A délelőtt folyamán, csak hogy teljen az idő, elővettem a GT-t. Szegény, kicsit koszos is volt, guminyomás is csak 2 bar, így nekiálltam. Az, hogy elől szingószelepes belső van (épp olyan Syncros Big Box felni volt
), és egyik kúton sem bírom használni az átalakítót, már nem is érdekel. Hazatoltam...
Egy ideje sz*rakodott a hátsó váltó karja (bő 10 éves LX), 4. fogaskerék fölé nem akart váltani. Utoljára csúnya dolgokat olvastam a szerelésről, de úgy vagyok vele, legfeljebb veszek egy újat. Szépen lebontottam a markolatot, fékkart, váltókart, majd szétszedtem. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy nem ugrott szét 300 kis darabra, ahogy lenni szokott hasonló esetekben. Látva a belső mechanikát, kicsit megjárattam kézben, kiderült, hogy csak a gyári zsír állt össze, és akadályozta a váltást
Tisztítás K3-mal, féktisztítóval, majd (mivel épp nincs itthon teflonosolaj, zsír) WD40-es ápolás, és voila, működik, olyan jól, mint még sosem
Már csak vissza kell szerelni a láncvilla védőt, egy kis extra törölgetés, és hajrá!