Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1129712 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

obga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 384
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3825 Dátum: 2009.05.27 13:36:38 »
Sziasztok! '98-as évjáratú Camry 2.2 LE-hez CD váltót honnan lehet beszerezni?

Visszajövök :)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3826 Dátum: 2009.05.27 18:08:51 »
Camryn ma sikeresen lezajlott a bal első kerékcsapágy cseréje. Jól sejtettem: ez volt az, ami már pár éve is cserélve volt. Eddig bírta az anno ár alapján vett utángyártott  :whistling: ...

Trotter Mesternek ezúton is nagy köszönet a közreműködésért  :yes: !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3827 Dátum: 2009.05.27 20:08:53 »
Camryn ma sikeresen lezajlott a bal első kerékcsapágy cseréje. Jól sejtettem: ez volt az, ami már pár éve is cserélve volt. Eddig bírta az anno ár alapján vett utángyártott  :whistling: ...

Trotter Mesternek ezúton is nagy köszönet a közreműködésért  :yes: !
Akkor jó lett bele, amit vettem -valljuk be fillérekért -.  :yes: :1eye: ;) :)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3828 Dátum: 2009.05.27 20:13:24 »
Bizony jó  :yes: !

Ami pedig az árát illeti:  :clap:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

obga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 384
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3829 Dátum: 2009.05.28 23:23:08 »
Ünnepélyesen bejelentem, hogy ma estétől egy Camry LE 2.2 tulajdonosa lettem...  :clap:
Visszajövök :)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3830 Dátum: 2009.05.29 07:43:09 »
Képek? :1eye: :D
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3831 Dátum: 2009.05.29 10:19:54 »
Ünnepélyesen bejelentem, hogy ma estétől egy Camry LE 2.2 tulajdonosa lettem...  :clap:

Az klassz  :yes: ! "LE", eszerint amerikai kivitel?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3832 Dátum: 2009.05.29 11:37:06 »
Ünnepélyesen bejelentem, hogy ma estétől egy Camry LE 2.2 tulajdonosa lettem...  :clap:

gratula... Le az tutti amcsi kivitel... mikori évj. ??

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3833 Dátum: 2009.05.29 21:47:18 »
Újabb taggal bővült a 3-as camry csapat!! :) ma vett fel egy srác msn-re 3.0 V6 manuál..gyönyörű vasa van...amit már nézegettem én is régebben egy pesti kereskedésben!! :D adom is neki asszem a fórum címét!! :D

obga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 384
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3834 Dátum: 2009.05.30 12:58:13 »
Köszönöm a gratulációkat ;)
'98-as évjárat, a srác kint vette, ő hozta be 2000-ben, azóta használja. kb 220.000km-et futott. Ehhez és a korához képest nagyon jó állapotban van kívül-belül.
Rendszeresen szervizelte, cserélt mindenféléket. Megnézettem autószerelővel, semmi komolyabb baja nincs az autónak. Adott hozzá egy Haynes féle Repair Manualt, abban minden benne van.
Ami hiba előjött: a vezető oldali ajtót nem lehet kulccsal bezárni (a vétel napján még jó volt, másnap keletkezett a hiba :O )
A bánatom az, h nincs benne CD, ezért is kérdeztem, h tudtok-e vmi beszerzési forrást.
Képek is lesznek, ha lesz időm ( és jó idő ).
Eddig kb 250 mérföldet mentem vele. Kényelmes, csendes, megy is. Pár dolgot még szoknom kell. A fogyaszásáról sincs nagyon infóm, csak sacc alapján 7,5l körül lehet. (kis Bp, Bp-Szombathely normál tempóban)
Ami furcsa volt, valahogy nem jön az inger, hogy gyorsan kellene menni. Ahol a Corollával simán mentem 100-at (M3 kivezető), ott most nyugis 80...
Visszajövök :)

