Szerző Téma: Verso 2009-2013  (Megtekintve 67846 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Verso
« Válasz #120 Dátum: 2013.12.03 11:56:25 »
A témához visszatérve, az 1,6-os motorra kíváncsi leszek, de nem értem, miért a Verso-ban mutatkozik be, miért nem az Aurisban?  :?:

Újként az Auris Touring Sports-ban telitalálat lenne...  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Verso
« Válasz #121 Dátum: 2014.02.13 15:59:19 »
Azt is írja, hogy bár zajosabb a motor, de még mindig elegendően csendes.

A 4,5 literes áltag a szokásos labormérés, a valóságban inkább lesz az 5,5-6 között, de egy 1600kg-s nagy homlokfelületű 5+2 személyes családi egyterűtől még az is teljesen jó. A 270Nm valszeg a legtöbb esteben elég lesz, még teljes terhelés mellett is, de sanszos, hogy 1500 alatt nagy lesz a turbo lyuk, de legalábbis érezhető.

Kérdés továbbra is a tartóssága lesz.  :otlet:

Sajnálom a 2,0-a dízelt, mert azt a végletekig finomították az évek során, kiváló motor!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:Verso
« Válasz #122 Dátum: 2014.02.22 23:13:57 »
kérdés, hogy megmarad-e a kétezres a kínálatban
Remélem van eszük és maghagyják.
Ha mégsem, akkor a gyengébbik 2.2-est kellene addig reszelgeni, amíg tökéleteshez közeli lesz.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Verso
« Válasz #123 Dátum: 2014.02.27 19:43:51 »
Remélem van eszük és maghagyják.
Ha mégsem, akkor a gyengébbik 2.2-est kellene addig reszelgeni, amíg tökéleteshez közeli lesz.
semmi nem indokolja, hogy két ugyanolyan motort tartsanak a kínálatban...bár szerintem a kétezres motor a toyota legjobb dízele. de nyilván annyira drága gyártani, hogy inkább abbahagyják

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:Verso
« Válasz #124 Dátum: 2014.02.28 08:14:37 »
Hát nem tudom, hogy ha mondjuk 2-3 év múlva ismét Avét vennék és nem lenne a 2.0 dízel, akkor lehet inkább mást néznék.
Szerintem ez a motor nagyon jól eltalált, kellően erős viszont tud nagyon jól fogyasztani, sok problémát sem hallottam róla.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Re:Verso
« Válasz #125 Dátum: 2014.08.06 11:22:37 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Verso
« Válasz #126 Dátum: 2014.09.16 19:05:27 »
a kisebb motorral jobban tetszett nekik. érdekes, hogy őpanaszkodnak az összeszerelési minőségre...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Re:Verso
« Válasz #127 Dátum: 2014.09.24 14:43:44 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Paler

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Verso
« Válasz #128 Dátum: 2016.03.14 08:22:31 »
Akkor pontositok,  az újabb (2009) Verso 2.2 D-4D 150L-s automata CVT váltóval,  persze állapottól függően típus hibáktól mentes ? Vagy ezeknek is van valami jelentősebb hibajuk, értem én ezt főleg a motorra és a váltóra. Vagy az újabb típusok ezektől mentesek,  és megbízhatóak ? Ezt úgy általánoságban kérdem az 2009-től gyártott Versokra.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.14 08:49:27 írta Paler »

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Verso
« Válasz #129 Dátum: 2016.03.14 23:31:53 »
Akkor pontositok,  az újabb (2009) Verso 2.2 D-4D 150L-s automata CVT váltóval,  persze állapottól függően típus hibáktól mentes ? Vagy ezeknek is van valami jelentősebb hibajuk, értem én ezt főleg a motorra és a váltóra. Vagy az újabb típusok ezektől mentesek,  és megbízhatóak ? Ezt úgy általánoságban kérdem az 2009-től gyártott Versokra.
A TÜV katalógus szerint a típus általában leggyengébb pontja a világítás - én az előd COV-on nem tapasztalom, (pedig különösen erre írta, a 2009-től gyártott Versora már nem olyan mértékben érvényes), eddig 4,5 év alatt egy tompított égett ki - illetve ha van rajta, az a részecskeszűrő.
Na most ez nehezebb ügy, a nálunk forgalomba helyezett Versok esetében csak a 177 lovas kapott ilyet, viszont külföldön bármelyik dízelnél szóba jöhet, meg kell nézni a szóban forgó autót, mi a helyzet, van-e neki, és ha igen, milyen állapotban.
A CVT váltó nem problémás, a 150 pacis dízelmotor pedig "csak" annyira, amennyire egy átlagos dízelmotor. Nagyon függ az előélettől is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.14 23:33:43 írta music »
music     

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Verso
« Válasz #130 Dátum: 2016.03.15 13:41:37 »
Bocsánat, a kisebb motorok is részecskeszűrősek, a 136 és a 150 LE-s is. Ezért is nagyon ajánlott, Toyota által is előírt Mobil 1 ESP Formula olaj való beléjük.  :hmmmm:

