Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 1465373 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

szaszekk56

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11280 Dátum: 2020.06.30 10:50:05 »
Sziasztok! Prius Plusnàl eddig is gyengébb volt a légkondi àlló helyzetben, de most mintha még gyengébb lenne. Az normàlis ugye, ha àlló helyzetben egyik ventilàtor sem megy, ha a klíma be van kapcsolva? Go dolom nem az elekzromossàg hajtja. 2012 prius. Köszi a vàlaszt előreis.

Tapatalkkal küldve az én HD1913 eszközömről


micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5646
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11281 Dátum: 2020.06.30 12:55:11 »
Sziasztok! Prius Plusnàl eddig is gyengébb volt a légkondi àlló helyzetben, de most mintha még gyengébb lenne. Az normàlis ugye, ha àlló helyzetben egyik ventilàtor sem megy, ha a klíma be van kapcsolva? Go dolom nem az elekzromossàg hajtja. 2012 prius. Köszi a vàlaszt előreis.

Tapatalkkal küldve az én HD1913 eszközömről



Nézd meg a klímás topicot, ott azt írják a cartársak, hogy a batmobil klímakompresszora elektromos hajtású. Amennyiben álló helyzetben is működik a kompresszor, de a kondenzátor hűtését a ventilátor nem segíti, akkor a folyékony hűtőgáz túlhevítetté válik és ettől az elpárolgási hőmérséklet is emelkedni fog.
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.30 13:06:08 írta micila »
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

szaszekk56

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11282 Dátum: 2020.06.30 13:48:23 »
Köszönöm szépen!

Tapatalkkal küldve az én HD1913 eszközömről


Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 773
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11283 Dátum: 2020.06.30 19:20:30 »
Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy már a gyújtás ráadásakor megemelkedik a fordulatszámmérő, és 250-300-as értéket mutat, majd a motor járása közben is ennyivel többet mutat a valóságosnál? Hol lehetne a hibát keresni? Az alany egy E11-es Corolla, 4E-FE motorral.
üdv,
Akkor csinál ilyet, ha elfordul a mutató a tengelyen. Az ne tévesszen meg, hogy gyújtás lekapcsolásakor visszaáll. Olyankor "negatívba" van vezérelve a mutató és mechanikus ütköző miatt áll meg a 0-n. Ráadott gyújtás és álló motor esetén kell nullára tenni.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2638
  • Autó: Toyota Carina ϰƐ '96 1.6 Liftback
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11284 Dátum: 2020.06.30 20:08:24 »
üdv,
Akkor csinál ilyet, ha elfordul a mutató a tengelyen. Az ne tévesszen meg, hogy gyújtás lekapcsolásakor visszaáll. Olyankor "negatívba" van vezérelve a mutató és mechanikus ütköző miatt áll meg a 0-n. Ráadott gyújtás és álló motor esetén kell nullára tenni.
Köszi! Továbbítom!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22130
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11285 Dátum: 2020.07.01 16:58:49 »
Nézd meg a klímás topicot, ott azt írják a cartársak, hogy a batmobil klímakompresszora elektromos hajtású. Amennyiben álló helyzetben is működik a kompresszor, de a kondenzátor hűtését a ventilátor nem segíti, akkor a folyékony hűtőgáz túlhevítetté válik és ettől az elpárolgási hőmérséklet is emelkedni fog.

Igen, a hibridekben a klímakompresszor villamos hajtású, nincsen köze a benzinmotor működéséhez, vagy annak hiányhoz.
Sors bona nihil aliud

ocsi01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Toyota Auris
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11286 Dátum: 2020.07.08 17:46:04 »
Sziasztok!

2017 es Toyota Auris Hybrid automat nemreg vasaroltam hasznaltan. Ugy nez ki nem mukodik az elso es a kozepso szivargyujto (tolto).
Probaltam egy USBs toltot, nem tolt, nem vilagit a lampaja. Probaltam a kerek kompresszort, nem kap aramot. Mindket eszkoz mukodik masik autoban. ( A csomagtartoban levo szivargyujtot nem probaltam meg.)

En arra gyanakodok hogy elszallt egy biztositek, de nem talaltam leirast arrol, hogy melyik biztositekot kene neznem, illetve hogyan tudok megbizonyosodni abban, hogy tenyleg ez a hiba oka?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8709
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11287 Dátum: 2020.07.08 17:53:03 »
Sziasztok!

