Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1129564 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3555 Dátum: 2009.02.12 19:37:00 »
Nini, még egy délvidéki ismét nálunk!
Isten hozott! Aztán a Camryról tessen mesélni+képek!!!!
Képeket mutatnék, de már nincs fent a neten. Ha megyek érte majd készítek néhányat és megosztom.  :D

Hajrá!  :yes: :yes: :yes: :yes:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3556 Dátum: 2009.02.16 17:19:53 »
Na, elvittem a Camryt villanyászhoz, lemértük a nyugalmi áramfelvételt.

Hát, jó nagy: 150 milliamper  ::) ... ez definitíve bazi sok, abnormális.

És most jön az érdekesség: mindez úgy is megmaradt, hogy kihúztam az utastérlámpa körének, valamint a rádiónak és az órának a biztosítékjait is  :hmmmm: ... Tehát a gyanúm, hogy a probléma a vacakoló utastérlámpa-áramkörben keresendő (hátha valaki nem emlékszik: az utastérlámpa, és a vele egy körön lévő gyújtáskapcsoló-világítás menet közben, sőt az autó álló helyzetében is véletlenszerűen ki-bekapcsol), alaptalannak bizonyult!

És a rádió sem bűnös.

Kérdéses még a riasztó - arról nem tudjuk, hogy melyik biztosítékra van kötve. Mindenesetre a kábelt, amelyen az áramfelvétel van, megtaláltuk; az egyik vékonyabb, piros-fekete kábel az akku pozitív pólusára kötött kábelek között; de ezen elég sokminden van a kapcsolási rajz szerint.

Folyt. köv. a héten... Azért addig is, ha valami eszetekbe jut, ne tartsátok magatokban  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3557 Dátum: 2009.02.16 18:10:55 »
Na, elvittem a Camryt villanyászhoz, lemértük a nyugalmi áramfelvételt.

Hát, jó nagy: 150 milliamper  ::) ... ez definitíve bazi sok, abnormális.

És most jön az érdekesség: mindez úgy is megmaradt, hogy kihúztam az utastérlámpa körének, valamint a rádiónak és az órának a biztosítékjait is  :hmmmm: ... Tehát a gyanúm, hogy a probléma a vacakoló utastérlámpa-áramkörben keresendő (hátha valaki nem emlékszik: az utastérlámpa, és a vele egy körön lévő gyújtáskapcsoló-világítás menet közben, sőt az autó álló helyzetében is véletlenszerűen ki-bekapcsol), alaptalannak bizonyult!

És a rádió sem bűnös.

Kérdéses még a riasztó - arról nem tudjuk, hogy melyik biztosítékra van kötve. Mindenesetre a kábelt, amelyen az áramfelvétel van, megtaláltuk; az egyik vékonyabb, piros-fekete kábel az akku pozitív pólusára kötött kábelek között; de ezen elég sokminden van a kapcsolási rajz szerint.

Folyt. köv. a héten... Azért addig is, ha valami eszetekbe jut, ne tartsátok magatokban  :)
Palaczk...ha rám hallgatsz...amit régen is mondtam már..az a riasztó...kösd ki a fenébe és kiderül....
de tutti az!!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3558 Dátum: 2009.02.16 18:57:10 »
Nagy valószínűséggel Karesznak lesz igaza. Kár volt megállni a biztosíték kiszedéssel, vagy az összes repült?
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3559 Dátum: 2009.02.16 20:20:13 »
jaja. folytatni kellett volna. és a riasztot is ki kéne kötni
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3560 Dátum: 2009.02.16 20:41:02 »
Azért nem folytattuk ma, mert sem én nem értem rá, sem ők. Csak beugrottam gyorsan. De, mondom, holnap otthagyom, és akkor átnézik módszeresen. Nyilván ők is a riogatóval fogják kezdeni. Amúgy ez egy 15 éves riasztó, ami szolgálta már barátném rég eladott Volvoját, majd a kombi Moszkvicsomat, az elmúlt 10 évben pedig a Camryt  :hug:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

surveyor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3561 Dátum: 2009.02.19 12:50:33 »
Helló!

Új vagyok ezen a fórumon, van egy pár gyári alkatrészem 2.2-es camry-hez, hová tehetném fel őket?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3562 Dátum: 2009.02.19 12:52:07 »
Helló!

Új vagyok ezen a fórumon, van egy pár gyári alkatrészem 2.2-es camry-hez, hová tehetném fel őket?

Javaslom az általáons/ adok-veszek topicot és a Camry beszélgessünk (azaz ezt) topicot.
(ex)Kolléga...
 ;)

surveyor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3563 Dátum: 2009.02.19 12:56:00 »
 :)   Köszi!

surveyor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3564 Dátum: 2009.02.19 13:12:24 »
Tehát!

2.2-es Camry gyári új alkatrészek eladók.  Modellkód: SXV10, VCV10, MCV10. Sok közülük jó más Toyglihoz is, amiben 2.2-es motor van, pl carina, mr2, celica, de gondolom ezt nem kell itt ecsetelnem. A motyók nem lopottak, újak, ámerikából érkeztek, de autó hiányában már nem kellenek.

Kuplungtárcsa 31250-17040        10000ft
Kuplungszerkezet 31210-32130   25000ft
Kinyomó csapágy 31230-32060     5000ft
Benzinszűrő 23300-29045            5000ft (2db van)
Első fékbetét 04465-33020         10000ft (két garn. van)
Első féktárcsa 43512-33020       10000ft/db (2db van)
Hátsó fékpofák 04495-33010      10000ft   (dobfék!)
Vízpumpa  16100-79075-77       25000ft (komplett)
Thermosztát 90916-03060            5000ft
Ékszíj  90916-02318-83                3000ft
Ékszíj  90916-02356-83                3000ft
Ékszíj  99356-71110-78                3000ft
Szelepfedél tömítés                     5000ft ehhez sajnos nincs cikkszámom, mert csomagolás nélkül van, de a 2.2 szelepfedélhez való

E-mailben képet tudok küldeni mindenről.  zsolt.firniksz@gmail.com

Üdv!

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3565 Dátum: 2009.02.19 15:47:33 »
Ma megint rá kellett jönnöm hogy imádom ezt az autót.... :D Ma megint kijött egy 8,2l-es átlagom hosszútávon.. :D Miután kiörültem magam viszont állatkodtam egyet...de csak kicsit...úgy szeretem érezni mikor 4000 felett belelök az ülésbe és tol úgy 6500-ig... :D Na és a kellemes hang amit a V6 ad... :D :D áááááááááááááááá :D Viszont egyszer beleengedtem "véletlenül" a tiltásba...hát majdnem lefejeltem az üveget!! :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3566 Dátum: 2009.02.19 17:34:45 »
Ma megint rá kellett jönnöm hogy imádom ezt az autót.... :D Ma megint kijött egy 8,2l-es átlagom hosszútávon.. :D Miután kiörültem magam viszont állatkodtam egyet...de csak kicsit...úgy szeretem érezni mikor 4000 felett belelök az ülésbe és tol úgy 6500-ig... :D Na és a kellemes hang amit a V6 ad... :D :D áááááááááááááááá :D Viszont egyszer beleengedtem "véletlenül" a tiltásba...hát majdnem lefejeltem az üveget!! :D

Klassz lehet, gondolom - én is vezettem ilyen V6-ost mint a tiéd, tényleg nagyon szép a hangja  :yes: !

Leszabályozás: hirtelen csinálja ezek szerint? Nekem csak Carinán sikerült kipróbálnom, egyetlen egyszer az életben (!) - ott viszonylag puhán vette el. Camryn még sikerült mindeddig elkerülnöm - nemtom, hol szabályozna; 6000-nél kezdődik a piros, és sosem forgattam efölé (eddig is talán ha tucatszor a 11 év/220 ezer km alatt).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3567 Dátum: 2009.02.19 17:39:57 »
Na, megoldódott a Camry akksivámpír-probléma - legalábbis részben. Részben, mert a random módon ki-be kapcsolgató utastér-világítás továbbra is megvan - viszont a túl nagy áramfelvételt nagyobb részben nem ez okozta. Hanem valami elcsexett bekötés a rádiónál  ::) ... Tehát igaza volt mindenkinek, aki szerint az utólag beszerelt dolgoknál lehet a gubanc oka. 150 mAh nyugalmi áramfelvétel volt - olyankor, mikor az utastérlámpa épp nem hülyéskedett; mikor hülyéskedett, akkor 250 mAh. A rossz rádió-bekötés kiiktatásával ez lement utastérlámpa nélkül 30 mAh-ra (ami már totál jó érték), utastérlámpával 130-ra. Hogy ezt a még mindig túl magas értéket lecsökkentsük, ki lett cserélve a gyújtáskapcsoló-világítás izzója LED-re - így sikerült levinni 50 mAh-ra a nyugalmi áramfelvételt olyankor is, amikor épp hülyéskedik az utastérlámpa-áramkör. Ez pedig már szépen a normálisnak mondható értéken belül van.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3568 Dátum: 2009.02.19 17:41:42 »
Wow grat! Jó hír az akksi szempontjából is.  :yes:
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #3569 Dátum: 2009.02.19 18:01:11 »
Wow grat! Jó hír az akksi szempontjából is.  :yes:

Köszi  :) ... Igen, úgy tűnik, az akksi szerencsére nem halt bele abba, hogy a vámpír egy évig ott lógott az artériáján  :whistling: ... Barátném faterja fullra feltöltötte múlt hét szombaton, és azóta is szép világoszölden dereng a kontroll-"szem" rajta  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )