Inkognitó autó?
Mire gondolsz pontosan?
Én jellemzően 120-150 tartományban használom pályán, igaz P3. Persze, hogy nem egy 200 lóerős szmókendcsárm 350 Nm nyomatékkal, de okosan autózható és pályán is helytáll (mellesleg a 300 Nm indulásnál azonnal jelen van és egyenletesen gyorsul, amíg az akkupakkban van power, és nem bólogatósan, mint egy váltós gép, fogalmazzunk úgy, hogy 0-80 között a városban csak pisloghatnak egy piros lámpától való elinduláskor). Nyilván hangos, mivel egyébként nem hallod a motorhangot. Más autónál állandóan jelen van, így nem feltűnő ha üvölt pályatempónál sem.
A taxis kolléga meg fogadjunk egy dieselből ült át a hibridbe. Nos, kicsit másként érdemes vezetni és használni, mint a hagyományos hajtásláncú verdát. Pontosabban a hibridmódra való használásnál jön ki az előnye, persze lehet úgy is nyomatni neki, mint a hagyományos autóknak. A taxis kolléga vagy rájön, hogy hogyan kell pályázni vele, ha csak smúzolja a verdát. Nekem nincsen semmi bajom a P3 pályán való viselkedésével. Németorszűgi autópályán stabil 150-170 km/h utaztam vele, simán élhető.