Eléggé kézenfekvő lenne, hogy a saját meglévő telóidat újíttasd fel. Az ezzel foglalkozó cégek a ki- és beszerelést is meg tudják oldani, két-három nap alatt lezajlik az egész folyamat.
Sajnos az új telók valóban drágák ehhez a típushoz. Nekem a hátsókat kellett cserélnem olyan 270 ezer km környékén, mert már teljesen megkeményedtek (!), ugrált, pattogott az autó hátulja. Monroe-kat sikerült szereznem, épp volt valami akció, de így is borsos volt.
Az elsők még mindig a gyáriak
... 27 év és 381 ezer km után, úgy gondolom, ez azért nem rossz teljesítmény - főleg ha figyelembe vesszük, hogy még mindig nincsenek olyan rossz állapotban, ami a cserét elodázhatatlanná tenné. Na persze idővel majd nyilván nem tudom ezt megkerülni... Része lesz majd az autó felújításának, bár hogy ebbe mikor tudok belevágni, az még a jövő zenéje. Ami most a legsürgősebb (de ez sem égető), az a motor (szelepszárszimeringek, vezérlés és vele vízpumpa), utána pedig a karosszéria (rohadások - bal első sárvédő, összes ajtó alja, bal hátsó "zseb" a sárvédő és a csomagtartó között).