Eljött a tavasz, adott volt 4db 17" x 7,5" -os Tecnomagnesio Indianapolis felni, rá való 225/45-ös gumikkal.
Gondoltuk úgyis befér alá, egész keménynek tűnt a futóműve, a szélesítés miatt meg úgysem fog beleérni, gondoltuk mi.
Nosza, akkor gumit fel rá, kereket a kocsira fel. Édesapám lazán meghúzta volna a B.E. kereket, mire szépen elforgott 5-ből 3 tőcsavar, repesett az örömtől, gondolhatjátok.
Másnap autó szétborít, hatalmas meglepi, semmi Celica kerékagy,
átfúrt
féktárcsa,
átfúrt
kerékagy és a legjobb,
belehegesztett
tőcsavarok.
Gondolom ezek után rájöttök magatoktól, hogy hátul dobfék szintén átfúrva...
Problémamegoldás ideiglenes módon, hogy Apu összehegesztette újra a kerékcsavarokat (éppen nem volt más megoldás)
Elindultunk haza, majd érdekes hangok jöttek a kocsi hátuljából, kiderült, hogy le van
szakadva
a hátsó rugótányér a J.H. gátlónál. Visszamegy, télikerék vissza, fizetés után javítás folytatása.
Júniust írunk:
- 2 db hátsó Nipparts gátló vétele, felütőbakkal, porvédővel
- J.H. kutyacsont csere
- B.E. kutyacsont csere
- féltengely gumiharangok cseréje
- váltóolaj
- hátsó tetőszárny vétele, mert az hiányzott
- felfedezzük, hogy igencsak furcsa kipufogó figyel az autó alatt, nincs flexicső, viszont jön egy 60-as cső, ami visszaszűkül vagy 45-re, aztán a dobnál újra 60-as lesz.
Pár kép erről is:
1.:
2.:
3.:
4.:
5.:
6.: Itt látható a gyönyörű rendszer vége... :agyadnalvagy:
7.:
8.:
9.:
10.:
11.:
Remélem nem utáltok meg a sok képért, így is kihagytam a javát...