Hát nem tudom, ez szerintem óriási eltérés. 10%. Majd kíváncsi leszek a kövire. És miért lefelé téved? A kilométeróra felfelé csal. 0,3liter eltéréssel még ki is egyeznék, felfelé. De 0,48 lefelé?
Ha felfele csalna, akkor arra ösztönözne, hogy ne nyomjam annyira a gázt.
Másik. Volt már olyan, hogy rányomtatok az AC gombra és nem indul el a klíma, pedig minden feltétel adott?
Tegnap többször előadta. Elindultunk, bekapcsoltam, nem ment. Út közben 10 percenként bekapcsoltam 5 percre, aztán ki. De semmi. Aztán megálltunk a Szerencs utcánál. Benzin motor leállt, benyomtam az AC-t és elindult a jég hideg levegő.
Aztán megérkeztünk a célhoz, állt 2 órát, elindultunk megint, megint nem ment. Aztán megint kapcsolgattam menet közben és kb a 10. kapcsolásra elindult. Onnantól nem állítottam le a kocsit, és végig jó volt.
Lámpával kapcsolatos kérdés. Ez ugye ledes. 2 db "vetítőlencse van" és 1 vetítőlencse nélküli izzó. Ez akkor azt jelenti, hogy ledes a tompított, a refi és izzós a helyzetjelző?
Tempomatot kipróbálom. Mert a rajta levő felirat szerint előre kell nyomni a mode váltáshoz.
Aztán ami még érdekelne, hogyan lehet fogyasztástakarékosan vezetni.
Jó az, ha gurul az ember, vagy jobb, ha gázzal megyek végig és a végén fékezek visszatermeléssel?
Ha van rá mód, akkor itt is, mint normál autónál kerülni kell a megállást és inkább 5-el guruljak a pirosnál, hogy hátha vált a lámpa?
Gyorsításnál a zöld közepéig szabad nyomni csak?
B ben próbáltam a kocsit rózsadombon lefelé, nem éreztem nagy különbséget a dhez képest, oda vissza mentem. Sztem egyszerűbb, ha én nyomom a féket
A csomagtartó nektek is nagy erővel csapható csak le?
Köszi