Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1129624 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4365 Dátum: 2010.04.25 16:12:34 »
Ne mértem mijen Írásjelre gondolsz?     Sztem ez eléggé érthető :excl: :winkiss:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4366 Dátum: 2010.04.25 16:56:24 »
Hát nemtom hol akárhol a városba lurdy parkolójában vagy westend vagy valami hasonló
Gondolom másoknaki lenne kedve összefutni más camrysokkal mert nemsürün látok én legalábbis gondolom.
Ja, értem, magától értetődő hogy mindenki BP-i  ;) ... Hát én pl. nem, mert én pécsi vagyok.

Milyen amúgy a kocsid? Szedán? Liftback? Milyen a felszereltsége? Hány km van benne? Minden OK vele? Elég nagy ritkaságot fogtál ki, ezekből a korai Camrykből kevés volt a dízel; a legtöbb olyan kétliteres benzines volt, mint amilyen az enyém is.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4367 Dátum: 2010.04.25 18:00:51 »
Enyém liftback,viszonylag új moci vanbenne mert át eset egy moci cserén az előző ugyanis megfőt benne
Apró hibái vannak hiszen 26éves  első sárvédőre ráférne drótkorong meg új fény de a korához képest kaszni szép egybevan nemvolt törve
Moci kiváló ebbe a mociba van kb 30ezer hátsó gátló elég  kukás azon vagyok hogy szerezzek bele újat mert ez így elég vészes de amúgy szép elekrtomos ablakos:) Kicsit szeretet hiányosvolt előttem:)de most kezelés alatt áll   

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4368 Dátum: 2010.04.25 19:30:28 »
Enyém liftback,viszonylag új moci vanbenne mert át eset egy moci cserén az előző ugyanis megfőt benne
Apró hibái vannak hiszen 26éves  első sárvédőre ráférne drótkorong meg új fény de a korához képest kaszni szép egybevan nemvolt törve
Moci kiváló ebbe a mociba van kb 30ezer hátsó gátló elég  kukás azon vagyok hogy szerezzek bele újat mert ez így elég vészes de amúgy szép elekrtomos ablakos:) Kicsit szeretet hiányosvolt előttem:)de most kezelés alatt áll   
Ja, a régi Toyota dízelek szerettek megfőni a hengerfej miatt. A többi is típushiba, amit írsz: az első sárvédők szoktak rohadni, és a hátsó gátlók (amelyek gyárilag gázosak, míg az elsők olajosak) mindig jóval előbb meghalnak, mint az elsők. Az enyémben is cserélni kellett már őket, míg az elsők még mindig az eredetiek (376 ezer van most a kocsiban). Készülj fel rá lelkileg, hogy nem lesz olcsó a csere - szerencsésnek mondhatod magad, ha sikerül megállni 50-en belül.

Érdekes amúgy, hogy dízel és GL felszereltségű - ez a kombináció meglehetősen ritka.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4369 Dátum: 2010.04.25 19:35:00 »
Bocsi ha félreértetted nem dizel hanem benzines

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4370 Dátum: 2010.04.25 19:36:25 »
De a benzinesből se fut sok az utakon észrevételeim szerint      azért is szeretnék talizni másokkal meg így dumálgatni

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4371 Dátum: 2010.04.25 19:59:01 »
Bocsi ha félreértetted nem dizel hanem benzines
Hát ezt írtad: "84es örökölt 2000-res xltd" - ezek szerint eredetileg dízel volt, és át lett építve benzinesre? Bár ebben 1.8-as volt még a dízel, nem kétliteres. És az XL sem stimmel, mert ezekből csak DX és GL felszereltség volt, XL nem - az csak az eggyel későbbi Camryből volt. Vagy valaki rárakott egy ilyen típusjelzést?

Ezt a te autódat, ha benzines, akkor GLi-nek kellene hívják gyárilag; a GL jelzi a (jobb) felszereltséget és az i az injektoros benzinmotort. Amúgy akkor ez pontosan olyan, mint az enyém - csak az enyében nincs elektromos ablak, igaz, ez még egy '83 eleji autó, eredetileg svájci forgalomba helyezésű.

Amúgy ja, mára már eléggé kihalt ez a Camry-generáció; nyolc-tíz éve még elég gyakori volt, de mostanra nem sokat látni belőlük az utakon. Megette őket a rozsda, és persze le is futották a maguk 4-500 ezer kilométerét. Strapabíró, megbízható jó autók  :yes: ... Egyébként ezen a tiéden kívül innen a fórumról csak schillerasznak és nekem van még ilyen kocsink.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4372 Dátum: 2010.04.25 20:32:58 »
hát nem tudom hogy előtte miket maceráltak vele mielőt hozzám került de forgalmi szerint  Camry xltd 2000 79 KW 84-es benzin

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4373 Dátum: 2010.04.25 20:35:21 »
De am azis lehet hogy ez benne egy 1.8 benzin? Megkérdemár azt aki  motorcserét véghezvitte   

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4374 Dátum: 2010.04.25 20:43:25 »
De am azis lehet hogy ez benne egy 1.8 benzin? Megkérdemár azt aki  motorcserét véghezvitte    
Nézd meg a motorodat. Ha ilyen, akkor 2.0 injektoros:



