Szerző Téma: Prius - hibák, hibajelenségek  (Megtekintve 874669 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Emre

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1020 Dátum: 2016.03.09 07:50:51 »
Köszöm a gyors választ.

Ez lényegében ugyan az a hiba ugyanazzal a megoldással. Én ezt mondjuk erősen gyártási hibának nevezném amit a toyotának kéne ingyen javítania...

Emre

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1021 Dátum: 2016.03.13 19:39:24 »
Sziasztok ismét. Van köztetek olyan, akinek cserélve lett cella a hybrid akksiban? Nekem a 3as cella adta be az unalmast és nem tudom, hogy érdemes "megcsináltani" vagy inkább venni egy újat a toyotától. £400 ért kijönnek felújítani míg a zsír új sztem lenne vagy£1600. Jó lenne tudni meddig bírná a felújított...

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1022 Dátum: 2016.03.13 20:07:11 »
Már a £400 is lehúzás. Egy modul 30 dollárba kerül. A neten elérhetőek fényképes leírások a cseréről.

reho

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 310
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1023 Dátum: 2016.03.16 09:40:31 »
Sziasztok ismét. Van köztetek olyan, akinek cserélve lett cella a hybrid akksiban? Nekem a 3as cella adta be az unalmast és nem tudom, hogy érdemes "megcsináltani" vagy inkább venni egy újat a toyotától. £400 ért kijönnek felújítani míg a zsír új sztem lenne vagy£1600. Jó lenne tudni meddig bírná a felújított...
Nekem lett már cserélve. Egyszer magam cseréltem még tavaly nyáron egy cellát, most a Dodó nevű úr cserélt nekem (állítólag) 3 cellát. Ha kitudod gazdálkodni az £1600-ot egy zsír újra, és tényleg annyi egy zsír új, akkor én azt venném a helyedben. További sok tíz-száz ezer gondtalan km-t veszel ennyiért.

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1024 Dátum: 2016.03.16 20:10:31 »
Igazából én azt nem értem, hogy neked miért kellett már 4 cellát cserélni, van akinek meg benne van 3-400.000 az autóban és semmi bajuk.

reho

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 310
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1025 Dátum: 2016.03.17 08:16:53 »
Igazából én azt nem értem, hogy neked miért kellett már 4 cellát cserélni, van akinek meg benne van 3-400.000 az autóban és semmi bajuk.
Na látod ezt én sem értem, hogy őszinte legyek...  :hmmmm: Az én autóm egy állatorvosi ló ami meghazudtolja a "Prius sosem romlik el" mondást. (kerékcsapágy, spirálkábel, hybridakksi)

A szerelő elmondása alapján ez a cellacsere egyébként nem olyan ritka mint hisszük. Illetve usa fórumokat olvasva is egyre inkább kurrens téma, ott már iparág épült a felújított akkupakk cserére. Hoznak egy felújítottat 50-70e mérföld garanciával és elviszik a régit amiben cellát cserélnek, tesztelnek, feltöltik, regenerálják.

Egyébként teljesen el is ment a kedvem a Priusozástól az alatt a pár nap alatt amíg nem volt autóm, szinte úgy hoztam haza, hogy ezt most bizony eladom. De a kutya rúgja meg, beleültem, használom és nem ereszt mint egy jó szerető.  ::)

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1026 Dátum: 2016.03.17 21:00:52 »
Nekem semmi bajom nincs vele, tökéletes ahogyan sokaknak. Egyedül ezt a kopogást nem találom, hogy mi okozza. Gödörbe megyek valami kopog. Futómű ok, műanyagok nem zörögnek. Valami mintha a műszerfal alatt vagy a szélvédő bal alsó részén zörögne. Megőrülök tőle... Megtöri a síri csendet.  ::)

Gabes3

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1027 Dátum: 2016.03.19 21:10:52 »
Mi lehet a kerekek felöl jövő menetközbeni csicsergés? Nem állandó, de gyakran hallom, ha lassulok lassabb, ha gyorsulok gyorsabb a ritmusa. Köszi a válaszokat.

