Megjöttem amúgy egy újabb egyhetes erdélyi útról... Szegény Camrynek mit kellett végigcsinálnia, bakker
... 1600 km került bele ezalatt, ennek java része nem kíméletes stílusban
... Pl. öt alkalommal is oktattam, összesen kb. 150 km ment bele így, többek közt ipszilon-forduló és parkolás (90 fok előre-hátra, szegély mellé stb) tanításával, kapott a kuplung, képzelhetitek
... De legalább eredményes volt az oktatás
Az odaúton időre kellett mennem, méghozzá nagyon kiszámítva - haladtam ahogy tudtam, utazó 130 körül, négy és fél óra alatt megvolt 415 km
Aztán voltak szép menetek a Királyhágón, oda-vissza, három alkalommal is, ami a csövön kifért, lenyomtunk mindenkit, stopperrel mérve az időt
A visszaúton aztán, Békéscsaba és Orosháza között, félreálltam egy földútra kajálni, és már mentem is rajta kb. 50 métert, mire észrevettem hogy milyen a talaj
... Csakhogy addigra már késő volt, a takony-típusú sár fokozatosan megállított, a kerekek kipörögtek (rosszabb volt mint havon), és vége, se előre, se hátra
... Már azt hittem, el kell mennem traktort keríteni
... Végül aztán fél órás kínlódás, kuplung-gyilkolás (hintáztatás hármasban és hasonlók), előre-hátra araszolás, csúszkálás után valahogy sikerült felmásznom a földút melletti füves részre, és azon visszaevickélnem az aszfaltra - de eddigre már a tető is sáros volt, nem is kicsit.
Szóval voltak kalandok rendesen. A teljes útra egyébként összesen 123 litert tankoltam, és hazaérve még több is volt benne, mint induláskor, ami nem is rossz fogyasztást ad ki, a leírtakat figyelembe véve
... Leginkább annak köszönhető, hogy aztán a hazaúton nagyon nyugisan, 90-95-el poroszkáltam.