Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 60918 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #30 Dátum: 2013.05.21 17:34:07 »
ja,vmi öreg báttyáé volt biztos.
de mióta 5ajtós ez?
Biztos ugy számolt 2 oldalajtó+ 1 hátsó +1 gépházajtó ;)+1 benzintankajtó- meg is van [rohog]
Itt a forumon is van egy pár kis csoda- tizenéves Toyoták 100-130ekm-el. Hát 1db nagy csoda is lehet 40 ekm-el ;)
Apósom sokáig évi 2 ekm-t ment az autójával, :hmmmm: az még ennél is kevesebb :innocent:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #31 Dátum: 2013.05.21 17:37:47 »
Meg a ködlámpa, ami elöl nincs... mindegy, a 40e km-re lennék kíváncsi meg a vezetett szkönyvre...  :otlet:
Mondjuk, 600-ért sok, de fél millát talán megérhet, ha hiteles az állapota.
Nem sok a 600 sem, ha igaz lenne, de még az ajtók száma sem igaz :szemez:
Sajnos az ilyenekkel az a baj, hogy eddig jók voltak, de sok minden ki van fáradva rajta, ahogy elkezdik használni jöhetnek a gondok.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #32 Dátum: 2013.06.05 09:32:56 »
Amúgy, igen, nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy csufár képes lenne csak azért venni Toyotát, mert az esetleg egy részletében hasonlít(hat) egy német prémium gyártó autójára...  :lol:
Ez, mondjuk, nekem eddig nem igazán jött le  :hmmmm: ... de bajnak nem baj, ha egy autó hasonlít egy német prémium autóra - sőt. Ők a mérce, ezen nincs mit vitatni.

Ami az E-Merci vs. Avalon összevetést illeti... Hát, nem tudom. Hátulról klassz az Avalon, ez tény. Oldalról sem néz ki rosszul, de nem látom be, hogy kecsesebb lenne az E-Mercinél:



Szemből pedig? Markánsnak markáns... de ez a hatalmas "száj" nekem már a PUG-okon sem jött be (és ők időközben szerencsére fel is hagytak vele).



A beltér viszont... na, az "le a kalappal" kategória  :clap: !



Összességében véve: szép autó, egységes a designja, és ami nagyon fontos: végre fel mer mutatni egy olyan magabiztosságot és márka-azonos kinézetet, ami korábban nagyon hiányzott  :yes: ... DE hogy ez az autó annyival jobban nézne ki az E-Mercinél, ami élcelődésre adna okot - hát, ennek sehogyan sem látom az okát.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #33 Dátum: 2013.06.05 09:58:48 »
te, ez az avalon egy e-merci méretű toyota, nem? van belőle hibrid?
Ja, egy nagy batár  :yes: ... 4960x1835x1460 mm-es. Van belőle hibrid - ugyanazzal a hajtáslánccal, mint a hibrid Camry. Ezen kívül csak egy motorizációja van: 3.5-ös V6-os, 268 LE-vel, hatsebességes automatával.

Elsőkerék-hajtású amúgy; technikailag a Lexus ES "tesója". A V6-os 31.000, a hibrid 35.500 dollárról indul.

Összehasonlításképpen: egy hibrid Camry induló ára 26.140 dollár; míg egy Lexus ES V6-osé 36.370, a hibridé 39.250.

Egy Mercedes E 350 (aminek, mondjuk, igazából azért a Lexus GS a megfelelője) 47.000 dollárról indul.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #34 Dátum: 2013.06.05 10:06:55 »
Egyébként '94 óta van Avalon, a mostani a 4. generáció; és eddig összesen 1.12 millió darabot adtak el belőle az USA-ban.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #35 Dátum: 2013.06.05 10:22:11 »
Hátulról klassz az Avalon, ez tény.
Hátulja nagyon hasonlít a GS-re , lehet abból indultak ki:)
Idézet
Összességében véve: szép autó, egységes a designja, és ami nagyon fontos: végre fel mer mutatni egy olyan magabiztosságot és márka-azonos kinézetet, ami korábban nagyon hiányzott  :yes:
Egyetértek, eleje elég merész, de talán ez a szép benne, van egy fajta egyedisége, nem olyan rossz az na.
Idézet
... DE hogy ez az autó annyival jobban nézne ki az E-Mercinél, ami élcelődésre adna okot - hát, ennek sehogyan sem látom az okát.
E merci nagyon jól néz ki, nekem inkább az előző W212-es tetszik ezt volt alkalmam is vezetni (E350) és nagyon bejött!


