Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1168715 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

GERY

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Beszélgessünk
« Válasz #630 Dátum: 2005.04.05 18:32:47 »
KÖSZI!!!

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Beszélgessünk
« Válasz #631 Dátum: 2005.04.05 18:53:54 »
Fogadjunk, hogy a hasznaltauto.hu -n nézted a bizonyos győri Camry-t.
Nem motorikus gondok szoktak felmerülni ennyi km-et futott autóknál, hanem inkább a kopó alkatrészek várnak cserére, ha az előző tulaj nem cserélte őket. Sztem nem olcsó hozzá az alkatrész, de van utángyártott, vagy bontó, viszont más márkákhoz képest megbízható sztem.
Nem láttam személyesen az autót, de ha csak vezető ült benne, esetleg az ülés jobba kopott, mint egy 100-ezret futottban, esetleg a kormány.
Laco 73 :D

GERY

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Beszélgessünk
« Válasz #632 Dátum: 2005.04.05 20:36:36 »
Ahogy mondod! Pontosan azt nézegettem :oops:
Köszi a tanácsokat!

blazs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Beszélgessünk
« Válasz #633 Dátum: 2005.04.05 21:24:23 »
Na üdv GERY!

Én épp' egy komplett első futómű csere után állok. Egy féltengelycsukló 43000Ft (Suzuki: 13.000Ft) Ebből kettő kell...
De mondjuk a fékeknél minimális az eltérés. Az van, hogy elég sok olyan cucc van hozzá, amit készletben tudsz csak megvenni. Mondjuk lengőkar-szilentet, csak lengőkarral.

Én a mai napig azt az elvet tartom magaménak, hogy egy japán autó szervizelési költségei egyáltalán nem magasabbak, mint mondjuk egy francia, vagy német autóé.

A győri camrybe szerintem egy 100-ast minimum visszahajtottak.
Nem a kilóméter miatt ilyen olcsó!!!!!
LAZS  70
-------
('94 :toy: CAMRY 2,2 GL // '95 :toy: carinaE 1,6XLi)

GERY

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Beszélgessünk
« Válasz #634 Dátum: 2005.04.05 21:35:03 »
Köszi!

Végülis ha meg veszem akkor lesz némi pénzem a szükséges alkatrészek cseréjére csak nem akarok valami pénznyelőbe belefutni. Ezért is választottam toyota-t. A camry pedig régi szerelmem :wink:
Az alkatrész árak tekintetében maximálisan egyet értek! Volt már reanultom és volvom meg skodám és mindegyikben aranyáron mérték az alkatrészeket... Csak a toyotába ritkábban kell :D  venni alkatrészt! Mondjuk azért a futómű abban is kap rendesen :x

blazs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Beszélgessünk
« Válasz #635 Dátum: 2005.04.05 21:41:51 »
Nem fogod megbánni a camry-t.
Lépj be a csapatba.
LAZS  70
-------
('94 :toy: CAMRY 2,2 GL // '95 :toy: carinaE 1,6XLi)

Odzsee

  • Vendég
Beszélgessünk
« Válasz #636 Dátum: 2005.04.05 21:55:14 »
Sziasztok!

Fékbetét téma:A gyári beszállító céget Optifitnek hívják.A betét tényleg ilyen olcsó.Az enyémbe is enyibe került.Két gond van vele.Nem japánban készült és a japán betét élettartamának csak a felét bírja.Viszont még mindig jobb az ár/érték aránya mint a mindenféle utánhányott betéteknek.Elvégre megfelelt a Toyota minőség elvárásainak.A kis pénzű embereknek tökéletes.  Igazándiból ez egy felújító cég.Lehet tőlük rendelni felújított kuplung szetteket,váltókat,klímakompresszorokat és még sokminden mást.A titok abban rejlik,hogy amikor rendelsz egy optifit alkatészt(nem fékbetétet,hanem drágább tételeket) akkor vissza kell küldetni a kiszerelt alkatrészedet.Ezt ők felújítják gyári cuccokból és ujból eladják.Ettől ilyen olcsó a téma,viszon hozza a toyota minőséget.

Hello Gery!

Szép a kocsi amit néztél....elsőre.

