Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1168005 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

blazs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Beszélgessünk
« Válasz #525 Dátum: 2005.03.22 14:11:27 »
És ezeket hallva sem értené meg az idióta A3-as tulaj (1.6L benzin), hogy miért jó a japán...
A fent említett modell: 10L/100Km

HÖHÖHÖ
---
FRANCIA CSODA:
Tegnap Renault-ba szervízeltem (nem kocsit). Egy masterral jártak be a szervízbe, és menet közben bekapcsolt a riasztó.
Volt ám nagy kacagás!
---
LAZS  70
-------
('94 :toy: CAMRY 2,2 GL // '95 :toy: carinaE 1,6XLi)

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #526 Dátum: 2005.03.22 18:01:34 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A műszerfalasról : miért ég menet közben a fék-kontroll lámpa ? Kevés volt netán a fékfolyadék ?
Ja , és 53-al ötösben menni azért már kissé túlzás ;)

Kiványcsi voltam, kinek tűnik fel! Az egyébként a kézifék visszajelző.
Ötlet, h miért ég? Én tudom s ti :?:
Pesten egyenes, v enyhény lejtős úton, ha egyedül megyek sokszor megyek 50-60 között 5-ösben, gyorsulni nem szeret, akkor tényleg erőlködik, de gurulni lehet vele. Itt kevesebb a domb, mint Pécsen :!:
Országúton én is 100-120 körül szoktam menni, csak pályán száguldozok, de mióta megcsináltattam, döntően pályán használtam, s kiélveztem, h megy.
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Beszélgessünk
« Válasz #527 Dátum: 2005.03.22 18:11:52 »
Idézetet írta: "Palaczk"
a kút számlálója csak nem fog LEFELÉ csalni  :D

Na, az biztos. :lol:
music     

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Beszélgessünk
« Válasz #528 Dátum: 2005.03.22 18:12:33 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ilyen sebességgel ötödikben már nagyon szenved a motor , nem érdemes próbálkozni vele . 60 alatt a négyes az egészséges , azzal le lehet menni kábé 45-ig .

Motorfékkel lassítás?
music     

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Beszélgessünk
« Válasz #529 Dátum: 2005.03.22 18:17:16 »
Idézetet írta: "schilerasz"
Idézetet írta: "Palaczk"
A műszerfalasról : miért ég menet közben a fék-kontroll lámpa ? Kevés volt netán a fékfolyadék ?
Ja , és 53-al ötösben menni azért már kissé túlzás ;)

Kiványcsi voltam, kinek tűnik fel! Az egyébként a kézifék visszajelző.
Ötlet, h miért ég? Én tudom s ti :?:

Hacsak nem egy kézifékes forduló a Balaton jegén...
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #530 Dátum: 2005.03.22 19:16:40 »
Idézetet írta: "schilerasz"
Idézetet írta: "Palaczk"
A műszerfalasról : miért ég menet közben a fék-kontroll lámpa ? Kevés volt netán a fékfolyadék ?
Ja , és 53-al ötösben menni azért már kissé túlzás ;)

Kiványcsi voltam, kinek tűnik fel! Az egyébként a kézifék visszajelző.
Ötlet, h miért ég? Én tudom s ti :?:


Hombre ! Most elmagyarázod nekem ;) ? Ilyen Camrym volt már akkor is , amikor eleink bejöttek a Kárpát-medencébe  8)  :lol: ...

Az a kézifék-visszajelző , ÉS fékfolyadékszint-visszajelző . Benne van egyébként a kezelési könyvben is , amit tőled kölcsönöztem ;) ...

Egyébként , ha nem az alacsony fékfolyadékszint miatt , akkor nem tudom , hogy miért ég menet közben . Bekakált tán a kézifékkarnál lévő kapcsoló , és nem alszik ki ? Netán kiégett valamelyik féklámpa ? Ugyanis az enyémben ilyen funkciója is van , hogy jelzi a kiégett féklámpát , de a könyvből úgy vettem észre , hogy nálad ezt a funkciót a hátsó lámpák kiégésére figyelmeztető visszajelző kapta meg .