Avalonról itt egy kép, nem gyengén odaba..ós, így kéne!  :cool2:



Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #36 Dátum: 2013.06.05 13:46:32 »
Összességében véve: szép autó, egységes a designja, és ami nagyon fontos: végre fel mer mutatni egy olyan magabiztosságot és márka-azonos kinézetet, ami korábban nagyon hiányzott  :yes: ... DE hogy ez az autó annyival jobban nézne ki az E-Mercinél, ami élcelődésre adna okot - hát, ennek sehogyan sem látom az okát.
Nem baj.  :D

A beltér tényleg csodaszép, átmenet a Toyota és a Lexus között...

Amúgy ezek a képek úgy szarok, ahogy vannak, már ami a külsőt mutatja, ugyanis, semmilyen arányokat nem mutat az autó külső méreteiről, voltaképpen az autó nem néz ki nagyobbnak, mint egy Avensis, holot, másfélszer akkora legalább. Ezért van az is, amit csufár írt az új GS kapcsán, hogy képeken kevésbé, de élőben nagyon szép.
Élőben mind az eleje, mind a hátulja, sőt oldalról is egészen mást mutat. Ez engem is megtévesztett, mert így már nem mondom rá, hogy kecses. Nagy bálna ez is.  :yes: Mondjuk, tetszik nagyon. Elegáns, nem hivalkodó, de mégis meg lehet jelenni vele. 
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.05 13:50:01 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #37 Dátum: 2013.06.05 13:56:22 »
Nem baj.  :D

A beltér tényleg csodaszép, átmenet a Toyota és a Lexus között...

Amúgy ezek a képek úgy szarok, ahogy vannak, már ami a külsőt mutatja, ugyanis, semmilyen arányokat nem mutat az autó külső méreteiről, voltaképpen az autó nem néz ki nagyobbnak, mint egy Avensis, holot, másfélszer akkora legalább. Ezért van az is, amit csufár írt az új GS kapcsán, hogy képeken kevésbé, de élőben nagyon szép.
Élőben mind az eleje, mind a hátulja, sőt oldalról is egészen mást mutat. Ez engem is megtévesztett, mert így már nem mondom rá, hogy kecses. Nagy bálna ez is.  :yes: Mondjuk, tetszik nagyon. Elegáns, nem hivalkodó, de mégis meg lehet jelenni vele.
Te láttál ilyen Avalont élőben?

Amúgy, csak emlékeztetőül :) : az aktuális E-Merci...

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #38 Dátum: 2013.06.05 14:13:01 »
Láttam már E-Mercit olyan szögből, ahonnan tetszett. De különösebben nem rajongok érte. Szép, elegáns, de nem mozgat meg. A képen szereplő facliftes sem. Ez szubjektív és amúgy is a Toyotákat szeretem. Ami nagyon megmozgat, az az aktuális Previa. Az brutál gyönyörű és menő családi busz. Hogy a Sienna-ról ne is beszéljünk, ami már messze luxus kategória. Nekem.  ::)