Hozzánk hoztak egy ilyen autót beszámításra. 2.2-es automata volt,még a színe is és a felszereltége is ugyanez volt.Egy öreg bácsi hozta vidékről(lehet,hogy ez az).Namost én is megnéztem az autót,mert pont akkor voltam camry vásárlás előtt.Annyi hibája volt,hogy felsorolni is nehéz.Beszámításra alkalmatlannak nyilvánítottuk.Ezekre emlékszem:féltengely porvédők szakadtak a zsírt már felverte a géptető belső felére gondolom a csuklók már nullák voltak,olajszint alacsony volt ez adódhatott a motor nagymértékű kopásábol,kipufogórendszer szét volt rohadva,automataváltó kuplugjai csúsztak,fékek nem voltak a kocsin,az összes satbilizáló kar kikopva,ülés kiülve és a sínje elkopva ami azt eredményezte hogy mozgott a vezetőülés menet közben.A többi apróságra nem emlékszem,de amit itt felsoroltam annak a cseréje alkatrész árban olyan 1 milliót tett ki.
Ugyhogy a bácsi szépen beült a soha karban nem tartott autójába és hazament,vagy egyenesen győrbe ment és ott beszámolták az autóját valami új kocsiba,most meg küzdenek ennek az eladásával.
Nem állítom hogy a használtautós kocsi ugyanaz mint amiről beszélek,de kísértetiesen hasonlítanak egymásra.

Szóval vigyázz mit veszel,nehogy beleszaladj egy ilyen véget nem érő szívásba.Mielőtt megveszel valamit vidd el márkaszervízbe.Ott nézd meg te is alulról,felülről,kívülről,belülről.Ha teheted vigyél magaddal szerelő ismerőst és az is nézze meg.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #637 Dátum: 2005.04.05 22:11:44 »
Idézetet írta: "GERY"
gyüjteni :idea:


 :idea: A saját hozzászólásaidat mindig tudod szerkeszteni utólag is  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #638 Dátum: 2005.04.05 22:17:50 »
Idézetet írta: "blazs"
Itt Fertődön is van mégegy Camry. Az évjáratot nem tudom, de olyan, mint az enyém.
Bordó színű. Egy osztrák házaspáré.

A szomszédjukba szoktam járni szervízelni, mivel a kiscsákó kb. 3havonta agyonhúzza a windows-t. (Mondatam neki, legközelebb hozok valami díjat, és kiteheti a falra.)

Na a lényeg, hogy először a camry-s muksó kocsibeállóján fordultam meg az enyémmel, aztán épp' az udvaron voltak, mosolyogtak, meg integettek.
Még egyetlen szót sem váltottunk egymással, de bármikor találkozunk, intünk egymásnak.

"CAMRY, ami összeköt" :)

---

Tehát:
ha két camry egymásután: konvoj, akkor két camry egy faluban közösség?
(Igaz, hogy Fertőd város, de ezt a "titulust" két -itt eltöltött- év alatt senkinek sem sikerült beizonyítania nekem!)


Itt Pécsett kicsit sok is a Camry ahhoz , hogy mindet számon tartsam  :) ... Bár azért van egy-kettő , amit megjegyeztem , mert rendszeresen látom őket . Érdekes módon a V1-esből van a legtöbb  :o ... Néhány Sedan , a többség Liftback . Akad két kimagaslóan jó állapotú is . Aztán van V2-es is szép számmal . V10-esből már kevesebb ; igazából két kocsi van , amit rendszeresen szoktam látni (ezt már említettem) . Előfordul néhány V20-as és V30-as is ; előbbiből van egyébként talán a legkevesebb .

Két Camry konvojban : az volt a móka , amikor az én lerobbant gépemet húztuk haza Nagyatádról jóbarátom Camryjével - meg is beszéltük , hogy a jövőben ha közösen utazunk valahová , mindig egyikünk húzza a másikat , hogy csak egy motor fogyasszon  :lol: ... De az sem volt semmi , amikor a bontásra vett Camryt vontattuk haza 100halombattáról , és 100-al előztünk meg egy Suzuki Sedant  :D  8)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Beszélgessünk
« Válasz #639 Dátum: 2005.04.05 22:21:46 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "blazs"
Itt Fertődön is van mégegy Camry. Az évjáratot nem tudom, de olyan, mint az enyém.
Bordó színű. Egy osztrák házaspáré.

A szomszédjukba szoktam járni szervízelni, mivel a kiscsákó kb. 3havonta agyonhúzza a windows-t. (Mondatam neki, legközelebb hozok valami díjat, és kiteheti a falra.)

Na a lényeg, hogy először a camry-s muksó kocsibeállóján fordultam meg az enyémmel, aztán épp' az udvaron voltak, mosolyogtak, meg integettek.
Még egyetlen szót sem váltottunk egymással, de bármikor találkozunk, intünk egymásnak.

"CAMRY, ami összeköt" :)

---

Tehát:
ha két camry egymásután: konvoj, akkor két camry egy faluban közösség?
(Igaz, hogy Fertőd város, de ezt a "titulust" két -itt eltöltött- év alatt senkinek sem sikerült beizonyítania nekem!)