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3835 Dátum: 2009.05.30 14:34:49 »
Köszönöm a gratulációkat ;)
'98-as évjárat, a srác kint vette, ő hozta be 2000-ben, azóta használja. kb 220.000km-et futott. Ehhez és a korához képest nagyon jó állapotban van kívül-belül.
Rendszeresen szervizelte, cserélt mindenféléket. Megnézettem autószerelővel, semmi komolyabb baja nincs az autónak. Adott hozzá egy Haynes féle Repair Manualt, abban minden benne van.
Ami hiba előjött: a vezető oldali ajtót nem lehet kulccsal bezárni (a vétel napján még jó volt, másnap keletkezett a hiba :O )
A bánatom az, h nincs benne CD, ezért is kérdeztem, h tudtok-e vmi beszerzési forrást.
Képek is lesznek, ha lesz időm ( és jó idő ).
Eddig kb 250 mérföldet mentem vele. Kényelmes, csendes, megy is. Pár dolgot még szoknom kell. A fogyaszásáról sincs nagyon infóm, csak sacc alapján 7,5l körül lehet. (kis Bp, Bp-Szombathely normál tempóban)
Ami furcsa volt, valahogy nem jön az inger, hogy gyorsan kellene menni. Ahol a Corollával simán mentem 100-at (M3 kivezető), ott most nyugis 80...

ebay.com.. :D ott minden félét találsz hozzá olcsón.. a fogyi...6,5-9l között a reális valahol!! :D hátsó futóművedet figyelgesd majd...hajlamos a kopogásra...szilent gondja szokott lenni!!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3836 Dátum: 2009.05.30 14:57:50 »
Én is gratulálok az új szerzeményhez! Szvsz. jó választás volt!
Kevés meghibásodást és sok-sok szép kilómétert vele!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

obga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 384
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3837 Dátum: 2009.06.02 11:40:15 »
Megvolt az első hosszú utam. Mentem 767km-t, tankoltam 67l-t, tehát 8,7 körül jött ki a fogyasztás.
Az már biztos, hogy ez a 2.2-es motor kicsi az autóhoz. Ketten együtt 1,5 tonnásak vagyunk, a 130 paci az emelkedőn a gyorsuláshoz nem nagyon elég D-ben.
Lesz abból baj, ha visszahúzom 2-be? Meg amúgy is, mire jó pontosan a 2 és az L?
A műszaki vizsgán nézik a tolatólámpa működőképességét? Mert az nem jó. Nézegettem a szerelési útmutatóban a kapcsolási rajzokat, de nem találtam sehol a tolatólámpát! Lehet, h az amerikai kivitelben nincs is egyáltalán?
A lámpabúra megvan, mindkettőben van is izzó, jók is - csak nem világítanak...  :eek:
Visszajövök :)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3838 Dátum: 2009.06.02 11:51:22 »
Ha a váltókar L-ben van, akkor a váltó egyáltalán nem kapcsol fel egyesből; ha 2-ben van, akkor csak kettesig kapcsol fel. Manuálisan vissza lehet húzni 2-be, de ez alapvetően nem szerencsés dolog a szerkezetre nézve. D-ben pedig a hármast és a négyest (pontosabban a hármast és az Overdrive-ot) kapcsolja; azt így fejből nem vágom, hogy a te Camrydben lehet-e manuálisan ki-be kapcsolni az Overdrive-ot (a váltókaron kéne legyen e célból egy gomb), avagy sem - sanszos, hogy nem. Amúgy nem teljesen értem a dolgot, mert ha már nem gyorsul az autó és emiatt nagy gázt, pláne padlógázt adsz, akkor magától is vissza kéne kapcsolnia (persze ha még van hová). A váltónak van egy ún. kickdown funkciója, ami úgy működik, hogy ha erősen padlóig nyomod a pedált, akkor rögtön visszavált (ha még van hová).

Amúgy ez a motor tényleg "csak" elég ebbe a kasztniba, pláne automatával - elég, de semmi több. Neked 1.6-os kézi váltós Corollád volt előtte, ha jól emlékszem, ugye? Hát ez nem tud annál többet.

A tolatólámpát tutira nézik műszakin, és annak kéne is lennie az autódon. Azt sajnos nem vágom, hogy a kapcsolója hol van - a váltón, vagy a váltókarnál? Passz.
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.02 11:53:05 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3839 Dátum: 2009.06.02 11:54:59 »
Az L 1-esben tartja a váltót, a 2 pedig kettesben. Ha tudod h meredek lesz és nem kell feljebb váltani akkor érdemes 2-esben nekimenni.
De első lépésben elegendő lehet az overdrive-ot kikapcsolni - ha van neked olyan... Vagy ha intenzívebben lenyomod a gázpedált akkor meg vissza kellene kapcsolnia a váltónak.

Műszakin elméletileg az autón lévő összes elektromos berendezésnek működnie kell. Hogy megnéznek-e mindent az egy másik dolog.