Az írót több fórumból is ismerjük, én adok a véleményére, elgondolkoztató.
"
Shadowbull 2013.10.10. 11:06:52Foglaljuk ossze, mit tudunk:
A csapagyak hosszu ido alatt koptak el, az auton nem gyari atalakitasok voltak, es legalabb egyszer komolyan tullepte a leszabalyozasi fordulatot, aminek az oka ismeretlen.
Ennek alapjan en azt mondanam, hogy a motor a tul magas fordulat miatt karosodott, mert a hajtorudcsapagyakban reszlegesen vagy teljesen osszeomlott a kenes. Ez a csapagy fizikai karosodasahoz, tulzott kopasahoz vezetett, es csak ido kerdese volt a teljes megsemmisules. A tul magas fordulat pedig buhera eredmenye, amit a tulaj nyilvan le fog tagadni, vagy az elozo tulajok tagadtak le.
Masodik eselyes az olajcsere reszleges vagy teljes elmaradasa, es az emiatti csapagykarosodas.
Harmadik eselyes lehet a csapagyak gyartasi hibaja, de ezt nagyon valoszinutlennek tartom, mert az nem bir 90e kilometert.
A cikk vegi osszeeskuves-elmelet az attervezett olajpumparol meg szimplan vicc, minden gyarto minden gyartmanyaban folyamatosak a valtozasok, aminek ezer es egy oka lehet, a koltsegoptimalizalastol a gyartoi minosegjavitasig. Mindenesetre az teljesen biztos, hogy hibas olajpumpaval nemhogy 90e hanem 9 kilometert sem lett volna kepes megtenni az auto.
En azt javasolnam Jozsefnek, hogy ne vegyen tobbet leharcolt premium sportkocsit, mert ezzel megiscsak a sajat zsebenek az ellensege. "
A gondolatmenetet tovább is lehet folytatni:
- ismert előéletű egy használt autó,
- a márkaszerviznek sem tűnik fel az átalakítás (ok), és különösebben a szakértőket sem érdekelte,
- olaj mennyiség, minőség/hamis olaj?
Rengeteg a nyitott kérdés, nem feltétlenül a motor a hibás, és nem biztos, hogy annyira rossz a konstrukció mint amennyire a cikk beállítja.