Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1116868 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Esteban

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Beszélgessünk
« Dátum: 2004.04.13 07:18:50 »
Tudna valaki segiteni, hogy hol tudom beszerezni a kapcsplasi rajzot a kovetkezo modellhez:

Toyota Camry '97 2.2aut A/C ...


koszi,
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.02 20:43:19 írta Palaczk »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Beszélgessünk
« Válasz #1 Dátum: 2004.04.13 08:16:24 »
Bocs, hogy belepofázok, de a "Hibaelhárítás és minden amiben segítség kell" topic erre a célra is lett nyitva. Remélem valaki tud Neked segíteni.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Beszélgessünk
« Válasz #2 Dátum: 2004.08.11 22:45:31 »
blazs - teljesen jogos - kérésére :)

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Beszélgessünk
« Válasz #3 Dátum: 2004.08.12 20:35:41 »
:lol:  :lol:  :lol:
Ha nem ilyen nagy motorok lennének benne, elcsábulnék...
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Beszélgessünk
« Válasz #4 Dátum: 2004.08.13 23:45:36 »
Tényleg,ez a típus valamiért eddig kimaradt...  :oops:
Pedig szerintem elég szépen néz ki,nagyon jól fel van szerelve,és az ára is "türhető" ,főleg ha összehasonlítom a túlárazott németekkel.
A beltere is nagyon bejön (vagyis nekem semmi kifogásom a műfa ellen,ezért volt mindegyik Avensisünk is Sol-os).

Valaki azt írta,hogy lehet megszűnik a gyártása,de nemrég jött ki a ráncfelvarrott verzió,szóval remélem a kínálatban marad.

Volt szerencsém mindegyik motorral kipróbálni,és egyik sem okozott csalódást.Igaz mindegyik Aut váltós volt,szvsz ebbe már nem is való a kézi.
A V6-os modellt null kilóméteresként én próbálhattam ki először (Kiskőrösön,hol máshol?   :D ),és az ügyvezető igazgatónak meg 2.4-es verziója volt,szóval mindegyik meg lett kergetve.  :)
Európai szemmel nézve talán van 1-2 hiányosság a Camryben (egyzónás klima,kézi hátsó napróló,elektromos antenna),de ezek megbocsájtható apróságok.És az a V6-os motor...  :heart:

Találtam képeket a ráncfelvarrott modellről,majd belinkelek 1-2 darabot.  :)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Beszélgessünk
« Válasz #5 Dátum: 2004.08.13 23:47:18 »
Ha jól olvasom,bekerült a kínálatba a 2.0 lityis verzió is,mellette ott van a 2.4-es (már xenon lámpákkal),de a V6-osról nem írtak semmit...  :shock:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Beszélgessünk
« Válasz #6 Dátum: 2004.08.13 23:48:15 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Beszélgessünk
« Válasz #7 Dátum: 2004.08.13 23:49:39 »
Ezt akartam feltenni,csak elszúrtam a linkjét  :evil:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

blazs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Beszélgessünk
« Válasz #8 Dátum: 2004.08.14 08:13:46 »
Mickey nagyon köszönöm!

Szóval elindult hát a téma. Remélem sokakat érdekel majd.

Idő hiánya miatt jelenleg nem tudom csinálni a camry-s oldalt, de már a modelleket összeszedtem, és a technikai paramáterek is megvannak.
Remélem hasznos lesz majd az oldal. Jövő 7 elejét rászánom...

MÁS...
Ugye a Camry USA piacra készült és -a totalcaron olvastam- ott egy kicsi, olcsó, de megbízható autónak számít.
A 2.2es motor eleinte engem is zavart. Mind fogyasztás, mind kötelező biztosítás tekintetében. Picit féltem is mevenni.
A fogyaszta volt már 7,8 is, de ha azt mondom hogy 8-8,5 akkor egyáltalán nem túlzok. (Többre számítottam.)
PL: Egy 2.3as FordScorpio betolja a 15-17et...
Nekem az autóm fogyasztása nagyon megfelel.
Ahogy itt valaki írta: "valamit, valamiért..."
A kötelező biztosítást meg lenyelem!
Ha mindent megadsz a kocsidnak, meghálálja azt!
Anyámnak van egy 85ös camry-je. Az még mindig megy. Néha beleülök, érzem már rajta, hogy már nem akar nagyon menni, de kitart. Lassan 700ezer km lesz benne!!!

Tervezem, hogy megveszem, és kipofozom a kicsikét, majd elrakom pihenni. Esetleg találkozókra elviszem...

Én még egyen sem voltam. Mikor várható a következő?

Na üdv:


Hogy megszűnne a modell gyártása azért tartanám hülyeségnek, mert az USA-ban piacvezető modell. És hát most jött ki a SOLANA is.
Amit hiányolok, hogy egy picikét európaisra is vehetnék a témát. Szerintem a japánok mostanra megtanultak autót tervezni (inkább a nissan-nál igaz), és az elkövetkező pár év sok meglepetést fog nekünk toyotaFAN-oknak tartogatni.
LAZS  70
-------
('94 :toy: CAMRY 2,2 GL // '95 :toy: carinaE 1,6XLi)

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Beszélgessünk
« Válasz #9 Dátum: 2004.08.14 08:30:14 »
Nem megszűnik a gyártása, hanem az európai forgalmazás (de a magyar biztosan) meg fog szűnni, érdeklődés hiányában.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

blazs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Beszélgessünk
« Válasz #10 Dátum: 2004.08.14 10:02:03 »
sebaj. kimegyünk japánba...
LAZS  70
-------
('94 :toy: CAMRY 2,2 GL // '95 :toy: carinaE 1,6XLi)

blazs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
végr kész lesz...
« Válasz #11 Dátum: 2004.08.14 20:50:27 »
Hali!

Holnap reggel 10re megyek az autómért. ELKÉSZÜL!

Fotókat majd elhelyezem a camry-s oldalon...
Szép lesz, mint egy rózsaszál, ó te kedves camry-kám... ehem
LAZS  70
-------
('94 :toy: CAMRY 2,2 GL // '95 :toy: carinaE 1,6XLi)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #12 Dátum: 2004.08.16 22:58:01 »
Idézetet írta: "MiCKEY"
blazs - teljesen jogos - kérésére :)


Hát igen , a kérés jogos ;) ... Én ezt eddig valahogy nem is tartottam szükségesnek , gondolván , hogy rajtam kívül mást úgysem érdekel a téma . Örülök , hogy ezek szerint mégis  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #13 Dátum: 2004.08.16 23:01:33 »
Idézetet írta: "music"
:lol:  :lol:  :lol:
Ha nem ilyen nagy motorok lennének benne, elcsábulnék...


Naaagy ? Tévedés - a NAGY motor , az valahol öt liter körül kezdődik  :wink:  :D

Viccet félretéve : egy ekkora autóba tényleg ekkora motor passzol . Szükség van rá ahhoz , hogy normálisan tudja mozgatni a karosszériát . És a Toyota már az első , a V2-es hathengeres Camry esetében is meg tudta oldani , hogy a kocsi ezekkel a "nagy" motorokkal se fogyasszon sokat  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #14 Dátum: 2004.08.16 23:06:56 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Tényleg,ez a típus valamiért eddig kimaradt...  :oops:
Pedig szerintem elég szépen néz ki,nagyon jól fel van szerelve,és az ára is "türhető" ,főleg ha összehasonlítom a túlárazott németekkel.
A beltere is nagyon bejön (vagyis nekem semmi kifogásom a műfa ellen,ezért volt mindegyik Avensisünk is Sol-os).

Valaki azt írta,hogy lehet megszűnik a gyártása,de nemrég jött ki a ráncfelvarrott verzió,szóval remélem a kínálatban marad.

Volt szerencsém mindegyik motorral kipróbálni,és egyik sem okozott csalódást.Igaz mindegyik Aut váltós volt,szvsz ebbe már nem is való a kézi.
A V6-os modellt null kilóméteresként én próbálhattam ki először (Kiskőrösön,hol máshol?   :D ),és az ügyvezető igazgatónak meg 2.4-es verziója volt,szóval mindegyik meg lett kergetve.  :)
Európai szemmel nézve talán van 1-2 hiányosság a Camryben (egyzónás klima,kézi hátsó napróló,elektromos antenna),de ezek megbocsájtható apróságok.És az a V6-os motor...  :heart:

Találtam képeket a ráncfelvarrott modellről,majd belinkelek 1-2 darabot.  :)


A kocsi külső-belső kinézetére , és felszereltségére egyaránt az a magyarázat , hogy ezt a modellt 95 %-ban az amerikai piac igényei szerint alakítják ki . Ott ugyebár ez a legnagyobb példányszámban eladott személyautó   :supz: ! Ez amúgy valamennyi Camry-generációra igaz : elsősorban az amik ízlésére és elvárásaira szabták őket .

A gyártás biztosan nem szűnik meg - csak sajnos valószínű , hogy némelyik európai országban a jövőben nem fogják forgalmazni a kocsit . Mondjuk , valahol érthető , tekintve , hogy milyen keveset adnak el belőle a tengeren innen  :roll:  ... De azért mégis kár  :(

Ami a képeket illeti : sok köszönet értük , a kocsi nagyon az előnyére változott szerintem , sokkal jobban néz ki , mint a ráncfelvarrás előtti kiadás  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )