Ma este sajnos gyertya cserét is terveztem, ez nem jött össze, mert a gyertyák nem érkeztek meg. A jó hír, hogy cseréltük az klíma és az ékszíjat, dayco márka ment be, ajánlották, nem hiszem, hogy nagy gond lehet. Légszűrőből WIX ment, pollenszűrőből egy szenes. Kitakarítottuk a légtömegmérőt féktisztítóval, bár gondja nem igazán volt és koszos sem, a reakció hasonló volt mint az avensisnél: indítás után kétszer leállt, aztán ugrált a fordulatszám, majd helyrejött kb 30mp eltelte után.
Én szerettem volna kitakarítani a pillangó szelepet, mert ezt rituálisan megcsinálom "új"autó vásárlása után. Hát ez a látvány fogadott minket:
Úgyhogy itt igazából nem volt mint takarítani...
A szíjak kicserélése kétemberes munka volt, haver elhúzta a feszítőt, én leszedtem, vissza az új szíj, visszaengedte. Nem volt nagy feladat, de mivel két szíj van egymás mellett, ezért előtte inkább rajzolgattunk.
Szomorú hír: Konstatáltuk, hogy a hűtő mintha az egyik sarkában könnyezne. Nem fogyott a folyadékból, de nyálkás, gyanítjuk, hogy az lehet. Egyenlőre nem vészes.
Viszont: kiszedtük a halott pókot a hátsó lámpabúrából, bezsíroztunk minden ajtó határolót és zsanért és megoldottuk legnagyobb fétisemet, vagyis kipattintottam a redvás rendszámtábla világítás plexijeit, elmostam, kapott új izzókat, mert az 5w sofiták már nagyon feketék voltak. Most szépen világít, az eredmény ilyen:
A régi pollenszűrő és az új:
A légszűrőről nem készült kép, az igazából új lehetett...
Az első lámpákat beállítottuk, most már rendesen állnak, a bólintás helyrejött, most már újra mindkét oldalon bólint felkapcsoláskor.
Nagyon tetszik a belső tér piros világítása és ráadásul nem csak egy, hanem mindjárt kettő van belőle. Nemtom milyen izzó lehet, de nagyon frankó: