dögöljek meg, de az a mutató ott volt...
Én nem hiszek ezekben a gyári mérésekben. Lehet, hogy csal az óra, de tuttó, hogy 205 fölött ment.
A ford KA-ra is valami 155km/h-t írnak végsebességre. És az is bruhaha
Nem hiszel a gyári mérésekben ? Pedig ha jól belegondolsz , a gyárnak nagyon is érdeke megadni a maximális értéket , ami az adott autóval elérhető :idea:
Úgy egészen mellesleg ez a 205 kmh , amit az AutoBild a tesztben megadott , NEM gyári adat volt , hanem az újság által végzett műszeres mérés eredménye :!: ... Ami mellesleg megegyezik a gyári adattal , és le a kalappal a gyár előtt , hogy nem kamuztak , mikor megadták a végsebességet
Mindezek mellett , elhiheted nekem : olyan NINCS , hogy egy üresen 1380 kilós , 2.2-es 136 lovas nagy batár 230 körüli sebességekre legyen képes ! A teljesítményéhez képest a 205 is meglehetősen szép ! 230-at háromliteres , 200 lóerő körüli nagykocsik mennek .
Ráadásul , ha az emlékezetem nem csal , a tiéd automata váltós , nem ? :roll:
De ha nem hiszel sem a gyárnak , sem a tesztnek , sem nekünk , akkor nyugodtan mérd le az órádat . Mondjuk , állj be egy 180-as tempóra (ez nem vészes autópályán) , és stopperold az időt , ami alatt megteszel egy kilométert (természetesen nem a km-számlálód , hanem az útszéli km-táblák szerint) . Ezt végezd folyamatosan néhány km-n keresztük , hogy kivédd a mérési szórást . A kapott eredményt átlagold . Az így kijött másodperc-értékkel ossz el 3600-at , és kijön , hogy mekkora volt ténylegesen a sebességed . Ha az órád pontos , akkor elvileg 20 mp alatt kell megtegyél 1 km-t 180-as tempónál . Ja , és miután ezt a mérést elvégezted , azt se feledd el , hogy a legtöbb sebességmérő egyre jobban csal (százalékosan) , minél nagyobb a sebesség !