Jól látható az EFI felirat pl. a piros 2-es számtól balra. A vezérműszíj fedelén ott a motorkód: 2S-E (vagy 2S-EL vagy 2S-ELC). Az 1.8-as motor ezzel szemben karburátoros, és 1S a kódja. Amúgy ez a motorszámból is kiderül.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4375 Dátum: 2010.04.25 20:45:54 »
hát nem tudom hogy előtte miket maceráltak vele mielőt hozzám került de forgalmi szerint  Camry xltd 2000 79 KW 84-es benzin
Te jó ég, ez van a forgalmiban  :eek: ? Tényleg döbbenet, hogy milyen hülyeségeket írtak régebben bele  :censored: ! Ez az autó nem lehet "XLTD"; ha dízel, akkor nem lehet 2000-es és nem lehet 79 kW-os. A 79 kW amúgy "véletlenül" stimmel: a legtöbb piacon pont ennyi volt a 2.0 benzines teljesítménye, 79 kW azaz 107 lóerő.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4376 Dátum: 2010.04.25 21:00:38 »
AM motor típus azonosító kódhoz anyi van irva hogy 2s

Hambicamry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4377 Dátum: 2010.04.25 21:01:25 »
Papir szt de majd megnézem motor szerint:)

mmick

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
'97-'01
« Válasz #4378 Dátum: 2010.04.30 11:52:16 »
Üdvözlök Mindenkit!
Még csak leendő camry tulajdonos vagyok, segítséget szeretnék kérni!
Hosszas keresgélés után kötöttem ki a TÍPUSNÁL, hogy egy ilyet szeretnék,’97-’01 csík lámpás 3000 cm3. A kérdéseimre a válaszok, a tapasztalataitokban rejlenek!? Aggodalmaim a következők:
   lehetséges-e ilyen idős autónál, hogy keveset futott, törésmentes, úgymond hibátlan…;
   beférünk-e kényelmesen 3 gyerekkel (2 gyerekülés) cuccokkal, babakocsival, kisággyal, stb..;
   javítási, fenntartási költségek éves szinten kb. mennyire adódhatnak, (nehogy félreértés legyen senkinek sem a pénztárcájában turkálok, csak most egy kisautónk van (VW Polo, nemrég lettünk nagycsaládosok, és kinőttük a kicsikét) és saccra is minimum a kétszerese a fenntartása egy ilyen kaliberű autónak);
   elég szűk a piac, szerintem most elég magasak az árak a használtautó.hu-n
   ha a fenti hármas összejönne, viszonylag kevés használtautós tapasztalattal, hogy merjek elmenni megvenni a kiválasztottat.
Ismeri-e valaki ezeket az autókat, vagy a gazdáikat, tudtok róluk valamit, meg szabad venni valamelyiket???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/camry/toyota_camry_3.0_v6_gx_leder_aut-3641046
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/camry/toyota_camry_3.0_v6_gx_leder_aut-3741626
Második szimpatikusabb, de nekem még az első ára is sok, nem tartom reálisnak, főleg ha a járulékos költségeket nézem:
   átírás, teljesítményadó, luxusadó, éves kötelező min. kb.: 230e
   akkor még nem cseréltem vezérlést, gyertyákat, szűrőket, olajakat, stb…
   ja és minden OK a futóműben, nem kellet cserélni egy szílentet sem, egy stabilizátor-rudat, vagy lengéscsillapítót, meg fékbetétet, meg féktárcsát, meg még ami adódhat, de nem is látszik…
   mert sejtem, hogy nem a benzinszámla a legmagasabb; ha csak tankolni kéne mindenki nagyobb autóval járna…
A legendás megbízhatósága, (amerikai tapasztalatokat is olvastam nagyon sokat), mérete, teljesítménye, kényelme, relatíve nagy biztonsága, motorjához képest takarékossága áll az egyik oldalon. De a másik oldalt nem ismerem, ettől félek. Három gyerek mellett az ember kétszer is meggondolja mire költ, a biztonság az egyik legfontosabb, de évi kb.: 7000 km-re (elmúlt 5 év átlaga) szabad-e ilyen autót venni?
Elnézést, ha hosszúra sikerült, tisztelettel várom válaszaitokat, köszönettel: mmick

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #4379 Dátum: 2010.04.30 18:03:01 »
hali!!
hol is kezdjem....
nem rossz választás....
km. hááát ritka a 200e alatti...de ha a kormány nem kopott,a bőr nem repedezett és nyúlott bent akkor nagyon-nagy valószínűséggel 200e km alatt van!!
motorjával hogy baj legyen azért majd olyan 600ekm után gondolkodj esetleg...
futóműve kényes...de az enyémben 300e km-nél még gyári első gátlók vannak...
szilentek...nem tétel...3500Ft-ért sütnek Pesten a Pákozdi utcában 1db-ot!!
Fogyasztás lábfüggő..de ha visszaolvasol nekem extrém esetben sikerült levinnem 7l alá...most 7,5l lett etanol-benzin keverékkel(átalakítás nélkül is bírja tuttira a 70%etanol 30%benya keveréket) az etanol ugye meg 230Ft!! :D
Átlag egyébként ha városozok akkor 9-10l a csontozod nagyon akkor 11-12l a 3000ccm-es fogyija!!
Iszonyú nagy autó...szerintem lakhattok is benne nem csak utazhattok!! :D :flowers:
vezérlés csere+vízpumpa+gyertya csak 100ekm-ként kell szóval ha van bent 150e és megcsináltatták,akkor nem lesz vele gondod még pár évig!!!
automatába viszont cseréltesd le az olajat ha megveszed!!
Szerintem érdemes lenne megvenned..és a lila se rossz választás!!
német olajfolyós technika utána ez egy álom lenne!! :D :D