mint manapság majdnem mindenki!
Hát ok, de előbb vagy utóbb vissza fog ütni. Az értékesítő srác mondta, hogy katasztrófa, amit művelnek, és nem mindenki olyan türelmes, mint én/mi, voltak már nagyobb balhék is.
Az előző autónkat vittük olajcserére nyáron, telefon nekik, időpont 1 hónappal későbbre (július eleje). Ok, belefér. Az olajcserekor szóltak, hogy féktárcsák már elég gagyik (de még van benne vagy 5-10 ezer km, ne cseréljük még szerintük), meg a vízpumpa folyik, cserélni kéne. Ok, cseréljük akkor a vp-t. Megrendelik, szólnak, ha megérkezik, és akkor nézünk időpontot is. 3 hét múlva rájuk telefonáltunk, upsz, elfelejtették. Végül szeptember elején cserélték, amikor is szóltak, hogy csak jó lenne az a tárcsa csere, így szeptember végén cserélve. Az olajcserekor összekoszolták az egyik szőnyeget (szövet), rendelnek másik szettet, szólnak, ha megérkezik. Elsőre gumiszőnyeg szettet kaptunk volna, szóltunk, hogy szövetet koszoltak, szövet is kell helyette, a gumiszőnyeget ugye le lehetne mosni, nem is értem, hogy keverték össze, de valahogy a rendelés leadójához már rossz infó érkezett, rendelnek megint. Valamikor novemberben lett új szőnyegünk.
Szerintem lehetne ezeket a dolgokat jobban is csinálni. Van tök jó táblájuk, amin lehetne követni, hogy melyik ügyfél mire vár/hol tart a folyamat. Csak kellene egy szervező ember, aki minden nap reggel, meg este átnézni ezeket és rendbe teszi. Mindezek ellenére még mindig jó munkát végeznek, általában kedvesek, segítőkészek, maximum türelmetlen embert lebeszélek arról, hogy oda menjen az autójával, vagy felkészítem a helyzetre.
A kulccsal pedig lesz még egy kör, február végén kell megint egy napra leadni a kocsit. Kicsit szkeptikus vagyok.