Az ok...én se forgatom szét...én csak az előzésekre...és a hegymenetekre értettem,mivel Te azt írtad hogy inkább nagyobb fokozatban nyomsz padlót...én manuálisnál-l inkább visszaváltok és folyamatos gázzal gyorsítok!! Igazából van nyomatéka a V6-nak az biztos,de a max nyomatékot ha jól emlékszem (290Nm körül) 4200-as fordulaton adja le....de mivel a camry-m automata az pedig úgyis tudja a dolgát..
Igazából normális közlekedésnél nekem is 50-nél már 4-iket rak az automata azt pörög vagy 1500-at!! De ha innen kell dinamikusan gyorsulni akkor pedig úgyis visszavált,mint ahogy manuálnál én is visszapakolok!!
De mondjuk egyébként mindenkinek van egy bizonyos vezetési szokása-stílusa,nekem hála az égnek a 3.0-hoz képest elég jó fogyasztásokat sikerül kihoznom...!!
Egyébként haverom "olajfolyós" német vasán is ott a pill.fogy mérő...ha nagyon alacsony fordulaton felvált és onnan akar gyorsítani akkor horror értékeket mutat...ha visszavált és úgy gyorsít akkor már nem annyira veszélyes!!
Nézd, a spórolós vezetésnek a minél korábbi felkapcsolás a kulcsa, kérdezd meg a fogyasztás-freakeket. És kevesebbet eszik átlagban (!), ha nagyobb fokozatban nagy gázon gyorsítasz kis fordulaton, mint ha kis fokozatban kisebb gázon gyorsítasz, de magasabb fordulaton - akármit is ír ki pillanatnyilag a fedcomp. Na mindegy
-Na és a másik kérdésem...) Sikerült döntened camry fronton...) Tudod már melyik lesz??
Szerintem a 2.2-vel jobban jársz annyiban,hogy sokkal kevesebb a hibaforrása mint a 3.0-nak!! Nagyon sok embert hallottam akinek 3.0-ja van vagy volt hogy hengerfej és automataváltó problémák!! Nekem idáig csak a váltógond jött elő...bár a hűtőrendszerrel elég sokat szívtam az elején mikor megvettem...!! A 2.2-vel viszont semmi gondom nem volt csak olajcsere és ezen kívül semmi!! Szerintem egy 2.2 manuállal járnál a legjobban,de ez csak egy tanács... Azért vettem meg én is a 3.0-át azt hittem annyira bírós mint a 2.2-m volt...hát sajna ez a "japán csajszi" már kényesebb az elődje volt..!!!
Hát ha Camry lesz, akkor csakis 2.2, ez tuti. Nem tudom bevállalni a háromliterest, hatalmas hülyeség lenne a részemről, ha ezt tenném.
De egyáltalán nem biztos, hogy Camry lesz. Igazából csak a kombit venném meg szívesen, az meg ritka. A szedán nem praktikus, nem szeretem, nekem kell az ötödik ajtó, hogy tudjak bepakolni gond nélkül bringát, fűnyírót, hűtőt stb stb stb. Megszoktam az ötajtóst, nem szívesen mondanék le róla. A V20-as Camryvel (a tiéd utánival) kivételt tennék, mert az annyira tetszik
... De az meg nem fér bele a keretembe. Ha meg marad a V10, akkor kombi kéne.
Nagyon erős ellenjelölt a Carina E. Tökéletesen elegendő lenne nekem ez a kocsi, és tudnék venni a pénzemért egy 96-os vagy 97-es darabot, liftbacket vagy kombit, 1.6-ost vagy 1.8-ast, kintről, kevés (max. 140-150 ezer) km-rel. Hat évig volt ilyen autója apámnak, tökéletesen ismerem, szuper gép, még az 1.6-ossal is megfelelően megy, és ha kell, országúton 5 literrel elmozog (80-90 körül). De 140-150-el is csak 7.5 körül eszik. Ezek nagyon súlyos érvek, és ez is egy szép nagy autó, abszolút nem érezném úgy vele, hogy visszaléptem a Camrymhez képest.
A Camrynek kombinak kéne lennie ahhoz, hogy kiüsse a Carinát, de még ebben az esetben is tudnám, hogy alapvetően erősen irracionális dolgot csinálok, mikor megveszek egy 2.2-es motorral szerelt autót
...