Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1129269 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2775 Dátum: 2008.06.17 08:42:45 »

Nézd, én rengetegszer használok padlógázt a hétköznapi közlekedésben. Nagyon korán felkapcsolok, és utána padlógázzal gyorsítok a kívánt sebesség eléréséig. Padlógázzal előzök, padlógázzal mászom meg az emelkedőket - lehetőleg a legnagyobb sebességfokozatban. Ezt az automatával nem lehet megoldani, mert neki ez kickdown, ugye  ::)

Persze, mert erőtlen az autód. Ahogy írtam, én ezt nem tudnám megtenni, mert akkor túl nagyot gyorsítana!  :clap: És ahogy írtam,  a padlógáz és a kickdown között van egy jól érezhető határ a Camrymban.

:D Hát igen....a kickdown..:D Aki nem érezte még ezt camry-nál hogy belesüpped ilyenkor az ülésbe hogy nem tud előrehajolni...az nem tudja értékelni!! :))De elég nagy a különbség egy kickdown és egy sima "majdnem" padlógáz között!! :)

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2776 Dátum: 2008.06.17 08:52:25 »
Az én kocsimban az automata nemkapcsol vissza törvényszerűen nagy gázra. Hármasban elgyorsít 130-140-ig, ott vált négyesbe, majd jön az overdrive. Ez a lendületes gyorsítás, persze lehet kickdownt is nyomni, az más tészta.

Amit írsz az nulláról százra gyorsítás. Először is kézivel nehezebb hozni ezt az adatot, mert úgyis lebénázod a váltást, másodszor én nem erről beszéltem, hanem a forgalomban, főleg autópályán érezhető rugalmasságról.

Ja és én valós 70-90-140-ről beszélek, nem az óra által mutatottról, ugye az jó 5-10 km/h csal, hanem arról amit a gps mér.

Nézd, én rengetegszer használok padlógázt a hétköznapi közlekedésben. Nagyon korán felkapcsolok, és utána padlógázzal gyorsítok a kívánt sebesség eléréséig. Padlógázzal előzök, padlógázzal mászom meg az emelkedőket - lehetőleg a legnagyobb sebességfokozatban. Ezt az automatával nem lehet megoldani, mert neki ez kickdown, ugye  ::)

Hali Palaczk!!
Mondjuk ezt nem értem hogy ez miért jó hogy felkapcsolsz hamar,és utána padlógáz?!! :)
Elvileg a camry-nak,meg általában a japán autóknak alul kevés a nyomatékuk inkább felül érkezik meg olyan 4000-es fordulat körül!! Én ha ezzel a vezetési stílussal vezetek mint Te,akkor az economy-m folyamatosan sárgán világít,magyarul leeszi a hajamat és nem is gyorsul olyan dinamikusan!! :)
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.17 08:54:05 írta szkaresz27 »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2777 Dátum: 2008.06.17 20:09:05 »
Hát csak ugye ott van a lendület..:D 70-nél azért többet kell dolgoznia a motornak,mint amikor már a tömeg azaz a lendület is viszi az autót...:D Na mindegy...nekem tényleg 90-110 között eszik a legnormálisabban..:D

Ehhez a lendületnek semmi köze. Minél gyorsabban mész, annál nagyobb közegellenállást kell legyőznie az autódnak, ergo a motornak annál több munkát kell kifejtenie, nem beszélve arról az "apróságról", hogy minél magasabb a fordulatszám, annál nagyobb a fogyasztás. Ergo, adott sebességfokozaton belül, minél lassabban mész, annál kisebb lesz a fogyasztás (mármint az üzemi, alapjárat fölötti fordulatszám-tartományban, nyilván).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2778 Dátum: 2008.06.17 20:11:01 »

Nézd, én rengetegszer használok padlógázt a hétköznapi közlekedésben. Nagyon korán felkapcsolok, és utána padlógázzal gyorsítok a kívánt sebesség eléréséig. Padlógázzal előzök, padlógázzal mászom meg az emelkedőket - lehetőleg a legnagyobb sebességfokozatban. Ezt az automatával nem lehet megoldani, mert neki ez kickdown, ugye  ::)

Persze, mert erőtlen az autód. Ahogy írtam, én ezt nem tudnám megtenni, mert akkor túl nagyot gyorsítana!  :clap: És ahogy írtam,  a padlógáz és a kickdown között van egy jól érezhető határ a Camrymban.

Jó, hát egy bizonyos nyomaték fölött nyilván nincs szükség az erőteljes gyorsításhoz sem padlógázra, ez tény  :yes: ... De azért mondjuk inkább úgy, hogy relatíve erőtlen az autóm - mert ez sokkal jobban hangzik így ;) ... A tiédhez képest naná hogy erőtlen, de a nagy magyar átlaghoz képest nem az  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2779 Dátum: 2008.06.17 20:33:10 »
Hali Palaczk!!
Mondjuk ezt nem értem hogy ez miért jó hogy felkapcsolsz hamar,és utána padlógáz?!! :)
Elvileg a camry-nak,meg általában a japán autóknak alul kevés a nyomatékuk inkább felül érkezik meg olyan 4000-es fordulat körül!! Én ha ezzel a vezetési stílussal vezetek mint Te,akkor az economy-m folyamatosan sárgán világít,magyarul leeszi a hajamat és nem is gyorsul olyan dinamikusan!! :)

Ez nem stimmel, hogy "a japán autóknak" felül érkezik meg a nyomatéka. Vannak ilyen japán autók, valóban (mint ahogy vannak ilyen európai autók is), de így általánosítani nem lehet. Esete válogatja. A Camry pontosan hogy nagyon nyomatékos alul is (még az én régi kétliteresem is, nem is beszélve a későbbi, nagyobb motorral szerelt változatokról), az esetek 98 %-ában el lehet úgy autózni vele, hogy a fordulat soha nem lépi át a 3000-et - és közben egyáltalán nem vagy lassú :)

Azt a LED-et xard le. Nem attól függ a fogyasztás, hanem az átlagos fordulatszámtól. Minél alacsonyabban tartod a fordulatot (minél korábban felkapcsolsz), annál alacsonyabb lesz a fogyasztásod is.

Példa: a svájci Auto Revue tesztje 1989-ből, hirtelenjében ezt találtam Camryről, egy 2.5-ös V6-ost teszteltek (V2-es modell, a tiéd elődje). A következő értékeket mérték, egyenletes sebességgel haladva, a legmagasabb (ötödik) fokozatban:

180 kmh 16.6 liter, 160 kmh 13.3 liter, 140 kmh 10.6 liter, 130 kmh 9.6 liter, 120 kmh 8.7 liter, 100 kmh 7.3 liter, 80 kmh 6.1 liter, 60 kmh 5.5 liter.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2780 Dátum: 2008.06.17 22:02:51 »
Hali Palaczk!!
Mondjuk ezt nem értem hogy ez miért jó hogy felkapcsolsz hamar,és utána padlógáz?!! :)
Elvileg a camry-nak,meg általában a japán autóknak alul kevés a nyomatékuk inkább felül érkezik meg olyan 4000-es fordulat körül!! Én ha ezzel a vezetési stílussal vezetek mint Te,akkor az economy-m folyamatosan sárgán világít,magyarul leeszi a hajamat és nem is gyorsul olyan dinamikusan!! :)

Ez nem stimmel, hogy "a japán autóknak" felül érkezik meg a nyomatéka. Vannak ilyen japán autók, valóban (mint ahogy vannak ilyen európai autók is), de így általánosítani nem lehet. Esete válogatja. A Camry pontosan hogy nagyon nyomatékos alul is (még az én régi kétliteresem is, nem is beszélve a későbbi, nagyobb motorral szerelt változatokról), az esetek 98 %-ában el lehet úgy autózni vele, hogy a fordulat soha nem lépi át a 3000-et - és közben egyáltalán nem vagy lassú :)

Azt a LED-et xard le. Nem attól függ a fogyasztás, hanem az átlagos fordulatszámtól. Minél alacsonyabban tartod a fordulatot (minél korábban felkapcsolsz), annál alacsonyabb lesz a fogyasztásod is.

Példa: a svájci Auto Revue tesztje 1989-ből, hirtelenjében ezt találtam Camryről, egy 2.5-ös V6-ost teszteltek (V2-es modell, a tiéd elődje). A következő értékeket mérték, egyenletes sebességgel haladva, a legmagasabb (ötödik) fokozatban:

180 kmh 16.6 liter, 160 kmh 13.3 liter, 140 kmh 10.6 liter, 130 kmh 9.6 liter, 120 kmh 8.7 liter, 100 kmh 7.3 liter, 80 kmh 6.1 liter, 60 kmh 5.5 liter.

