Szerző Téma: BMW  (Megtekintve 132138 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:BMW
« Válasz #255 Dátum: 2013.10.10 19:39:42 »
game over
Bajorok szemete a BMW. Maga a gyártó is a szarral egyenlő, 33 milliós autó, és gyári hibás. Már ez is probléma, de hát elfőrdul az ilyen (ebben az árkategóriában viszont nagyon ciki). Viszont a hozzáállásuk undorító. A Toyotánál is elpőfordult ugye hibás széria (olajevős), de ők abszolút tisztességesen, korrket módon kicserélték a motort, ha kérte az ügyfél (erre 7 év, vagy 180 ezer km-áig volt lehetőség, ha jó tudom). És teszi ezt azóta is, ha hasonló probléma felmerül (kisebb esetekben is). De hát a BMW prémium márka, vigyázni kell a presztizsre, nem hívnak vissza. Na én ebből a presztizsből nem kérek, hulladék márka :ph34r: :devil:
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10704
BMW
« Válasz #256 Dátum: 2013.10.11 00:30:46 »
OK: a 320-asnak szebb a hangja  :)

És abban már szériafelszereltség a hátsó elektromos ablakemelő is, mert az anno 6M Ft-s 316i-ben nem volt az, nem fért bele...  :innocent: :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:BMW
« Válasz #257 Dátum: 2013.10.11 02:53:39 »
Bajorok szemete a BMW. De hát a BMW prémium márka, vigyázni kell a presztizsre, nem hívnak vissza. Na én ebből a presztizsből nem kérek, hulladék márka :ph34r: :devil:
Ezt azert neeee  :hug:  :flowers:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:BMW
« Válasz #258 Dátum: 2013.10.11 14:49:58 »
Ezt azert neeee  :hug:  :flowers:
Nyilván túlzásba esett, de azért elgondolkodtató az eset, pláne, hogy ömlenek be az országba ezek a használt dízel és nagy teljesítményű benzines BMW-k. Sajnos még azt sem lehet rájuk mondani vígaszként, hogy olcsó lesz hozzájuk a bontott alkatrész, mert még ekkor "prémium" a BMW... Hát, erre csak azt tudom mondani, hogy akinek kell, az vegyen ilyet. Nem tudom sajnálni...  :surrender:

Annyiban módosítanám tehát a megfogalmazást, hogy: Amíg jó egy BMW, addig baromi jó, de, ha valami elromlik rajta, átkozni fogod a napot, amikor megvetted.  :excl:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:BMW
« Válasz #259 Dátum: 2013.10.11 14:57:17 »
Nyilván túlzásba esett, de azért elgondolkodtató az eset, pláne, hogy ömlenek be az országba ezek a használt dízel és nagy teljesítményű benzines BMW-k. Sajnos még azt sem lehet rájuk mondani vígaszként, hogy olcsó lesz hozzájuk a bontott alkatrész, mert még ekkor "prémium" a BMW... Hát, erre csak azt tudom mondani, hogy akinek kell, az vegyen ilyet. Nem tudom sajnálni...  :surrender:

Annyiban módosítanám tehát a megfogalmazást, hogy: Amíg jó egy BMW, addig baromi jó, de, ha valami elromlik rajta, átkozni fogod a napot, amikor megvetted.  :excl:
Miért, egy Lexushoz filléresek az alkatrészek? :D
Amúgy maszek szerelő is kifejti a cikk alján hogy ott kezdődik a baj, amikor megnyomják az olajteknőt és a túl hosszú cső nem tudja úgy szívni az olajat. A motorról magáról viszont úgy vélekedik hogy nagyszerű konstrukció.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:BMW
« Válasz #260 Dátum: 2013.10.11 15:23:23 »
több barátomnak-ismerősömnek is volt vagy van BMW-je. baromi jó kocsik. audi dettó. a legnagyobb baj velük, hogy rendszeresen ellopják őket  :devil:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:BMW
« Válasz #261 Dátum: 2013.10.11 15:29:26 »
több barátomnak-ismerősömnek is volt vagy van BMW-je. baromi jó kocsik. audi dettó. a legnagyobb baj velük, hogy rendszeresen ellopják őket  :devil:
saab-ot kell venni  :hug:
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:BMW
« Válasz #262 Dátum: 2013.10.11 15:31:31 »
Most legyen olyan autojuk ami draga, kenyes de meg a kutyanak tolvajoknak se kell?  [rohog]


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:BMW
« Válasz #263 Dátum: 2013.10.11 17:04:44 »

Az írót több fórumból is ismerjük, én adok a véleményére, elgondolkoztató.

