(céges). Van benne FMR (GPS nyomkövető) rendszer és az a gond, hogy ... egyszerűen leszívj a GPS egység az aksit, de 0-ra, nem indítható a jármű...
Lehetséges megoldások:
- a GPS nek saját aksit beépíteni (esetleg ciklikusat), és egy töltéskiegyenlítővel az autó töltési rendszerére kötni, (időszakos külső töltésre ekkor is
szükség lesz)
- a cégnél az autónak saját parkolót kijelölni, ahol állandó elhelyezésre kerül egy akkutöltő, amit gyorscsatlakozóval csak rá kell dugni, és áram alá helyezni.
Az akkuval összekötő kábelt érdemes a vezető ablakán keresztül csatlakoztatni, így elkerülhetőek a figyelmetlenségből adódó balesetek. A gk-ba beépített
töltőkábelt temészetesen külön biztosítékolni kell. Telephelyről lévén szó a töltő tápellátásánál gondoskodni kell a túláram védelméről is.
- ill. a kettő kombinációja
Ilyen célra érdemes külön bekapcsolást nem igénylő automata töltőt használni, pl. Optimate, Forex vagy RWT termékeit. Utóbbiakkal a magyar ipart is támogatod.
Amennyiben lehetséges, reklamálnék az FMR szállítójának, hogy normálisan programozza fel azt a vackot amit adott. Évek óta minden GPS chipet lehet energiatakarékos üzemmódba tenni, és az átjátszóegységüket is. Néha gond szokott lenni az antenna elhelyezés is ami miatt automatikusan megnő a teljesítménye és ezáltal a fogyasztása is.