Az ok...én se forgatom szét...én csak az előzésekre...és a hegymenetekre értettem,mivel Te azt írtad hogy inkább nagyobb fokozatban nyomsz padlót...én manuálisnál-l inkább visszaváltok és folyamatos gázzal gyorsítok!! Igazából van nyomatéka a V6-nak az biztos,de a max nyomatékot ha jól emlékszem (290Nm körül) 4200-as fordulaton adja le....de mivel a camry-m automata az pedig úgyis tudja a dolgát..:)
Igazából normális közlekedésnél nekem is 50-nél már 4-iket rak az automata azt pörög vagy 1500-at!! De ha innen kell dinamikusan gyorsulni akkor pedig úgyis visszavált,mint ahogy manuálnál én is visszapakolok!!
De mondjuk egyébként mindenkinek van egy bizonyos vezetési szokása-stílusa,nekem hála az égnek a 3.0-hoz képest elég jó fogyasztásokat sikerül kihoznom...!! :)
Egyébként haverom "olajfolyós" német vasán is ott a pill.fogy mérő...ha nagyon alacsony fordulaton felvált és onnan akar gyorsítani akkor horror értékeket mutat...ha visszavált és úgy gyorsít akkor már nem annyira veszélyes!! :)
-Na és a másik kérdésem...:)) Sikerült döntened camry fronton...:)) Tudod már melyik lesz??:)
Szerintem a 2.2-vel jobban jársz annyiban,hogy sokkal kevesebb a hibaforrása mint a 3.0-nak!! Nagyon sok embert hallottam akinek 3.0-ja van vagy volt hogy hengerfej és automataváltó problémák!! Nekem idáig csak a váltógond jött elő...bár a hűtőrendszerrel elég sokat szívtam az elején mikor megvettem...!! A 2.2-vel viszont semmi gondom nem volt csak olajcsere és ezen kívül semmi!! :) Szerintem egy 2.2 manuállal járnál a legjobban,de ez csak egy tanács...:) Azért vettem meg én is a 3.0-át azt hittem annyira bírós mint a 2.2-m volt...hát sajna ez a "japán csajszi" már kényesebb az elődje volt..!!! :) :)
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.17 22:04:31 írta szkaresz27 »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2781 Dátum: 2008.06.17 22:20:26 »
Az ok...én se forgatom szét...én csak az előzésekre...és a hegymenetekre értettem,mivel Te azt írtad hogy inkább nagyobb fokozatban nyomsz padlót...én manuálisnál-l inkább visszaváltok és folyamatos gázzal gyorsítok!! Igazából van nyomatéka a V6-nak az biztos,de a max nyomatékot ha jól emlékszem (290Nm körül) 4200-as fordulaton adja le....de mivel a camry-m automata az pedig úgyis tudja a dolgát..:)
Igazából normális közlekedésnél nekem is 50-nél már 4-iket rak az automata azt pörög vagy 1500-at!! De ha innen kell dinamikusan gyorsulni akkor pedig úgyis visszavált,mint ahogy manuálnál én is visszapakolok!!
De mondjuk egyébként mindenkinek van egy bizonyos vezetési szokása-stílusa,nekem hála az égnek a 3.0-hoz képest elég jó fogyasztásokat sikerül kihoznom...!! :)
Egyébként haverom "olajfolyós" német vasán is ott a pill.fogy mérő...ha nagyon alacsony fordulaton felvált és onnan akar gyorsítani akkor horror értékeket mutat...ha visszavált és úgy gyorsít akkor már nem annyira veszélyes!! :)

Nézd, a spórolós vezetésnek a minél korábbi felkapcsolás a kulcsa, kérdezd meg a fogyasztás-freakeket. És kevesebbet eszik átlagban (!), ha nagyobb fokozatban nagy gázon gyorsítasz kis fordulaton, mint ha kis fokozatban kisebb gázon gyorsítasz, de magasabb fordulaton - akármit is ír ki pillanatnyilag a fedcomp. Na mindegy :)