A termék jellemzői és előnyei
A Mobil 1 ESP Formula 5W-30 csúcstechnológiát képviselő összetevők szabadalmaztatott kombinációja, speciális összetétele révén tökéletesen kompatibilis mind a legújabb konstrukciójú dízel részecskeszűrőkkel, mind a legkorszerűbb katalizátorokkal. A Mobil 1 ESP Formula 5W-30 a kiváló teljesítmény és védelem mellett üzemanyag-takarékos üzemeltetést is biztosít. Főbb jellemzői és előnyei a következők:

Jellemzők – Előnyök
Alacsony hamutartalom – Csökkenti a részecskék lerakódását a dízel részecskeszűrőkben
Alacsony kén- és foszfortartalom – Mérsékli a katalizátorok mérgezés miatti hatásfokcsökkenését
Aktív tisztító komponensek – Csökkenti az iszapképződést és a lerakódásokat, hosszú ideig tisztán tartja a motort
Kiváló detergens és diszpergens hatás – Tisztán tartja a motort és meghosszabbítja élettartamát
Kiváló termikus és oxidációs stabilitás – Lassabban öregedő olaj, meghosszabbított olajcsereintervallumokat tesz lehetővé
Alacsony olajfogyasztás – Kevesebb szénhidrogénnel szennyezi a környezetet
Kiváló súrlódási jellemzők – Javítja az üzemanyag-takarékosságot
Kiváló alacsony hőmérsékleti jellemzők – Hideg időben gyors indítást és védelmet biztosít. Meghosszabbítja a motor és az elektromos rendszer élettartamát

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Verso
« Válasz #131 Dátum: 2016.03.15 14:23:22 »
Bocsánat, a kisebb motorok is részecskeszűrősek, a 136 és a 150 LE-s is.
Én erősen nem így tudom. A COV esetében 100%, hogy a hivatalosan itthon újként eladott autók közül csak a 177 pacisnak van részecskeszűrője, a Versonál nem emlékszem pontosan, de lehet, hogy az elején ugyanígy volt. Meg kell nézni, az a biztos. Illetve ha néha nagy füstpamacsok jönnek ki belőle, az is a meglétét valószínűsíti.
Ha meg behozott autóról van szó, akkor szinte biztos, hogy van neki.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.15 14:25:25 írta music »
music     

Paler

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Verso
« Válasz #132 Dátum: 2016.03.15 14:30:20 »
Music köszönöm a segítségedet  ::)

Nos ebben a pár napba rá kellet jönnöm hogy a dízel motoros Verso számunkra nem előnyös, mivel mi éves szinten kb.7000km-t közlekedünk az autóval, és abból is 80%-a városi használatból jön össze. Így számunkra inkább az 1,8 benzines típusa lehet a befutó. Csak egy dolog bosszant a benzines Verso-ba, hogy abból csak 7 személyes kivitele van :hmmmm:
Esetleg az benzinesről van valami infód, hogy annak a fogyasztáson kívül van-e esetleg valami típushibája ?

Idézet
Ha meg behozott autóról van szó, akkor szinte biztos, hogy van neki.
Egyébként behozott autó lett volna  :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.15 14:32:14 írta Paler »

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Verso
« Válasz #133 Dátum: 2016.08.11 14:45:06 »
1,8as 2010es Versohoz nincs valakinek elfekvoben komplett valtoja? Hat sebesseges, ismerosnek kellene es surgos, bontokat mar hivogatja...
Konrád

robi (Robi)

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9518
Verso 2009-2013
« Válasz #134 Dátum: 2016.09.23 11:18:16 »
Az első önálló generációs Verso-t a Genfi Autószalononban mutatták be 2009 márciusában, majd a következő hónapokban került forgalomba Európa szerte. Ellentétben elődjének tekinthető Corolla Verso-val, az új autó nem egy korábbi model alapjaira épülő konstrukció volt - minden porcikája új volt. Ez is 100%-ban európai tervezésű és gyártású autó, de most először kifejezetten az európaiaknak, a kifutó modellt minden szempontból felülmúlva, még praktikusabbra, tágasabbra és kívánatosabbra sikeredve. Az új "csak Verso-nak" sikerült hozni a hagyományos személygépkocsik akusztikai komfortszintjét és dinamikus menettulajdonságait.
Talán a legfontosabb újitása az elődjékez képest a "Toyota Optimal Drive" technológia bevezetése volt, mely a motorteljesítmény növekedését hozta majdnem 20 százalékkal, míg a fogyasztás és a CO2-kibocsátás tekintetében osztályelső lett, 12 százalékkal meghaladva a kifutó modell értékeit.
A Verso volt az egyetlen olyan autó, amely 2010-ben elsőre teljesített 5 csillagból 5-öt az Euro NCAP biztonsági tesztjén, ezzel méltán viselve a legbiztonságosabb MPV-autó titulust.
A Corolla név elhagyása részben az Auris név bevezetése miatt is következett be, mely abban az időben a Corolla nevet volt hivatott helyettesíteni.
2013-ig forgalmazták ebben a formában.


Forrás angolul

« Utoljára szerkesztve: 2016.09.26 17:13:32 írta robi (Robi) »