Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Prius+  (Megtekintve 29467 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9731
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013
Re:Prius+
« Válasz #255 Dátum: 2018.01.08 19:04:47 »
Köszönöm a tájékoztatást, jelenleg egy Galaxym van, tehát méretileg és lóerőben a legideálisabb páros számunkra, de 300e feletti a futásteljesítménye, bár ennek ellenére príma állapotnak örvend, de gondolkozunk, hogy esetleg egy tisztább üzemű, fiatalabb, korszerűbb autóra cserélnénk.
Gondoltam, hogy gyengébb lesz mint egy 2.2-es tdci, ezért is tartok tőle picit, a szokás nagy úr!
MEgpróbálom a szomszédomat rávenni, hogy vigyen egy "hard" kört a Priussal... :clap:

nálunk az s-max/galaxy páros volt az alternatíva. az sokkal nagyobb, de nem volt belőle olyan a környéken, ami szóba jöhetett, plus meg volt. ja és egyébként is ki akartuk próbálni a hibrid technikát :D
300K nem kevés, de ha eddig is elment a galaxy, én nem cserélnék. pláne nem, ha automata. kábé a felét fogod érezni teljesítményben. szerintem a plus a rav4 hajtásláncával lenne az igazi.de  ezzel együtt is nagyon szeretjük.

csabx

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Autó: Toyota PRIUS+
Re:Prius+
« Válasz #256 Dátum: 2018.01.08 20:36:47 »
Sziasztok!

Megvan a verda  :clap:
A mazda 6 gh 2.0cdh-hoz képest lényegesen halkabb, legalább is városban még amikor padlóval gyorsítassz akkor is. Mondjuk szokni kell, hogy
a gázpedál így elsőre nagyon érdekes :)

Rich

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Prius+
« Válasz #257 Dátum: 2018.01.09 10:03:55 »
nálunk az s-max/galaxy páros volt az alternatíva. az sokkal nagyobb, de nem volt belőle olyan a környéken, ami szóba jöhetett, plus meg volt. ja és egyébként is ki akartuk próbálni a hibrid technikát :D
300K nem kevés, de ha eddig is elment a galaxy, én nem cserélnék. pláne nem, ha automata. kábé a felét fogod érezni teljesítményben. szerintem a plus a rav4 hajtásláncával lenne az igazi.de  ezzel együtt is nagyon szeretjük.

Tényleg jó autó, ezért is nehéz a csere.   Fogyasztásban is vállalható, nálam 6.9-7.2 között eszik autópályán és városban vegyesen. 12.000 km-ként olajcserére megy, vigyázok rá, garázsban is áll. Most kapott új Sachs kuplungot, kettőstömegű rendben (azt is megnézték). Tehát tényleg sajnálnák, de megtetszett a Plus, ráadásul eddig volt 4 Toyotánk, visszahúz a szívünk...De ez a menetteljesítmény elbizonytalanít.
Csak az a megoldás , hogy kipróbálok egyet.

csite

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Autó: Toyota Corolla 1.3 XLI E11
Re:Prius+
« Válasz #258 Dátum: 2018.01.09 17:38:17 »
A mi P3-ban Révész Péter féle három önálló modulból álló egyedi védelem van, két és fél éve hibamentesen üzemel.  Ismert még a Kozelszky Csaba féle XXI. századi telefonos aktiválású hasonló rendszer, valamint Juhász Jenő is hasonló alapokon álló  rendszert kínál.  Dodó, alias Szabó József, a Totálcar által felhypolt "Prius guru" ezekhez a rendszerekhez képest egyszerűbb megoldást ajánl.  Kinek mi éri meg ár-érték arányban.

Köszönöm!