Visszatérve az Avalonra, ha megnézitek a sajtó galériáját, látszik, hogy az egész autó formája inkább a leváltott GS-re hajaz, mint a sedan formára. Emiatt is mondom, hogy az előzőleg belinkelt képek egyszerűen torzak és nem mutatják az autó valódiságát.
Az a belső azért...  :wub: :clap: érintőgombos középkonzol, szálhúzott alu (hatású?) konzol... nyami... Szeretem az ilyet.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #39 Dátum: 2013.06.05 15:13:53 »
Láttam már E-Mercit olyan szögből, ahonnan tetszett. De különösebben nem rajongok érte. Szép, elegáns, de nem mozgat meg. A képen szereplő facliftes sem. Ez szubjektív és amúgy is a Toyotákat szeretem. Ami nagyon megmozgat, az az aktuális Previa. Az brutál gyönyörű és menő családi busz. Hogy a Sienna-ról ne is beszéljünk, ami már messze luxus kategória. Nekem.  ::)

Visszatérve az Avalonra, ha megnézitek a sajtó galériáját, látszik, hogy az egész autó formája inkább a leváltott GS-re hajaz, mint a sedan formára. Emiatt is mondom, hogy az előzőleg belinkelt képek egyszerűen torzak és nem mutatják az autó valódiságát.
Az a belső azért...  :wub: :clap: érintőgombos középkonzol, szálhúzott alu (hatású?) konzol... nyami... Szeretem az ilyet.
A belseje rettentő jól sikerült  :yes: ... és a külseje is szép, egyéni. Fényévekkel jobb az elődeinél. Nagyon nagy pozitív előrelépés ez, hogy végre kihoznak egy egységes, ÉS markáns márka-arculatot  :clap: ... még akkor is, ha az Avalon "szája" nekem kicsit túl nagy.

Ami a képeket illeti: direkt próbáltam olyanokat keresni, amiket nem gyári fotós lőtt ;)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #40 Dátum: 2013.06.05 15:35:58 »
Hopsz, err meg nem jartam  :D De akkor most ha az E osztaly a GS tesoja es az ES az Avalon tesoja, akkor az Avalon valahol az S es E kozott van nem?  :hmmmm:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #41 Dátum: 2013.06.05 15:38:22 »
A belseje rettentő jól sikerült  :yes: ... és a külseje is szép, egyéni. Fényévekkel jobb az elődeinél.
:yes:
Latszik is, viszik mint a cukrot. Mig regi Avalonbol alig van az uton, az uj (pedig csak par honapja van kint) gombamod szaporodik az utakon  :yes: Persze az is lehet, hogy a regi Avalont eszre se veszem.... bar, annyira mamlasz kinezete van, hogy megis  :lol:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #42 Dátum: 2013.06.05 15:38:40 »
Ez egy full-size sedan, ami azt hiszem az S-mercedessel van partiban  :hmmmm:
Hát azért nem éppen  :) ... az S-Mercinek nincs megfelelője a Toyotánál - csak a Lexusnál, mégpedig az LS.

Az Avalon, méretét tekintve, az E-Mercinek felel meg - viszont piaci pozíciója szempontjából nem, és nem is arra szánják, lévén ezt a szerepet a Lexus GS tölti be. Mert az ugye a prémium liga. Látszik az árakon is, amiket lejjebb beírtam... Szóval az Avalon inkább az olyan márkák hasonló méretű modelljeivel verseng, mint a Chevy, Ford, Nissan stb.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #43 Dátum: 2013.06.05 15:41:24 »
Hopsz, err meg nem jartam  :D De akkor most ha az E osztaly a GS tesoja es az ES az Avalon tesoja, akkor az Avalon valahol az S es E kozott van nem?  :hmmmm:
Az ES a GS alatt van hierarchiában. IS-ES-GS-LS - így néz ki a sor.

Kicsit kakukktojás amúgy az ES, lévén az IS felel meg a C, a GS az E, és az LS az S-osztályos Merciknek.

Az Avalonról az előbb írtam.

Példányszámok: hát, azért a régiekből is elég sokat adtak el - összesen több, mint egymilliót. De ez az új még jobban fogy, ez tény  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #44 Dátum: 2013.06.05 15:45:36 »
Ami a képeket illeti: direkt próbáltam olyanokat keresni, amiket nem gyári fotós lőtt ;)
Ez nem baj, csak nekem az a bajom vele, hogy arányokat egyik sem mutat, emiatt tartom őket rossznak.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i