Szerző Téma: Verso 2009-2013  (Megtekintve 67931 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10678
Re:Verso
« Válasz #106 Dátum: 2013.12.02 17:36:14 »
8 LE-vel tud majd kevesebbet a 2.0 D-4D-nél, a nyomatékról nem ír infót.
A siker azon is múlhat, hogy lesz-e hozzá Aut váltó, mert jelenleg csakis a kisebbik 2.2-es dízelhez érhető el ilyen...  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Verso
« Válasz #107 Dátum: 2013.12.02 18:21:33 »
sajnos a japók máig nem tudnak rendes dízel-automata kombót csinálni...

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Verso
« Válasz #108 Dátum: 2013.12.02 18:27:53 »
8 LE-vel tud majd kevesebbet a 2.0 D-4D-nél, a nyomatékról nem ír infót.
A siker azon is múlhat, hogy lesz-e hozzá Aut váltó, mert jelenleg csakis a kisebbik 2.2-es dízelhez érhető el ilyen...  :hmmmm:
Az a Nm adat nem a nyomatékra utal? ;) (260)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10678
Re:Verso
« Válasz #109 Dátum: 2013.12.02 19:34:16 »
De, csak átsiklottam felette.  :innocent: ;)

Ha jól rémlik a 2.0 D-4D-nem 310 nm a nyomatéka, ami 50-el több.

Kérdés a kisebb motor hogy boldogul majd a súllyal, illetve mennyivel lesz olcsóbb a nagyobb dízeleknél (bár sosem lehet tudni - a Toyota sosem arról volt híres, hogy elkényeztetné a vevőket a motorok/választék számát illetően, mert akkor már összesen 4db dízelmotor lenne a Versohoz).

De majd kiderül mi lesz.  :flowers:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Verso
« Válasz #110 Dátum: 2013.12.02 20:17:12 »
Nincs jelentősége, hogy mit tud a többi Toyota dízel. Nem kell közéjük bepozicionálni, mert felváltja őket. A szuper kis 1,4 d-4d (a DPF-el már nem annyira szuper)-ről is lassan már csak múlt időben beszélhetünk.

hernigl

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Verso
« Válasz #111 Dátum: 2013.12.02 20:31:36 »
Hallottátok?, a Toyota BMW motorokat fog használni. Soha nem fogok venni új Toyotát, de lehet, hogy régit sem.

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Verso
« Válasz #112 Dátum: 2013.12.03 08:21:24 »
Figyi, nekem van Corollám és OFF E36 is. Kb. azonos korúak. A BMW-ben van vagy 260e km és a motorja kifogástalan. Finom szerkezet. Már akkor is (20 éve) aluból csinálták a blokkot, változó szelepvezérlés, 24 szelep. A BMW dízelekről is jókat hallottam. Nem hiszem, hogy visszafele fejlesztettek azóta.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Verso
« Válasz #113 Dátum: 2013.12.03 08:22:49 »
én is úgy tudom,h a német dízekek a legjobbak.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10678
Re:Verso
« Válasz #114 Dátum: 2013.12.03 09:31:49 »
A benzinesekkel jóval kevesebb a gond, de állítólag a mostani - már erősen kihegyezett - 320d-k nem lesznek hosszú életűek. Főleg egy itthoni tulaj alatt, aki még az olajat is sajnálja belőle.
Én rapi rendszereséggel látok ilyen véres torkú E46-osokat az utakon, olyan meseszép dízelfelhőt húznak maguk után, hogy azt még egy Kamaz is megirigyelné...  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Verso
« Válasz #115 Dátum: 2013.12.03 11:47:56 »
én is úgy tudom,h a német dízekek a legjobbak.
Amíg mennek, mert utána átkozhatja az ember őket. De tény, hogy amíg jók, addig nagyon jók.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Verso
« Válasz #116 Dátum: 2013.12.03 11:51:24 »
Figyi, nekem van Corollám és OFF E36 is. Kb. azonos korúak. A BMW-ben van vagy 260e km és a motorja kifogástalan. Finom szerkezet. Már akkor is (20 éve) aluból csinálták a blokkot, változó szelepvezérlés, 24 szelep. A BMW dízelekről is jókat hallottam. Nem hiszem, hogy visszafele fejlesztettek azóta.
A Tied benzines, ha jól tévedek.
A mai korszerű és főleg 20d-kel viszont igen meglepő problémák lehetnek. Legismertebb közülük a műanyag pillangószelep törése, ami pusztán csak annyit eredményez, hogy átvágja magát kb kismillió darabban a blokkon és a turbo-n is, mire megakad a kipufogóban a katalizátor környékén. A fantáziádra bízom, hogy ez alatt a másodperc alatt mit rombol - illetve, mit nem... - össze belül és mi lesz a következménye...

Szóval, maradjunk tényszerűek és mondjuk azt: a BMW dízelek nagyon jók, amíg nincs bajuk. :excl:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Verso
« Válasz #117 Dátum: 2013.12.03 11:52:12 »
A benzinesekkel jóval kevesebb a gond, de állítólag a mostani - már erősen kihegyezett - 320d-k nem lesznek hosszú életűek. Főleg egy itthoni tulaj alatt, aki még az olajat is sajnálja belőle.
Én rapi rendszereséggel látok ilyen véres torkú E46-osokat az utakon, olyan meseszép dízelfelhőt húznak maguk után, hogy azt még egy Kamaz is megirigyelné...  :whistling:
Nekem mondjuk tetszik mikor egy agyig felhúzott II Golf löki a füstöt mint állat ( persze ha ehhez megvan a kellő gyorsulás és hang is  :devil: )

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Verso
« Válasz #118 Dátum: 2013.12.03 11:53:56 »
A Tied benzines, ha jól tévedek.
A mai korszerű és főleg 20d-kel viszont igen meglepő problémák lehetnek. Legismertebb közülük a műanyag pillangószelep törése, ami pusztán csak annyit eredményez, hogy átvágja magát kb kismillió darabban a blokkon és a turbo-n is, mire megakad a kipufogóban a katalizátor környékén. A fantáziádra bízom, hogy ez alatt a másodperc alatt mit rombol - illetve, mit nem... - össze belül és mi lesz a következménye...

Szóval, maradjunk tényszerűek és mondjuk azt: a BMW dízelek nagyon jók, amíg nincs bajuk. :excl:
Erre szokták mondani: " Kis pénzű ember ne vegyen dízelt" :D. És van is benne valami.  :hmmmm:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Verso
« Válasz #119 Dátum: 2013.12.03 11:55:16 »
Erre szokták mondani: " Kis pénzű ember ne vegyen dízelt" :D. És van is benne valami.  :hmmmm:
Nadehát, az rúg seggbe... szó szerint és átvitt értelemben is...  :D

Én dízelt csakis újonnan lennék hajlandó venni egészen addig, amíg garanciális. Utána pápá...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i