Szavazás

Milyen autó akkumulátort használsz?

Toyota/ Optifit
31 (18.5%)
Banner
25 (14.9%)
Bosch
22 (13.1%)
Exide
23 (13.7%)
Optima
2 (1.2%)
Moll
1 (0.6%)
Perion
5 (3%)
Jász akku
7 (4.2%)
Yuasa
8 (4.8%)
Varta
18 (10.7%)
Egyéb
9 (5.4%)
Nem kellett cserélni
16 (9.5%)
ROMBAT
1 (0.6%)

Összes szavazó: 125

Szerző Téma: Akkumulátorok, töltése, karbantartása, minden ami elektromos energia tárolás  (Megtekintve 271381 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
jah,hogy lehet vki ilyen idióta,h leírja ezt...jó ég.
Na, azért volt már itt (fórumszerte) ennek párja.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
nem rémlik ily mértékű badarság.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Sziasztok,

nem tudjátok mi a különbség a Banner Power Bull és a Power Bull PROfessional között?

Azt látom, hogy árban szinte semmi, a PRO-nak nagyobb indítóárama van (10%-kal), és 1kg-al nehezebb (a 62Ah POwer BUll ill a 63Ah-s Power Bull Pro-ról beszélek)

Igazából nem akarok "kihegyezett" akksit, tehát ha a PRO-nak a nagyobb indítóáramért cserébe rövidebb az éltettartama, akkor inkább hagynám.

Valahogy nem tudom elfogadni, hogy több anyag, jobb elektromos paraméter ugyanannyiba kerüljön...

Valakinek van tapasztalata a Power Bull PROfessional-lel?

Köszönöm

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
méretek?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Sziasztok,

nem tudjátok mi a különbség a Banner Power Bull és a Power Bull PROfessional között?

Azt látom, hogy árban szinte semmi, a PRO-nak nagyobb indítóárama van (10%-kal), és 1kg-al nehezebb (a 62Ah POwer BUll ill a 63Ah-s Power Bull Pro-ról beszélek)

Igazából nem akarok "kihegyezett" akksit, tehát ha a PRO-nak a nagyobb indítóáramért cserébe rövidebb az éltettartama, akkor inkább hagynám.

Valahogy nem tudom elfogadni, hogy több anyag, jobb elektromos paraméter ugyanannyiba kerüljön...

Valakinek van tapasztalata a Power Bull PROfessional-lel?

Köszönöm

 :sorcerer: A megoldás itt leleldzik:

A Banner a különböző felhasználási módokat különböző jelzésekkel látta el, annak megfelelően, hogy mire van kihegyezve az akksi. (hajómotor, általános, nagy indítóáramú stb, stb)

Itt van bővebben leírva, lehet szörfözgetni!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
:sorcerer: A megoldás itt leleldzik:

A Banner a különböző felhasználási módokat különböző jelzésekkel látta el, annak megfelelően, hogy mire van kihegyezve az akksi. (hajómotor, általános, nagy indítóáramú stb, stb)

Itt van bővebben leírva, lehet szörfözgetni!


Kösz, ezen már túl vagyok, de ez nem tartalmazza a választ a kérdésemre, mivel mindkét akku ugyanabba a "családba" tartozik..

Amit a PRO-ról itt találtam, az ennyi:

"A Power Bull PROfessional akkumulátorok új, csúcsminőségű, még nagyobb teljesítményt nyújtó verziói a Power Bull bevált technológián alapulnak, és megfelelnek a legnagyobb német autógyárak elvárásainak.
Ezek az energiaforrások fokozott energiaigényű modern gépkocsik számára készülnek."

No ez egy "nesze semmi, fogd meg jól".

Minek a hátrányára nagyobb az indítóárama? Mert az ára ugyanaz...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))

Kösz, ezen már túl vagyok, de ez nem tartalmazza a választ a kérdésemre, mivel mindkét akku ugyanabba a "családba" tartozik..

Amit a PRO-ról itt találtam, az ennyi:

"A Power Bull PROfessional akkumulátorok új, csúcsminőségű, még nagyobb teljesítményt nyújtó verziói a Power Bull bevált technológián alapulnak, és megfelelnek a legnagyobb német autógyárak elvárásainak.
Ezek az energiaforrások fokozott energiaigényű modern gépkocsik számára készülnek."

No ez egy "nesze semmi, fogd meg jól".

Minek a hátrányára nagyobb az indítóárama? Mert az ára ugyanaz...

A nagyobb indítóáram biztosabb indítást garantál, hideg, "lefagyott" motornál is.  Semminek sem a hátrányára sem, hiszen nagyobb a súlya 1 kg.-val.  Több benne a lamella.  Az ára ezer meg egy ok miatt ugyanannyi.  Akciósan kapta a szállítmányt, többet vett egyszerre stb. Én nem keresném benne túl sokat a miértet.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Na, beszélgetünk itt az akksikról, eközben a Mazda akksija megadta magát. Banner volt leánykorában, élt 3 évet.  Holnap megy bele egy új Lesti, oszt annyi.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

szfp

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
Ez nem vidító.
3 év kevésnek tűnik. Bár nem tudom.
A kocsiban 4 éve van nálam a mostani Varta, ki tudja hány éves lehet.

Az Exide Classic kérdésemre van esetleg tapasztalat?
Erről szeretnék véleményt kérni, akinek van ezzel a típussal tapasztalata:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Ez nem vidító.
3 év kevésnek tűnik. Bár nem tudom.
A kocsiban 4 éve van nálam a mostani Varta, ki tudja hány éves lehet.

Az Exide Classic kérdésemre van esetleg tapasztalat?
Igazán nyúzva van az akksi, viszonylag sok rövid út van benne, némi pályázással, ennyi bír.  Szerintem egy intenzív töltési, majd csepptöltési perióddal javítani lehetne rajta, de a kocsinak mennie kell, így nem szórakozom vele.

Egyszer volt Exxide aksim, 4 évet bírt emlékeim szerint. Tette a dolgát. 
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
A nagyobb indítóáram biztosabb indítást garantál, hideg, "lefagyott" motornál is.  Semminek sem a hátrányára sem, hiszen nagyobb a súlya 1 kg.-val.  Több benne a lamella.  Az ára ezer meg egy ok miatt ugyanannyi.  Akciósan kapta a szállítmányt, többet vett egyszerre stb. Én nem keresném benne túl sokat a miértet.

OK, kösz. Megrendeltem, majd megmondom mikor nyiffant ki :)

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Ez nem vidító.
3 év kevésnek tűnik. Bár nem tudom.
A kocsiban 4 éve van nálam a mostani Varta, ki tudja hány éves lehet.

Az Exide Classic kérdésemre van esetleg tapasztalat?

3 év tuti kevés. 4 éve vettem a COV-ot, most ment benne tönkre az akku. Már első télen kicsit lassan forgatta télen az akkut. Télenként 1-1 töltéssel még most is indít, de nem merem tovább kockáztatni, eléggé határon van...
Vagy gyári, vagy optifit - ha gyári, akkor 10 évet bírt, ha optifit, akkor minimum 5-öt.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Vagy gyári, vagy optifit
A gyàri hol kaphato, mert én mintha a màrkaszervizben is csak Optifitet làttam volna...? Amùgy mennyi az àrkülönbség e kettö között?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
A gyàri hol kaphato, mert én mintha a màrkaszervizben is csak Optifitet làttam volna...? Amùgy mennyi az àrkülönbség e kettö között?
Gyárit nem kapsz bele. A gyárival egyenértékű utángyártottat (ez lenne az Optifit) pedig márkaszervizben igen húzós áron. A 4+ akció keretében szokták ~30ezerért kicserélni, amiből a csere ára hozzávetőleg az engedmény, tehát ha magad akarod kicserélni, akkor is kb. ennyibe kerül, és akkor még a régit is el kell sózni valahogy.
music     

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
...a régit is el kell sózni valahogy.
A régi akkut nem veszik àt a szervizekben? En ùgy emlékszem egy pàr éve ott hagytam a eégit ahol az ùj akkut tették az autoba.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos