lehet, hogy ma rossz napom volt, de ilyen a hangulatom. előre is bocsi, nem akarok senkit megbántani.
1. az irányjelző, meg a világítás kapcsoló szerintem a Palaczk camryjében is ilyen.
2. ilyen "középen nem baj ha látszik a szőnyeg" dolgot a renault (megane), meg a ford (fordKA) szokott csinálni, és nem értem ez a silány minőség mit keres egy 7milliós autóban!
3. Ezek a kesztyűtartó nyitó "kilincsek" jól néztek ki egy 86os civicben...
4. Jelentéktelennek tűnnek ezek a könyöktámaszok...
(nézz meg egy renault safrane-t)
És bárki bármit mond, a franciák igenis szép kocsibelsőket tudnak (tudtak) produkálni (régi espace, régi laguna, safrane...)
Szóval sérelmeimet felsoroltam. Egyéb problémám nincs a toyotákkal, csak zavar ez a belső ingerszegény környezet...
Egyetlen dolgot kifogásolnék csak , mivel alapvetően egyetértek veled !
Ez pedig az index/világítás kapcsoló (ami egyébként már a 70-es évekbeli Toyotákban is ilyen volt
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)
...) . Ez szerintem egy nagyon jól eltalált , ergonomikus megoldás , amit fölösleges lenne megváltoztatni (tényleg , ugye nem változtatták meg :shock: ?) . Optikailag meg elég mindegy , hogy egy kerek tekerentyű kapcsolja a világítást á la mostani német (meg egyéb) autók , vagy az indexkar .
Amúgy viszont , ahogy már mondtam , egyetértünk ! A Toyota erre , a legutóbbi modellekig , tényleg nem sok hangsúlyt fektetett . A 96-os Carinánk belsejében jópár olyan űbergagyi megoldás található , amiben már a korabeli , két kategóriával kisebb európai autók is jobbak voltak :
-egyetlen darabból fröccsöntött , mindenfajta rekesz nélküli vezetőoldali napellenző ;
-kritikán aluli pislákoló primitív utastérlámpa ;
-egy darabból fröccsöntött műanyag kézifékkar- és fogantyúborítás ;
-burkolatlan fémkarok végén csücsülő dísztelen fekete műanyag pöckökkel állítható külső tükrök ;
-burkolatlan , feketére festett fém sebváltókar ;
-igen olcsó benyomást keltő kesztyűtartó-fedél ;
-a legolcsóbb szürke műbőr az üléstámlák oldalán és hátulján ;
-gyengécske-vékonyka hanggal csukódó ajtók - esküszöm , barétném húgának '94-es Corsájában bizalomgerjesztőbb hanggal csukódnak :? ;
-a pótkereket fedő farostlemez laphoz szuperprimkó fémfülekkel hozzágányolt emelő-tekerőkar , amelyik a legelső levételkor letépi az említett füleket .
Ja , és ami az egészben szerintem a leggázabb , az a visszafejlődés ! Ezek a dolgok ugyanis
kivétel nélkül jobban , szebben , igényesebben vannak megoldva a 83-as Camryben - holott az , modellprogramban elfoglalt pozícióját tekintve , ugyanolyan helyet töltött be , mint a Carina később (második modell volt) . Arról már nem is beszélek , hogy amikor a Camry csúcsmodell lett , és átesett a 85-ös ráncfelvarráson , belül akkorát fejlődött , hogy haverom '86-os Camryjében ülve egyértelműen egy klasszissal minőségibb , kellemesebb benyomások érik az embert , mint a mi '96-os Carinánkban . OK , erre most lehetne mondani , hogy a Carinánk XL felszereltségű , de szerintem egy középkategóriás autóban az alacsonyabb felszereltségi szinten sem lenne helye pl. műbőr üléstámla-borításnak , a 90-es évek második felében :x ! Tény , hogy a sokak által annyira fikázott Mondeo (97-es) , ami tavaly nálam volt , is bizony finomabb , magasabb kategóriájú benyomást keltett belül :roll: ... Pedig az is egy sima CLX alapmodell volt .
------------------------
Egyébként , szerintem bízhatunk abban , hogy ennek most már vége
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
... Valami végre történt a Toyotánál , mert az aktuális Corollával született egy olyan modell , amely újra abszolút partiban van belső igényesség terén az európai konkurrenciával - és az Avensis II is egyértelműen ezt a sort követte , ennél is hangsúlyosan figyeltek rá , hogy stimmeljen az is , amit látsz/hallasz/tapintasz - lásd pl. a már említett ajtócsukódás-hangot
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)