Idézetet írta: "schilerasz"
Pesten egyenes, v enyhény lejtős úton, ha egyedül megyek sokszor megyek 50-60 között 5-ösben, gyorsulni nem szeret, akkor tényleg erőlködik, de gurulni lehet vele. Itt kevesebb a domb, mint Pécsen :!:


Nem tom , szerintem ez már nem egészséges a motornak . A hangján hallani , meg ilyenkor már rezonál is ha gázt adsz , stb . A túl alacsony fordulatszám ugyanúgy kerülendő , mint a túl magas . A te kocsidban jobb a hangszigetelés , de én az enyémben jól hallom , hogy mit művel ötödikben ilyen alacsony fordulaton szerencsétlen motor  :? ... Én tényleg azt tanácsolnám , hogy 60 alatt kapcsolj vissza .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #531 Dátum: 2005.03.22 20:10:14 »
Eszem ágában nem volt téged kioktatni, csak azt hittem, a fotón "félrenézhető" a lámpa, én nem tudtam, h ez jelez alacsony folyadékszintnél is, azt még nem olvastam el :oops:
A kocsi pedig állt a kép készítésekor, felemelt jobb első kerékkel :lol:
nem mertem menet közben fotózni városon belül, ki meg nem mehettem, mert ügyeltem, és ha vki az alatt beadná a kulcsot, akkor engem nagyon elnáspágolnának: sőt mehetnék a hűvösre is roszz esetben. :roll:
Ha ilyen tempóban megyek akkor nem szoktam gázt adni, csak kigurulni a következő pirosig. Általában 1800-2000/min fordulatnál kapcsolok, emelkedőn, vagy ha tolnak 2500-3000, az előbbi esetben  1400-1500-re esik a fordulat, és tényleg ott érzi jól magát.
Így megfelel?
Apropó, ha rádjön az őtperc, mennyi a felső határ, ameddig pörgetni szoktad, van benne tiltás? Én még nem mertem/akartam kipróbálni.
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #532 Dátum: 2005.03.22 20:22:13 »
Ha vki olvasta javitás előtt az előző hozzászólásomat:
a helyesírásom csapnivaló, nem tudom miért, ált. isk. koromban oldalakat mondtak tollba szüleim, mégsem tudtam megtanulni, helyesebben megtanulni megtudtam, mert, ha megkérdezik, hogy kell leírni, s milyen szabály alapján elmondom, 1 nap múlva mégis leírom a nagy baromságot.
A rekordom: háromhallyós bazilika irodalom dogában. Én lepődtem meg  rajt' a legjobban, fogalmam sincs, h jutott eszembe :banging:  :bang:  :execute:
Úgyhogy elnézést előre is az ilyen bakikért (meg utólag is)
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Beszélgessünk
« Válasz #533 Dátum: 2005.03.22 21:32:04 »
Idézetet írta: "schilerasz"
A kocsi pedig állt a kép készítésekor, felemelt jobb első kerékkel :lol:

A fékpad lett volna a másik tippem.
music     

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #534 Dátum: 2005.03.22 23:49:27 »
Má' kezdő lettem [smilie=sm48.gif]
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #535 Dátum: 2005.03.23 00:23:07 »
Idézetet írta: "schilerasz"
Eszem ágában nem volt téged kioktatni, csak azt hittem, a fotón "félrenézhető" a lámpa, én nem tudtam, h ez jelez alacsony folyadékszintnél is, azt még nem olvastam el :oops:
A kocsi pedig állt a kép készítésekor, felemelt jobb első kerékkel :lol:
nem mertem menet közben fotózni városon belül, ki meg nem mehettem, mert ügyeltem, és ha vki az alatt beadná a kulcsot, akkor engem nagyon elnáspágolnának: sőt mehetnék a hűvösre is roszz esetben. :roll:
Ha ilyen tempóban megyek akkor nem szoktam gázt adni, csak kigurulni a következő pirosig. Általában 1800-2000/min fordulatnál kapcsolok, emelkedőn, vagy ha tolnak 2500-3000, az előbbi esetben  1400-1500-re esik a fordulat, és tényleg ott érzi jól magát.
Így megfelel?
Apropó, ha rádjön az őtperc, mennyi a felső határ, ameddig pörgetni szoktad, van benne tiltás? Én még nem mertem/akartam kipróbálni.


