátum: 2014.12.25 16:54:37 »
És, bizony, igazuk volt az amcsiknak: BŐVEN elég volt a manuális klíma, akkor is, egy ekkora autóba is  :yes: ! A célnak ugyanúgy megfelel, beállítani gyerekjáték, és egy bonyolult (drága) hibaforrással kevesebb. Vicc ez az agyonbonyolítás, ami az utóbbi 20 évben megy  :nonono: ... egyre inkább felismerem ezt, hogy bizony mennyire rossz ez az irány.
Szerintem a mai technikai szinten nem jelenet hibaforrás kockázatot egy automata klíma. Miért, olyan sok gond van velük? Szerintem nincs.
Persze, hogy nem nehéz beállítgatni, csak minek, ha matatás nélkül is megy.
13 éve ülök automata klímás kocsiban, gyakorlatilag 365 napon keresztül használom is. Beállítom a 23 fokot és nem foglalkozom vele. Nagyritkán kicsit feljebb vagy lejjebb állítom a hőmérsékletet.
Az autó legyen kényelmes, szolgáljon ki és ne nekem kelljen mindennel küzdene. Ez nem az agyonbonyolítás, hanem a technikai fejlődés részemről  :yes:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5799 Dátum: 2014.12.25 17:30:58 »
Szerintem a mai technikai szinten nem jelenet hibaforrás kockázatot egy automata klíma. Miért, olyan sok gond van velük? Szerintem nincs.
Persze, hogy nem nehéz beállítgatni, csak minek, ha matatás nélkül is megy.
13 éve ülök automata klímás kocsiban, gyakorlatilag 365 napon keresztül használom is. Beállítom a 23 fokot és nem foglalkozom vele. Nagyritkán kicsit feljebb vagy lejjebb állítom a hőmérsékletet.
Az autó legyen kényelmes, szolgáljon ki és ne nekem kelljen mindennel küzdene. Ez nem az agyonbonyolítás, hanem a technikai fejlődés részemről  :yes:
Korábban én is így láttam ezt :) ... de az álláspontom változóban van.

Én az automata kílmásban is állandóan variálok a hőmérséklettel. Márpedig a gombot nyomogatni, vagy a tárcsát tekergetni, kb. ugyanakkora macera. Persze ha neked az úgy jó, hogy egyszer belövöd 23-ra és úgy hagyod, az más  :) ! De nekem sajnos állandóan változik a hőérzetem, adott külső hőmérséklet mellett hol fázom, hol melegem van - ezért aztán folyamatosan variálom. Minden autóban. Innentől az automata nekem nem nagy előny. Sőt, kb. semekkora. De másnak ettől még az lehet.

Viszont hogy jelentős plusz hibaforrás, az nem vitás. Sokkal bonyolultabb rendszer, mint a manuális. Érzékelőkkel, szervomotorokkal, vezérléssel stb.

Én az ilyesmitől elkezdtem fázni, és ez aligha javul majd, ahogy (még jobban) öregszem. Emlékszem, huszon-pár évesen nagy vitákat folytattam erről nagybátyámmal, aki már akkor is azt az elvet képviselte, hogy "ami ott sincs, az nem tud elromlani". Ma már kezdek igazat adni neki  :yes:

Szervókormány, központi zár, 4 elektromos ablak, egy normális audio-rendszer, tetőablak, manuális klíma, automata váltó, tempomat; és persze ABS, ESP, teljes számú légzsák-arzenál. Ennyi nekem bőven elég (lenne), bármilyen autóban. Sőt, ez az én skálámon már egy igen bőségesen felszerelt kocsi  :yes: ! Ha mindez elég volt, még 20 éve is, egy felső kategóriás kocsiban, akkor ma is elég lenne bárkinek  :lol: ... Kivételt (csöppet sem könnyű szívvel) maximum a biztonsági felszerelések javára tennék.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9391
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5800 Dátum: 2014.12.25 18:37:02 »
Szervókormány, központi zár, 4 elektromos ablak, egy normális audio-rendszer, tetőablak, manuális klíma, automata váltó, tempomat; és persze ABS, ESP, teljes számú légzsák-arzenál. Ennyi nekem bőven elég (lenne), bármilyen autóban. Sőt, ez az én skálámon már egy igen bőségesen felszerelt kocsi  :yes: ! Ha mindez elég volt, még 20 éve is, egy felső kategóriás kocsiban, akkor ma is elég lenne bárkinek :lol: ... Kivételt (csöppet sem könnyű szívvel) maximum a biztonsági felszerelések javára tennék.
Állítsuk meg a fejlődést  :D  Bocs, de nem!

Miért pont ennyi? Itt is van hiba lehetőség dögivel! Tetőablak? Beázhat! Automata váltó? 100X bonyolultabb, mint egy automata klíma.

Rossz az elv! A megbízhatóságon kell javítani és nem a fejlesztéseket leállítani, mert különben még mindig Trabanttal járnánk. Az egyszerű, nem sok minden tud elromlani rajta, mégsem kellene visszasírni.
Úgy nem nehéz megbízható autót gyártani, hogy nincs benne semmi  :flowers:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5801 Dátum: 2014.12.25 18:46:05 »
Korábban én is így láttam ezt :) ... de az álláspontom változóban van.

Én az automata kílmásban is állandóan variálok a hőmérséklettel. Márpedig a gombot nyomogatni, vagy a tárcsát tekergetni, kb. ugyanakkora macera. Persze ha neked az úgy jó, hogy egyszer belövöd 23-ra és úgy hagyod, az más  :) ! De nekem sajnos állandóan változik a hőérzetem, adott külső hőmérséklet mellett hol fázom, hol melegem van - ezért aztán folyamatosan variálom. Minden autóban. Innentől az automata nekem nem nagy előny. Sőt, kb. semekkora. De másnak ettől még az lehet.

Viszont hogy jelentős plusz hibaforrás, az nem vitás. Sokkal bonyolultabb rendszer, mint a manuális. Érzékelőkkel, szervomotorokkal, vezérléssel stb.

Én az ilyesmitől elkezdtem fázni, és ez aligha javul majd, ahogy (még jobban) öregszem. Emlékszem, huszon-pár évesen nagy vitákat folytattam erről nagybátyámmal, aki már akkor is azt az elvet képviselte, hogy "ami ott sincs, az nem tud elromlani". Ma már kezdek igazat adni neki  :yes:

Szervókormány, központi zár, 4 elektromos ablak, egy normális audio-rendszer, tetőablak, manuális klíma, automata váltó, tempomat; és persze ABS, ESP, teljes számú légzsák-arzenál. Ennyi nekem bőven elég (lenne), bármilyen autóban. Sőt, ez az én skálámon már egy igen bőségesen felszerelt kocsi  :yes: ! Ha mindez elég volt, még 20 éve is, egy felső kategóriás kocsiban, akkor ma is elég lenne bárkinek  :lol: ... Kivételt (csöppet sem könnyű szívvel) maximum a biztonsági felszerelések javára tennék.

Háááát, Mester, nem értek Veled egyet. Azt természetesen egyénfüggő, hogy ki mit szeret és a hőérzettel sem lehet vitatkozni.  Nálam is, mint Nagycitromnál télen-nyáron 23 fokra van belőve a klíma, aztán teszi a dolgát, ha kell fűt, ha kell hűt, ha kell páramentesít.

Mint Te is jól tudod, nekünk egy ScenicII-es van, bőséges elektromos felszereltséggel. A ScenicII a statisztikák szerint, ugye nem Toyota minőség, vagy tartósság.  A tárgybeli Scenicben szűk 300E km van, és el kell mondjam, le kell írjam, hogy az elektromos kütyükkel ezidáig számottevő gond nem volt.  Az automata klímához tartozó egyik légkeverőlapát szervomotorját cseréltem ki, fogaskeréktörés miatt potom 9000.- HUF ellenében - ennyi volt maga az alkatrész.  Szóval nekem az a véleményem, hogy a sok kütyü nem ellenség, hanem inkább a kényelmet szolgálja.

Tudod, azért az egy jóleső érzés, amikor egy téli estén a mínusz 15 foktól beülsz a kocsiba, ami fél percen belül langyosat fúj (elektromos hűtőfolyadék melegítés három izzítógyertyával, gyári) és bekapcsolva az ülésfűtést a feneked sem fagy le kabát nélkül. Továbbmenve, nem igazán kell lekotorni a havat sem, mert egyszerűen a korábban leírtak miatt leolvad, a klíma meg az esetleges párásodást űzi el további fél perc alatt.  Vagy lejtő, vagy emelkedőn megállva nem kell a féket nyomva ácsingózni, hanem az elektromos féleutomata fék teszi a dolgát.
Na erre írom azt, hogy ez már valami.  az azonban nyilvánvaló, hogy minél több kütyü van egy autóban, annyival nagyobb a meghibásodás lehetősége.

És amit én most leírtam, egy tízéves típus nem top felszereltségű modellje. (Na, jó a topfelszereltségből a félbőr ülések hiányoznak, az automataváltó és a nyitható üvegtető.)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5802 Dátum: 2014.12.25 19:08:29 »
Jó, persze, ez is mind igaz, amit leírtatok  :yes: ... javítnak a kényelmen ezek a cuccok, nem vitás. Ettől függetlenül, nálam sajnos (?) kezd eltolódni a hangsúly - kezdem a probléma-forrást látni bennük. Készséggel beismerem, hogy e téren valószínűleg túlzok  :) - de az én gondolkodásom nagyon ebbe az irányba megy.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Pryce

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5803 Dátum: 2015.01.06 10:52:18 »
Sziasztok!
Lassan itt a tavasz és a Camry-m hátsó sárvédőívei is elkezdtek kirügyezni :) 98-as XV20. A bal oldal első ránézésre lehet nem menthető meg. Ha szükség lesz rá, honnan érdemes beszerezni a javítóíveket? Ahogy látom, sajnos a kínálat nem túl nagy. Előre is köszi a segítséget! :)
Toyota Camry '97 XV20 3.0 V6 AT

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #5804 Dátum: 2015.01.06 11:40:27 »
Sziasztok!
Lassan itt a tavasz és a Camry-m hátsó sárvédőívei is elkezdtek kirügyezni :) 98-as XV20. A bal oldal első ránézésre lehet nem menthető meg. Ha szükség lesz rá, honnan érdemes beszerezni a javítóíveket? Ahogy látom, sajnos a kínálat nem túl nagy. Előre is köszi a segítséget! :)
Hát... ahol egyáltalán kapsz - és azon belül a legolcsóbbat.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )