Ja igen: volt egy kis gondom a lomhaságával, úgy éreztem tudna ez többet is, mintha valami korlátozta volna. Abból gondoltam, hogy néha megindult, aztán torpant és ezt játszogattuk. Mint kiderült a gyertyák voltak a hibásak és a pipák vakrozsdája. Tegnap előtt ugye kicseréltem a gyertyákat és befújogattam wd-vel a pipákat. Kipróbálni azonban nem tudtam rögtön, mert havon nem volt sok értelme.
Tegnap viszont találtam tapadósabb felületeket és érezhetően jobb lett. Ami fura az eddigi autóimhoz képest, hogy a nyomatékkörbéje sokkal inkább egyenletesen elnyújtott, mint a mazdánál, ahol egy X fordulaton leadta az erőt, de előtte és utána igazából nem sok minden történt. Igazából fura, hogy nem egy erőgép és idegesítően rövid az 1-2, de tetszik, hogy 3.ban az elejétől a végéig érezni, hogy tol és jelen van a nyomaték, amiben valószínűleg a 8 szelep is szerepet játszik.
A motor karakterisztikája olyan mint egy turbódízel-é, csak itt végül nem épül fel a turbónyomás, leginkább egy 120 lovas szívódízelhez tudnám hasonlítani. Városban ezért elég kényelmes, mert nem kell a halálba pörgetni.