-Na és a másik kérdésem...:)) Sikerült döntened camry fronton...:)) Tudod már melyik lesz??:)
Szerintem a 2.2-vel jobban jársz annyiban,hogy sokkal kevesebb a hibaforrása mint a 3.0-nak!! Nagyon sok embert hallottam akinek 3.0-ja van vagy volt hogy hengerfej és automataváltó problémák!! Nekem idáig csak a váltógond jött elő...bár a hűtőrendszerrel elég sokat szívtam az elején mikor megvettem...!! A 2.2-vel viszont semmi gondom nem volt csak olajcsere és ezen kívül semmi!! :) Szerintem egy 2.2 manuállal járnál a legjobban,de ez csak egy tanács...:) Azért vettem meg én is a 3.0-át azt hittem annyira bírós mint a 2.2-m volt...hát sajna ez a "japán csajszi" már kényesebb az elődje volt..!!! :) :)

Hát ha Camry lesz, akkor csakis 2.2, ez tuti. Nem tudom bevállalni a háromliterest, hatalmas hülyeség lenne a részemről, ha ezt tenném.

De egyáltalán nem biztos, hogy Camry lesz. Igazából csak a kombit venném meg szívesen, az meg ritka. A szedán nem praktikus, nem szeretem, nekem kell az ötödik ajtó, hogy tudjak bepakolni gond nélkül bringát, fűnyírót, hűtőt stb stb stb. Megszoktam az ötajtóst, nem szívesen mondanék le róla. A V20-as Camryvel (a tiéd utánival) kivételt tennék, mert az annyira tetszik  :wub: ... De az meg nem fér bele a keretembe. Ha meg marad a V10, akkor kombi kéne.

Nagyon erős ellenjelölt a Carina E. Tökéletesen elegendő lenne nekem ez a kocsi, és tudnék venni a pénzemért egy 96-os vagy 97-es darabot, liftbacket vagy kombit, 1.6-ost vagy 1.8-ast, kintről, kevés (max. 140-150 ezer) km-rel. Hat évig volt ilyen autója apámnak, tökéletesen ismerem, szuper gép, még az 1.6-ossal is megfelelően megy, és ha kell, országúton 5 literrel elmozog (80-90 körül). De 140-150-el is csak 7.5 körül eszik. Ezek nagyon súlyos érvek, és ez is egy szép nagy autó, abszolút nem érezném úgy vele, hogy visszaléptem a Camrymhez képest.

A Camrynek kombinak kéne lennie ahhoz, hogy kiüsse a Carinát, de még ebben az esetben is tudnám, hogy alapvetően erősen irracionális dolgot csinálok, mikor megveszek egy 2.2-es motorral szerelt autót  :wacko: ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2782 Dátum: 2008.06.17 23:02:15 »
Mondjuk egy biztos.....attól függ mondjuk kinek mire kell az autó...nekem vagy celica,vagy camry lesz a köv. autóm is...esetleg supra...!! Ismimnek van kombi 3-as camryja,nem néz ki rosszul!! :) Ha carinán is gondolkozol akkor szerintem a 2.0 dieselre is nézz rá mert nagyon dicsérik...nem is nagyon találsz belőle eladót....állítólag keveset eszik,megbízható,és rohadt jól megy!!
Ráadásul ismim kombi camryja 7 személyes...először el se akartam hinni...még nem láttam...:) Ja...és 2.2 automata!! :) De nem adná el semmi pénzért...bár az ő automatája is felújított...!!

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2783 Dátum: 2008.06.17 23:07:26 »
3-AS CAMRY TALIT SZERETNÉNK SZERVEZNI ODZSEE BARÁTOMMAL SZEPTEMBER VALAMELYIK HÉTVÉGÉJÉNIGÉNY LENNE RÁ ESETLEG?? Szervezést megkezdtük, ide majd rakjuk fel a további infókat...!! Akit érdekel kérném dobjon rám egy privi üzit....!! :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2784 Dátum: 2008.06.18 01:13:06 »
Mondjuk egy biztos.....attól függ mondjuk kinek mire kell az autó...nekem vagy celica,vagy camry lesz a köv. autóm is...esetleg supra...!! Ismimnek van kombi 3-as camryja,nem néz ki rosszul!! :) Ha carinán is gondolkozol akkor szerintem a 2.0 dieselre is nézz rá mert nagyon dicsérik...nem is nagyon találsz belőle eladót....állítólag keveset eszik,megbízható,és rohadt jól megy!!
Ráadásul ismim kombi camryja 7 személyes...először el se akartam hinni...még nem láttam...:) Ja...és 2.2 automata!! :) De nem adná el semmi pénzért...bár az ő automatája is felújított...!!

Dízel Carinát nem vennék, a szívó változat lomha (E10 Corollában vezettem ilyet, még azzal a kisebb kasztnival is nehézkes volt, képzelem milyen lehet akkor a Carinában), zajos, és közben alig eszik kevesebbet, mint az 1.6-os benzines. A drágább üzemanyagból. Ráadásul több vele a műszaki probléma, mint a benzinesekkel (hengerfej). A turbódízel már megyeget, de annak még több a hengerfej-problémája, mint a szívónak. Amúgy azért van ezekből kevés, mert új korukban se nagyon vették őket - azért a 90-es évek közepén ezek a motorok már rendesen elavultak voltak, miközben a konkurrencia sorban jött ki az erős és nagyon takarékos direkt injektoros turbódízelekkel á la TDI & társai.

Meg egyébként is, a 4A-FE motort ismerem, tudom hogy kell viselkednie, tudom mire kell figyelni rajta, és ez nagy előny lehet egy próbaút során (a 7A-FE meg majdnem ugyanaz, csak kicsit nagyobb hengerűrtartalommal). Alkatrész is van hozzájuk bőven, ez is fontos szempont.

Ami viszont a Camry kombit illeti... Hát igen, AZ nagyon klassz lenne  :yes: ! Na, majd meglátjuk.

Egyébként te ismersz több V10 Camryst. Én meg szívesen kipróbálnék egy 2.2 kézi váltóst. Nem tudnánk összeszervezni valami minitalit :) ? Jövő héten is lesz utam BP-re...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2785 Dátum: 2008.06.18 09:33:54 »
Mondjuk egy biztos.....attól függ mondjuk kinek mire kell az autó...nekem vagy celica,vagy camry lesz a köv. autóm is...esetleg supra...!! Ismimnek van kombi 3-as camryja,nem néz ki rosszul!! :) Ha carinán is gondolkozol akkor szerintem a 2.0 dieselre is nézz rá mert nagyon dicsérik...nem is nagyon találsz belőle eladót....állítólag keveset eszik,megbízható,és rohadt jól megy!!
Ráadásul ismim kombi camryja 7 személyes...először el se akartam hinni...még nem láttam...:) Ja...és 2.2 automata!! :) De nem adná el semmi pénzért...bár az ő automatája is felújított...!!

Dízel Carinát nem vennék, a szívó változat lomha (E10 Corollában vezettem ilyet, még azzal a kisebb kasztnival is nehézkes volt, képzelem milyen lehet akkor a Carinában), zajos, és közben alig eszik kevesebbet, mint az 1.6-os benzines. A drágább üzemanyagból. Ráadásul több vele a műszaki probléma, mint a benzinesekkel (hengerfej). A turbódízel már megyeget, de annak még több a hengerfej-problémája, mint a szívónak. Amúgy azért van ezekből kevés, mert új korukban se nagyon vették őket - azért a 90-es évek közepén ezek a motorok már rendesen elavultak voltak, miközben a konkurrencia sorban jött ki az erős és nagyon takarékos direkt injektoros turbódízelekkel á la TDI & társai.

Meg egyébként is, a 4A-FE motort ismerem, tudom hogy kell viselkednie, tudom mire kell figyelni rajta, és ez nagy előny lehet egy próbaút során (a 7A-FE meg majdnem ugyanaz, csak kicsit nagyobb hengerűrtartalommal). Alkatrész is van hozzájuk bőven, ez is fontos szempont.

Ami viszont a Camry kombit illeti... Hát igen, AZ nagyon klassz lenne  :yes: ! Na, majd meglátjuk.

Egyébként te ismersz több V10 Camryst. Én meg szívesen kipróbálnék egy 2.2 kézi váltóst. Nem tudnánk összeszervezni valami minitalit :) ? Jövő héten is lesz utam BP-re...
:) Az a baj hogy a pesti ismerőseimnek mindnek 3.0 manuál van, a miskolci srácoknak van 2.2 manuáljuk,ők meg nem nagyon járnak Pestre!! A B-lellei ismerőseimnek van 2db 2.2 az is mind a 2 automata,a fehérvári cimbimé detto automata,nekem 3.0 automata ugye,esetleg...Golyával tudsz beszélni neki van 2.2 manuálja...!! Ő győri!! :) Talit legközelebb meg szeptemberre szeretnénk szervezni.akkorra reméljük összejövünk többen is..:)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2786 Dátum: 2008.06.18 09:37:21 »
szkaresz!