Nem vettem kioktatásnak , te se vedd annak , inkább viccesnek szántam ;) ...

Szóval úgy kell ezt elképzelni , hogy a jobb kerék a levegőben volt és csak az forgott , a bal pedig a földön , a váltó ötödikben , a kuplung fölengedve , a differenciálmű pedig dolgozott mint állat ?... :shock:

Legdurvább ilyen sztorim az volt , amit egy Ford-szervízben láttam , ahol pár hónapig fungáltam mint karosszérialakatos-tanuló : Mondeo állt első kerekekkel tükörjégen , hátsó kerekekkel száraz aszfalton , behúzott kézifékkel ; srác beült , berakta a váltót ötösbe , adott egy marha nagy gázt , fölengedte a kuplungot , és utána álló helyzetben úgy pörgette a kerekeket , hogy a sebességmérő 180-at mutatott  :shock:  :shock:  :shock:

------------------------

Váltani én is így szoktam : városban nyugis haladásnál 2000-2200 körül , tempósabb haladásnál/meredek dombon 2500-3000 , városon kívül sietős esetben 3500 körül . Ennél magasabb csak nagyon ritkán fordul elő , az is legfeljebb egyesben-kettesben (ha gyorsulok valakivel) , esetleg hármasban egy-egy extrém előzésnél . A maximum , ameddig elpörgettem , az 6000 - ez talán ha összesen négyszer-ötször fordult elő mióta megvan az autó (=142.000 km) , olyankor , amikor a 0-100 gyorsulást mértem . Ennél följebb nem nyomtam és soha nem is nyomnám , mert 6000-nél kezdődik a piros - nem érdekel , hol szabályozna le , én pirosba nem forgatom , előbb száradjon le a kezem és a lábam !

Egyébként úgy vettem észre , hogy 5000 fölé egyáltalán nem is nagyon érdemes pörgetni , mert ott már érezhetően csökken a teljesítmény (ugye , 4800-nál van a maximum) . De fölösleges is - amikor ekkora fordulatszámnál még négyesben is 170-et megy , akkor minek ?  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Beszélgessünk
« Válasz #536 Dátum: 2005.03.23 10:51:09 »
Idézetet írta: "schilerasz"
Má' kezdő lettem [smilie=sm48.gif]

Akkor 20 a határ, rosszul emlékeztem, az indexnél van  30.
music     

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #537 Dátum: 2005.03.23 17:56:02 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyébként úgy vettem észre , hogy 5000 fölé egyáltalán nem is nagyon érdemes pörgetni , mert ott már érezhetően csökken a teljesítmény (ugye , 4800-nál van a maximum) . De fölösleges is - amikor ekkora fordulatszámnál még négyesben is 170-et megy , akkor minek ?  :D

Ezért kérdeztem, mer 1 előzésnél kihuzattam 5000-ig, s utána nem is nagyon akart menni, na jó nem is erőltettem, mert éreztem, hogy gyengül.
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Odzsee

  • Vendég
Beszélgessünk
« Válasz #538 Dátum: 2005.03.23 20:01:11 »
Juhejj,kész az avatarom:)Hála squiddy-nek.
Köszönet érte.

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Beszélgessünk
« Válasz #539 Dátum: 2005.03.24 07:34:02 »
Jujj, de kafa ;)