Lupus70

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1028 Dátum: 2016.03.20 07:28:51 »
Osram drl 401-et szereltem fel, ami nagyon jól működik,de a beépítéssel egy időben komolyan romlott a rádió vétel minősége, konkrétan serceg minden csatorna.
A gyújtás + az ablakmosó szivattyúról van levéve a tiltás a helyzetjelzőről.
Van valakinek ötlete?  :helpsmilie:

Szata

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1029 Dátum: 2016.03.20 07:34:35 »
Osram drl 401-et szereltem fel, ami nagyon jól működik,de a beépítéssel egy időben komolyan romlott a rádió vétel minősége, konkrétan serceg minden csatorna.
A gyújtás + az ablakmosó szivattyúról van levéve a tiltás a helyzetjelzőről.
Van valakinek ötlete?  :helpsmilie:
Régebben olvastam, hogy az Osramnak volt olyan gyári, tervezési hibás szériája, talán több is lehet, aminél volt ilyen probléma. Ha jól rémlik, akkor ezt ki lehetett cseréltetni másik típusra.

Update: itt a kommentek között is van egy lehetséges hiba forrás és a megoldás rá.
https://lumenet.hu/osram-led-drl-301
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.20 07:38:12 írta Szata »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1030 Dátum: 2016.03.20 07:38:13 »
Osram drl 401-et szereltem fel, ami nagyon jól működik,de a beépítéssel egy időben komolyan romlott a rádió vétel minősége, konkrétan serceg minden csatorna.
A gyújtás + az ablakmosó szivattyúról van levéve a tiltás a helyzetjelzőről.
Van valakinek ötlete?  :helpsmilie:
Nekem is 401-es van feltéve a P3-ra, nálam ilyen jelenség nincsen. A motortérben van a vezérlőegység. A lumenet (volt vilagitas.hu)-nál vetted?
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Frankie

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1031 Dátum: 2016.03.23 14:32:12 »
Üdv mindenkinek, egy pár hónapja boldog Prius2 tulajdonos vagyok, amúgy szinte minden rendben van az autóval, csak egy pár apróság bosszant egy picit, az első hogy az autót nehéz az úton sávban tartani mintha egy picit szorulna a kormány középen és a kormányt kicsit jobbra vagy balra fordítva az autó fordul magától és nem jön vissza a kormány kerék középre, volt már többször több helyen futóműbeállításon de nem találtak semmit , minden rendben van mondták,  és a sebesség növelésével még kényelmetlenebb a sávban tartani mindig korrigálni kell hogy sávon belül maradjon az autó. valakinek hasonló tapasztalata?
A másik a motor lámpa ki jön és ahogy ki jön úgy el is megy sokszor még az nap, van mikor hetekig ki sem jön utána napi szinten ingadozik,  a kód ki lett olvasva P0016,  és a motor hidegen elég csörgős hangot ad ki( én a láncra gondolok), és kihagy egy egy henger is alapjáraton de csak hidegen.Az autóban 230k van, tudom hogy a vezérmű lánc, VVTI kerék, és vagy főtengely vezérmű tengely jeladók és még sok más ki rakja a P0016. de valakinek volt már hasonló ? és mi oldotta meg a problémát , még mielőtt mindent kicseréltetek, ami mondjuk elég húzós lesz, Előre is köszönöm a válaszokat.

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1032 Dátum: 2016.03.23 17:49:01 »
Hűha. Nem sikerült túl jól az autó vásárlás. Csupa olyan hibát írsz, ami nem jellemző a Priusra... Ez a kormány szorulás meg számomra egyenesen rémísztő.  :eek:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1033 Dátum: 2016.03.23 18:38:08 »
Megnézetném a kerékösszetartást!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Prius - hibák, hibajelenségek
« Válasz #1034 Dátum: 2016.03.23 19:32:17 »
Az egyenesfutás hiánya jellemzően a futóműalkatrészek hibáját valószínűsíti: szilentek, gömbfejek, stb. Ennek azonban ellentmond az, hogy futóműbeállításon volt a kocsi, ott kiszúrták volna a lógásokat.  Ha nincsen lógás, akkor ez csak azt jelentheti, hogy a kormányműnél van a hiba.  Meg kellene nézni a kormányoszlopot, ott mi a helyzet, végső esetben magát a kormányművet kell alaposan megvizsgálni, akár úgy, hogy le kell akasztani az axiálcsuklókat és magát a kormányművet megvizsgálni a szorulás pontos behatárolásához.  Ha a kormánymű rendetlenkedik, na az húzós játék.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.