2017 es Toyota Auris Hybrid automat nemreg vasaroltam hasznaltan. Ugy nez ki nem mukodik az elso es a kozepso szivargyujto (tolto).
Probaltam egy USBs toltot, nem tolt, nem vilagit a lampaja. Probaltam a kerek kompresszort, nem kap aramot. Mindket eszkoz mukodik masik autoban. ( A csomagtartoban levo szivargyujtot nem probaltam meg.)

En arra gyanakodok hogy elszallt egy biztositek, de nem talaltam leirast arrol, hogy melyik biztositekot kene neznem, illetve hogyan tudok megbizonyosodni abban, hogy tenyleg ez a hiba oka?

Szia!

Ha itt megnéznéd, talán segítene, bár ahogy nézem, itt csak 2016-ig vannak  :hmmmm:
No, de google-n a "toyota auris hybrid fuse location" keresőszavakra dobta fel ezt, szerintem valahová feltették a 2017-est is.

rumcájsz71

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Autó: Toyota Corolla
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11288 Dátum: 2020.07.20 18:08:25 »
Sziasztok!
Van egy tíz éves Toyota Corolla 1.33 kocsim, lambda szonda túlfeszültség hiba miatt már ötször vittem vissza a márkakereskedés szervizébe, már cseréltek rajta mindkét szondát, nem belevaló gyertyákat, egr tisztítás, csatlakozó cserét csináltak de a hiba visszatér! Nem tudom eldönteni hogy a szerviz nem tudja vagy nem "akarja" megcsinálni mert az autón garancia van, esetleg nagyobb hibára utal ez a probléma? Az autó egyébként teljesen jól működik indul,nem rángat,csendes alapjáraton simán jár a motor stb.
Várom válaszotokat!  :helpsmilie:

harald

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Corolla
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11289 Dátum: 2020.07.20 18:44:01 »
Üdv mindenkinek.

Corolla még nincs egy éves. Ma azt írta ki  (miután leállt a motor és a 2. próbálkozásra indult újra csak) "az epb fékrendszer aktiválatlan.

Azért hazahozott, okos tanácsra lenne szükségem.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25382
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11290 Dátum: 2020.07.21 08:41:04 »
@music
Hàny éves az akksi? Vagy még az eredeti?
Nos, 4 éves Banner akksi volt benne, - nem először csalódom a Bannerben, nem veszek többet ilyet - és első körben ez volt a ludas, mert új akksival azonnal indult. De ha már ott volt a villanyásznál, kiszereltettem a riasztót, amivel csak gond volt, és szétszedték a generátort is, hogy az milyen állapotban van, aminek szénkefecsere lett a vége, az ékszíj rendben volt. Utána viszont nem ment az egyik henger, dobta is a hibakódot. 2 gyertyát egymásssal kicserélve a helyzet ugyanaz, viszont a trafókat átcserélve változott a hibakód, így még egy trafócsere is hozzájött, és ez lett a vége.
music      

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4331
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11291 Dátum: 2020.07.21 14:50:02 »
azt írta ki  (miután leállt a motor és a 2. próbálkozásra indult újra csak) "az epb fékrendszer aktiválatlan.
Nem volt behúzva a " kézi"fék.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5646
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11292 Dátum: 2020.07.23 11:42:49 »
Nos, 4 éves Banner akksi volt benne, - nem először csalódom a Bannerben, nem veszek többet ilyet - és első körben ez volt a ludas, mert új akksival azonnal indult. De ha már ott volt a villanyásznál, kiszereltettem a riasztót, amivel csak gond volt, és szétszedték a generátort is, hogy az milyen állapotban van, aminek szénkefecsere lett a vége, az ékszíj rendben volt. Utána viszont nem ment az egyik henger, dobta is a hibakódot. 2 gyertyát egymásssal kicserélve a helyzet ugyanaz, viszont a trafókat átcserélve változott a hibakód, így még egy trafócsere is hozzájött, és ez lett a vége.

És abban ki volt a L matyi, hogy a szerencsétlen akksi olyan állapotban volt amilyenben volt? Tőteni köll azt es, nem csak az üdőt, kóbászt, káposztát! ::)
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7937
  • Autó: 2004 Yaris Verso 1.4D4D Terra
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11293 Dátum: 2020.07.24 17:52:13 »
A Yaris Versomban hátul van egy szivargyújtó csati, de nem működött. Kifeszegettem 1 csavarhúzóval, a stekker nem volt rányomva, ott lifegett. Nagy nehezen kihúztam, rádugtam és jó.
Laco 73 :D