Ááá ne higgy ezeknek. Nem véletlen, hogy a gyári szenzorok se mondják meg hogy mennyi a guminyomás. Két érzékelő sosem egyforma, hiteles kalibrálásról aligha beszélhetünk (még gyári szenzorok esetén is).
Az egy dolog amikor a kerekeket egyenként fújod fel és ugyanazzal a műszerrel körbeméred, mert abszolút értékben akkor sem lesz pontos a mért érték (csak közeli), de relative korrekt lesz, mert ugyanazzal a műszerrel mérted mind a 4 kereket, tehát legalább egymáshoz képest egyformának (vagy egyforma pontosságúnak) mondható értéket állítottál be. Ha viszont ezt 4 külön szenzorral méred, és mindegyik más értéket mér, simán lehet hogy össze-vissza mutatnak, miközben tök egyformák a kerekek. Vagy fordítva - be lehet lőni hogy egyformát mutasson a kütyü - csak akkor valóságban eltérőek lesznek a guminyomások.
És akkor mindez a szenzorok újkori állapotában - ha elkezd merülni az elem bennük, meg öregedni a merőegység anyaga, fokozatosan romlik a mérés pontossága.
Nem véletlen tehát hogy a gyári rendszer is csak annyira szorítkozik, hogy ha mondjuk felére esik a nyomás az abroncson belül, akkor felvillantja a műszerfalon a lámpát. Sajnos ezzel a módszerrel ekkora rátartás kell, egy ilyen rendszer tömeges kiépítésben aligha tud pontosabb lenni.
Ezek fényében az ilyen és ehhez hasonló kínai okosságok csak parasztvakításnak minősülnek - de ahhoz tényleg tökéletesek.