Az a gondjuk a drifttel, hogy ha valaki e közben besokall és kicsúszik, akkor le kell állítani az egész futamot és takarítani utána, amire nincs emberük, sem kedvük.
Meg, ugye, ez pálya nap, nem drift nap, a kettő között sebesség én is jelentős a különbség, emiatt a kelleténél balesetveszélyesebb. Lásd a grafit Suprát...
A sebesség különbséggel kapcsolatban vitatkoznék, hiszen látod, hogy szinte ugyan olyan időt mentünk, csak én driftelve/csúszkálva, te meg íveken.
A grafit Supra, meg azért gyorsabb talán, mert nem 1.6-os 115 pacis moci van benne, azzal íveken autózva is gyorsabbnak kellene lennie mint nekünk, meg driftelve is, de hidd el íveken autózva a Suprával valószínű jobb időt kapsz mint driftelve, de ki szeret menni egyenesen?
Az lehet, hogy a takarító személyzet elment imolába euróért sepregetni, de mondjuk mikor mi voltunk drift edzésen a kakucs-ringen régen, nem volt egy fikarcnyi takarítás sem egész nap, hogy zárás után legőzborotvázták volna az egész pályát azt nem láttuk ugye már...:
Marad a balesetveszéy, csak ez azért dől meg ismét, mert régen volt drift edzés a Kakucs-ringen, gondolom megfelelő biztosítás mellett, de egy ideje már nincs! Ugyan ez van a Euroringen is, ha jól tudom. Hungaroringről is kitiltottak már párszor, ott sosem volt engedve, kivéve a drifteseknek egy rendezvény amiről biztosan tudok...
Mindegy, nem sírok tovább, csak találunk majd megfelelő helyet...