"Shadowbull 2013.10.10. 11:06:52
Foglaljuk ossze, mit tudunk:

A csapagyak hosszu ido alatt koptak el, az auton nem gyari atalakitasok voltak, es legalabb egyszer komolyan tullepte a leszabalyozasi fordulatot, aminek az oka ismeretlen.

Ennek alapjan en azt mondanam, hogy a motor a tul magas fordulat miatt karosodott, mert a hajtorudcsapagyakban reszlegesen vagy teljesen osszeomlott a kenes. Ez a csapagy fizikai karosodasahoz, tulzott kopasahoz vezetett, es csak ido kerdese volt a teljes megsemmisules. A tul magas fordulat pedig buhera eredmenye, amit a tulaj nyilvan le fog tagadni, vagy az elozo tulajok tagadtak le.

Masodik eselyes az olajcsere reszleges vagy teljes elmaradasa, es az emiatti csapagykarosodas.

Harmadik eselyes lehet a csapagyak gyartasi hibaja, de ezt nagyon valoszinutlennek tartom, mert az nem bir 90e kilometert.

A cikk vegi osszeeskuves-elmelet az attervezett olajpumparol meg szimplan vicc, minden gyarto minden gyartmanyaban folyamatosak a valtozasok, aminek ezer es egy oka lehet, a koltsegoptimalizalastol a gyartoi minosegjavitasig. Mindenesetre az teljesen biztos, hogy hibas olajpumpaval nemhogy 90e hanem 9 kilometert sem lett volna kepes megtenni az auto.

En azt javasolnam Jozsefnek, hogy ne vegyen tobbet leharcolt premium sportkocsit, mert ezzel megiscsak a sajat zsebenek az ellensege. "

A gondolatmenetet tovább is lehet folytatni:
- ismert előéletű egy használt autó,
- a márkaszerviznek sem tűnik fel az átalakítás (ok), és különösebben a szakértőket sem érdekelte,
- olaj mennyiség, minőség/hamis olaj?
Rengeteg a nyitott kérdés, nem feltétlenül a motor a hibás, és nem biztos, hogy annyira rossz a konstrukció mint amennyire a cikk beállítja.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: BMW
« Válasz #264 Dátum: 2013.10.11 17:12:59 »
Azt írja hogy az RPM túllépés nem tartott sokáig. Ettől függetlenùl a gyártó helyében én is elküldtem volna a francba.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: BMW
« Válasz #265 Dátum: 2013.10.11 17:21:44 »
Azt írja hogy az RPM túllépés nem tartott sokáig. Ettől függetlenùl a gyártó helyében én is elküldtem volna a francba.
Az idejét nem tudjuk, csak azt, hogy ez a max. érték volt eltárolva (nem kéziváltós autóban!).
Ez a kiolvasás nem zárja ki a korábbi -lehetséges- a max-ot meghaladó fordulatot.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:BMW
« Válasz #266 Dátum: 2013.10.11 17:22:49 »
Az írót több fórumból is ismerjük, én adok a véleményére, elgondolkoztató.

"Shadowbull 2013.10.10. 11:06:52
Foglaljuk ossze, mit tudunk:

A csapagyak hosszu ido alatt koptak el, az auton nem gyari atalakitasok voltak, es legalabb egyszer komolyan tullepte a leszabalyozasi fordulatot, aminek az oka ismeretlen.

Ennek alapjan en azt mondanam, hogy a motor a tul magas fordulat miatt karosodott, mert a hajtorudcsapagyakban reszlegesen vagy teljesen osszeomlott a kenes. Ez a csapagy fizikai karosodasahoz, tulzott kopasahoz vezetett, es csak ido kerdese volt a teljes megsemmisules. A tul magas fordulat pedig buhera eredmenye, amit a tulaj nyilvan le fog tagadni, vagy az elozo tulajok tagadtak le.

Masodik eselyes az olajcsere reszleges vagy teljes elmaradasa, es az emiatti csapagykarosodas.

Harmadik eselyes lehet a csapagyak gyartasi hibaja, de ezt nagyon valoszinutlennek tartom, mert az nem bir 90e kilometert.

A cikk vegi osszeeskuves-elmelet az attervezett olajpumparol meg szimplan vicc, minden gyarto minden gyartmanyaban folyamatosak a valtozasok, aminek ezer es egy oka lehet, a koltsegoptimalizalastol a gyartoi minosegjavitasig. Mindenesetre az teljesen biztos, hogy hibas olajpumpaval nemhogy 90e hanem 9 kilometert sem lett volna kepes megtenni az auto.

En azt javasolnam Jozsefnek, hogy ne vegyen tobbet leharcolt premium sportkocsit, mert ezzel megiscsak a sajat zsebenek az ellensege. "

A gondolatmenetet tovább is lehet folytatni:
- ismert előéletű egy használt autó,
- a márkaszerviznek sem tűnik fel az átalakítás (ok), és különösebben a szakértőket sem érdekelte,
- olaj mennyiség, minőség/hamis olaj?
Rengeteg a nyitott kérdés, nem feltétlenül a motor a hibás, és nem biztos, hogy annyira rossz a konstrukció mint amennyire a cikk beállítja.

Itt meg a tulaj :)

http://tcomment.blog.hu/2013/10/10/soha_tobbe_bmw-t?fullcommentlist=1#c20787865

Shadow-ról még egyébként azt kell tudni, hogy a BMWnél mérnök(de sztem nem szakirányú a végzettége), korábban az Audinál volt, és néha kissé elvtelenül védi a gyárakat, és a belső égésű motorokat :) (rendszeresen lesajnálja, lehurrogja az elektromos autókat :). Viszont minden-nyilvánvalóan-konstrukciós hibánál a gyárakat védi :) De ez részben érthető.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: BMW
« Válasz #267 Dátum: 2013.10.11 17:26:12 »
Azt írja hogy az RPM túllépés nem tartott sokáig. Ettől függetlenùl a gyártó helyében én is elküldtem volna a francba.

Én úgy vettem ki, hogy itt már nem a gyárról van szó(az autó már  7 éves, ekkora garanciát pedig nem igen vállalnak, főleg sportkocsikra, bár ki tudja), hanem a márkaszervízről, képviseletről. Mivel onnan vette garival.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10704
BMW
« Válasz #268 Dátum: 2013.10.11 17:31:45 »
Én csak egyszer olvastam el a cikket, és nem néztem a kommenteket, de mintha olyan is szerepelt volna benne, hogy gyakorlatilag a tulajra akarták áthárítani a hibát, mert hogy biztosan tuningolva lett az autó, és az nem tesz jót neki.  :eek:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:BMW
« Válasz #269 Dátum: 2013.10.11 17:35:41 »
Én csak egyszer olvastam el a cikket, és nem néztem a kommenteket, de mintha olyan is szerepelt volna benne, hogy gyakorlatilag a tulajra akarták áthárítani a hibát, mert hogy biztosan tuningolva lett az autó, és az nem tesz jót neki.  :eek:

A tulaj ezt írta:

3. NINCS "SUFNITUNING". Nincs tuning sem. Ezt az igazsagugyi szakvelemenyben is es a vegen is kulon irasban allapitottak meg a szakertok es a BMW Magyarorszag felelos muszaki vezetoje. Bizonyos orszagokban kernek vegsebesseg korlatozast, ez lett kiiktatva. Ezt a BMW is arulja gyarilag illetve felarral szamolja 3000EUR-ert plusz egy vezetesi trening reszvetele. Semmi extra. Itt az elozo es egyben elso tulaj olcsobban oldotta meg, es ez nem szabalytalan, a BMW-vel gyakran egyuttmukodo Lumma cegtol vette, de ez teljesen legalis. A gond az, hogy errol nem tajekoztatott, es a szakvelemenyek sem tartottak kizaro oknak, illetve a BMW felelos muszaki szakembere sem. Ezt csak most talalta ki a BMW a hivatalos valaszaban, ugyanis egyaltalan nem szeretnenek foglalkozni az uggyel. Es ez ebben a formaban gusztustalan, plane az egyik zaszloshajojukkal szemben, ez megse egy Suzuki Swift (no offense). A legmagasabb gyari fordulaton ez nem valtoztat, csak az utolso hetedik sebesseget engedi kiforogni addig ameddig a tobbit is, ez is le van irva a szakvelemenyekben, tehat a tuning tenye NEM all fennt. Pont.