Légyszíves javítsd az aláírásodban az első T betűt, mert jelenleg "oyota" szerepel ott! ;)
Sajnos a fórummotorcsere miatt sérültek az aláírások... :-)





Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

szkaresz27

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2787 Dátum: 2008.06.18 10:29:35 »
szkaresz!

Légyszíves javítsd az aláírásodban az első T betűt, mert jelenleg "oyota" szerepel ott! ;)
Sajnos a fórummotorcsere miatt sérültek az aláírások... :-)






Köszi hogy szóltál..:)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2788 Dátum: 2008.06.18 11:08:35 »
:) Az a baj hogy a pesti ismerőseimnek mindnek 3.0 manuál van, a miskolci srácoknak van 2.2 manuáljuk,ők meg nem nagyon járnak Pestre!! A B-lellei ismerőseimnek van 2db 2.2 az is mind a 2 automata,a fehérvári cimbimé detto automata,nekem 3.0 automata ugye,esetleg...Golyával tudsz beszélni neki van 2.2 manuálja...!! Ő győri!! :) Talit legközelebb meg szeptemberre szeretnénk szervezni.akkorra reméljük összejövünk többen is..:)

Feltérképezted az állományt rendesen  :clap: !

Golyát ismerem, vele voltak már sikeres tranzakcióink :) ... Csak hát Győr nekem nagyon kiesik, nade ki tudja. Viszont Lelle mellett (Fonyódon) kábé hetente megfordulok, és azért tutira nem lenne rossz kipróbálni az automatát sem - annál is inkább, mert eleve ilyen V10-es Camryt is csak egyszer vezettem, a tavalyi nyári nagytalin, de akkor is csak pár percig, szóval magát a típust is inkább csak látásból ismerem.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Odzsee

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #2789 Dátum: 2008.06.22 18:08:48 »
Eljött az idő!!

                                            CAMRY TALÁLKOZÓ


Sziasztok!

Országos Toyota Camry találkozót szervezünk, azoknak akiknek harmadik generációs (’91-’96-ig gyártott) Camry-jük van.

A helyszín Budapest lenne, pontosabban a XI. kerületben lévő Lurdy Ház óriási parkolója, amely heti rendszerességgel ad helyet autós találkozóknak. A helyszínen nem zavarna minket senki a nagy tér miatt és díjmentes a parkolás. Ha esős lesz az idő akkor rendelkezésre áll a mélygarázs, mely szintén parkoló díjmentes. A bevásárlóközpont éttermekkel, közérttel és mosdókkal rendelkezik, tehát minden szükségletet kielégít.
Web: http://www.lurdyhaz.hu/index_megkozelithetoseg.html

Az időpont szeptember valamelyik szombat délelőttje lenne. Ez a ti visszajelzésetek alapján dől el. Úgy szeretnénk behatárolni az időpontot ,hogy mindenkinek jó legyen, mivel nem vagyunk sokan az országban aki ilyen autó tulajdonosa, ezért jó lenne ha mindenki el tudna jönni.
A programokat nem bonyolítjuk túl. Reggel 9 óra magasságában találkozó a parkolóban, utána beszélgetés, tapasztalat esetleg alkatrész csere. Majd 12-13 óra környékén felvonulás a budapesti nagykörúton csak, hogy megmutassuk, ilyen autó is van a világon.
Ezután a program fakultatív. Akinek van kedve az marad még egy kicsit Pesten beszélgetni a többiekkel vagy elmegy várostnézni a családdal.
A találkozó semmilyen költséggel nem jár csak saját magát és a Camry-jét hozza mindenki.

Lécci juttassátok el ezt az üzenetet minden harmadik generációs Camry tulajdonosnak akit ismertek.

Az időpont véglegesítéséhez szükségünk lenne arra, hogy ti mondjátok meg melyik szombat délelőttje lenne nektek jó. A visszajelzéseket, hogy kinek melyik időpont lenne megfelelő és az ötleteket a talival kapcsolatban legkésőbb augusztus második hetéig küldjétek el az alábbi e-mail címekre telefonszámotokkal együtt:

Szabados Karesz:
sz.karesz27@freemail.hu

Oláh Józsi:
ladarallye@t-online.hu