Típusok - LEXUS > NX

NX

<< < (8/8)

Deka:
Sziasztok,

Kedves húgom és sógorom édes problémával küzdenek... Autócserét terveznek van 2 konkrét darab (mikor megtudtam hogy ezek, akkor mondtam hogy minden ok, amelyik jobban megtetszik elsőre - hál istennek nem német prémium, vagy egyéb lüke választás)
- 2015 végi igazoltan ~20e km-es NX300h, gyönyörű kék színben
- 2018 nyári szintén ~20e km-es RAV4, ez is hibrid, grafitszürke színben
Áruk fillérre megeggyezik. Technika, hajtás, méret kb egál, SUV, mert dívat, de kell is a hely... szóval nem kell helyette kabrió, kombi vagy kisbusz, a hibridséget is a ritkább hosszabb utak, a javarészt 10-20- km-es városi, elővárosi közlekedés miatt gondolták ki (meg adózási megfontolások)

Ti melyiket választanátok, s miért?

csufár:
Nx. Premiumosabb a bele, ugyanaz a technika, a kor kevesbe lenyeges. Felteve, hogy igazak a szamok. Az azert erdekes, ha egy tizmillios hibrid evi 4ezret fut. Vagy 8at...

Deka:
Igazolható mindkettő. Az NX egy nyugger bácsié volt, aki már az égi mezőkön sétál. A RAV szintén nyuggeré, aki viszont felhagy a vezetéssel (nehogy belehaljon)
A story nem itthoni, skandináv jóléti társadalom....

Xtrem:
Azonos az áruk úgy, hogy az NX 3 évvel idősebb... akkor nekem ebből az ugrana be, hogy a RAV 4-es esetleg egy alapfelszereltségű kivitel, míg az NX lehet még akár fullos is (egy elektromos ülésállítás memóriával és fűtéssel-hűtéssel, elektromos csomagtérajtó nagyot tud dobni a komfort fokozaton, míg pl engem a táblafelismerő, sávelhagyás és egyéb figyelők mindig is hidegen hagytak).
Kinek mi a fontosabb, egy fiatalabb autó vagy a magasabb felszereltség - és persze az NX esetében a prémium termék (aminek felárát természetesen a szerviznél is meg kell majd fizetni).

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[*] Előző oldal

Teljes verzió megtekintése