Itt Pécsett kicsit sok is a Camry ahhoz , hogy mindet számon tartsam  :) ... Bár azért van egy-kettő , amit megjegyeztem , mert rendszeresen látom őket . Érdekes módon a V1-esből van a legtöbb  :o ... Néhány Sedan , a többség Liftback . Akad két kimagaslóan jó állapotú is . Aztán van V2-es is szép számmal . V10-esből már kevesebb ; igazából két kocsi van , amit rendszeresen szoktam látni (ezt már említettem) . Előfordul néhány V20-as és V30-as is ; előbbiből van egyébként talán a legkevesebb .

Két Camry konvojban : az volt a móka , amikor az én lerobbant gépemet húztuk haza Nagyatádról jóbarátom Camryjével - meg is beszéltük , hogy a jövőben ha közösen utazunk valahová , mindig egyikünk húzza a másikat , hogy csak egy motor fogyasszon  :lol: ... De az sem volt semmi , amikor a bontásra vett Camryt vontattuk haza 100halombattáról , és 100-al előztünk meg egy Suzuki Sedant  :D  8)

Tetszenek a kalandjaid :D
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #640 Dátum: 2005.04.05 22:29:01 »
Idézetet írta: "GERY"
Szóval éppen egy camryval szemezgetek... Sajnos kevés infót tutam gyülyteni erről az évjáratról :(
Ha valakinek van vagy volt 97'-es 2.2-es camry-ja akkor kérnék némi infót! Alkatrészárak, megbízhatóság :lol:  stb... A konkrét autóban elég sok van (270) de szemre jó állpotú.
Kösziiiii


A Camry (mint minden Toyota) úgy általában nagyon megbízható , de 270 ezer kilométer alatt tönkre lehet tenni bármilyen autót - egy Camryt is . Ha esetleg még több km van benne , akkor meg pláne  :roll:

Úgyhogy én azt mondanám : az állapot legyen a döntő . Mert ha a kocsi megkímélt , akkor valóban sokáig elfuthat még különösebb gond nélkül (az enyémben most 289 ezer van , és kutya baja) . Egyszóval : nagyon alaposan átnézni ! Minden hibátlanul működjön . Karosszéria ne legyen szarrá törve . Különös gondot fordítani a motor , a sebességváltó (hosszabb próbaúton kipróbálni !) , a kipufogórendszer és főleg a futómű állapotára . Ha minden OK , belevághatsz  :) ... Viszont ha felmerül a legkisebb gyanú is , hogy a kocsit nem kímélték , akkor hagyd ott és keress tovább . Olyan autót , amiben óra szerint 270 ezer km van , és egy picit is zsákbamacska-szagú , nem szabad megvenni .

Kiemelhető típushiba egyébként nem nagyon van . Alkatrészárak : amit meg lehet kapni utángyártottban , az aránylag nem vészes (hacsak nem kellenek karosszériaelemek , üvegek , mert azok igen drágák) . Ami csak gyáriban van , annak az ára természetesen ijesztő . Ezért is nagyon fontos , hogy ne úgy indíts , hogy egy rakás dolgot ki kell cserélni a kocsin .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

blazs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Beszélgessünk
« Válasz #641 Dátum: 2005.04.05 22:41:31 »
GERY! Jövő héten el tudunk menni együtt Győrbe. Mivel már két éve használom az enyémet, és már jártam vele szerelőnél, elég sok olyan dolgot hallhatok (és tudhatom, h. mi az) amit te nem.

Én kb 6-8hónapja néztem egy 97-es camryt győrbe, szerintem nem ez az, de lehet.

Odzsee mellé állok, és mint írtam, ez az autó nem a km miatt ilyen olcsó, hanem mert nem a legjobb.

Ha gondolod, menjünk el együtt. Megosztom a tapasztalataimat.
LAZS  70
-------
('94 :toy: CAMRY 2,2 GL // '95 :toy: carinaE 1,6XLi)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #642 Dátum: 2005.04.05 22:52:35 »
Idézetet írta: "KLaco"

Tetszenek a kalandjaid :D


Ha már kalandok : a leghajmeresztőbb Toyotás sztorim egyértelműen ahhoz fűződik , amikor '94 nyarán haza kellett juttatni Passauból (!!) apám meghibásodott hűtőrendszerű Coronáját . Akkor még nem tudtuk , hogy mindössze arról van szó , hogy elvízkövesedett a hűtő - adott volt a tény , hogy az autóval egyhuzamban nem lehet 8-10 kilométernél többet menni , mert felforr a víz . Kivettük a termosztátot - nem segített . Ennél többet ott , Németországban , nem tehettünk .

Úgyhogy a többiek hazajöttek busszal , én pedig megkaptam (elvállaltam) a Questet : hazahozni lábon a Coronát . Bő 600 kilométerről beszélünk , ugye .

Kezdetként atlaszt ragadtam , és megterveztem egy olyan útvonalat , amely az autópályákat teljesen , és a forgalmasabb főutakat is szinte teljesen elkerülte . Szépen megírtam magamnak az itinert , ilyen Dorf , olyan Dorf , egymillió elágazás , mindig a lehető legmellékebb úton . Az ugyanis nyilvánvaló volt , hogy itt csúnya araszolás következik , 50-60-al és számos megállással - a forgalmat guruló útakadályként veszélyeztetni , Gendarmerie által ezért magamat ***atni nyilván nem akartam  :roll:

Kaptam kétnapi szállásra való pénzt (úgy terveztük , hogy a rengeteg és hosszú megállás miatt ennyi ideig tart majd , míg hazaérek) , beütemeztem az indulást péntek késő estére (hogy éjjel menvén , a hűvösebb levegő jobban hűtse a motort) , és útnak eredtem .

24 órával később pedig leparkoltam Pécsett a házunk előtt  :D !!! Rájöttem ugyanis , hogy ha ügyesen kihasználom az összes lejtőt és ilyenkor leállított motorral gurulok , ahol pedig tartósan nincs lejtő , ott azt csinálom , hogy felgyorsítok 110-120-ra , leállítom a motort és hagyom kigurulni az autót míg le nem lassul 30-40-re , majd újra beindítom , felgyorsítok , leállítom-kigurítom stb , akkor a motor mindig visszahűl annyira , hogy gyakorlatilag megállva hűlni hagyás nélkül tudjak haladni . Ha pedig végképp eldurvult a helyzet , akkor a fűtést bekapcsolva , a ventillátort maximumra állítva nyertem újabb néhány kilométer haladékot - és ezalatt mindig sikerült találni egy újabb lejtőt . Ebbe olyannyira belejöttem , hogy igazából csak a Szigetvár és Pécs közötti utolsó (teljesen sík) 35 km alatt kellett megállnom , háromszor . És így persze megspóroltam a szállásra adott pénzt is , amit jutalmul szépen benyeltem  :D

Azt persze , hogy miként festettem eme 24 órás kis kikapcsolódás után , inkább nem részletezném  :shock: ... Volt ott minden , a menet közbeni szendvics-készítéstől (az utasülést használva asztalként) kezdve a 30-40-el haladás közbeni félig-alvásig  :? ... De a lényeg : a kocsi a vártnál jóval hamarabb , épségben hazaért , a család hősként ünnepelt  8) - és egyébként azzal az autóval soha még csak meg sem közelített álom-fogyasztást produkáltam : 6.1-es átlag az 1800-as , karburátoros benzinessel  :o !!! Mi az alacsony fogyasztás titka ? Én tudom : utazz úgy , hogy az átlagsebességed 25 kmh legyen , és a megtett távolság legalább egyharmadán haladj leállított motorral  [smilie=sm43.gif]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26346
Beszélgessünk
« Válasz #643 Dátum: 2005.04.05 23:31:53 »
Idézetet írta: "Palaczk"
6.1-es átlag az 1800-as , karburátoros benzinessel  :o !!! Mi az alacsony fogyasztás titka ? Én tudom : utazz úgy , hogy az átlagsebességed 25 kmh legyen , és a megtett távolság legalább egyharmadán haladj leállított motorral  [smilie=sm43.gif]

Ehhez képest ez nem is olyan kevés :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #644 Dátum: 2005.04.06 00:07:18 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
6.1-es átlag az 1800-as , karburátoros benzinessel  :o !!! Mi az alacsony fogyasztás titka ? Én tudom : utazz úgy , hogy az átlagsebességed 25 kmh legyen , és a megtett távolság legalább egyharmadán haladj leállított motorral  [smilie=sm43.gif]

Ehhez képest ez nem is olyan kevés :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


Mondtam már , hogy egy szép (!) napon le foglak lőni  :sniper: ?

 [smilie=sm17.gif]

 [smilie=sm43.gif]

---------------------

Informatív a kérdésre nézve , hogy ennek az autónak egyébként 8 liter alá nem lehetett levinni a fogyasztását - 8 litert akkor evett , ha 90-100 körül poroszkáltál vele országúton . Ennél lassabban jószántunkból sosem akartunk menni  :wink:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )