Szerző Téma: MR2  (Megtekintve 171588 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
MR2
« Válasz #75 Dátum: 2007.06.13 15:23:17 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Idézetet írta: "Kacsabi"
Ennek az MR2-nek a gazdája elég merészet álmodott.  :nagymosoly:


Az mr2 gyakori replika alap, mert alapvetõen rendben van a felépítése, és olcsónak is mondható.
Ez viszon nem replika, hanem TORZÓ.  :cry:
A replica gyártást talán még meg tudom érteni, ezt viszont nem. Inkább legyen egy szép mr2-m mint egy "ronda ferrari"-m. :banging:


Ja és még valami. Ennyi pénzbõl ha másra költi nem úgy néz ki, hanem úgy MEGY mint egy ferrari. És az már valami. :vezetes:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

wolfblind

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
MR2
« Válasz #76 Dátum: 2007.07.30 14:08:06 »
Sziasztok!

Ezt az MR2-t nézegetem, mit lehet tudni róla(karbantartás, szervíz mennyire körülményes ilyesmik), ismeri-e valaki az autót?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1156959&command=ugras&screenwidth=1280

Elõre is köszönöm.

ionic

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
MR2
« Válasz #77 Dátum: 2007.08.20 10:12:57 »
Idézetet írta: "wolfblind"
Sziasztok!

Ezt az MR2-t nézegetem, mit lehet tudni róla(karbantartás, szervíz mennyire körülményes ilyesmik), ismeri-e valaki az autót?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1156959&command=ugras&screenwidth=1280

Elõre is köszönöm.


Mivel a fejembe vettem, hogy veszek egy MR2-est, én is megnéztem ezt a fehérvárit (is).
Legvonzóbb tulajdonsága, hogy turbós, de költeni kell rá nagyon sokat. Az eladó meg nem adja olcsóbban.

- elsõ ránézésre messzirõl szép a fényezés, de az elején minden elemen lapokban fel van repedezve, nem kell sok hogy leváljon
- festékmérõvel végignéztem, az eleje törve volt de nem nagyon, viszont az egész autóra ráfestettek, de legalább egyenletesen (végig 700 mikron körül van a vastagság)
- ugyanakkor az üvegek eredetiek (szélvédõ tiszta apró pötty, javítható), a felnik is gyáriak
- intercooler kiszedve és elõre ***va, ha ez volt benne (tiszta lyuk) nem is tudom, pláne hogy most direktre van kötve
- turbója eleve nem ment, úgy hackeltette meg, hogy menjen, nem tudom mennyire szakszervíz
- az ABS tényleg nem megy, a jobb eleje alatt csak úgy lógnak kábelek, csatlakozók, de kétlem hogy csak bekötési probléma, megjósolhatatlan, hogy a légzsák mûködne-e
- belül szép, de össze van legózva, a bõr pl. újrabõrözés miatt szép, a mûszerfal is csere volt, de kesztyûtartófedél nem volt hozzá mert az szét van kopva, rugdosva, fakulva a többi részhez képest
- a váltójából ömlik az olaj, és gyorsabb 2-es és 3-as váltásokkor reccsen, vagyis szinkrongyûrû, ami a meló miatt 150-200e HUF az ürömi SupraTrend szervízben

Szóval eléggé hányattatott sorsa lehetett szegény járgánynak és bõven rá kell még költeni 1 millátt hogy igazán ***a legyen.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
MR2
« Válasz #78 Dátum: 2007.08.20 10:19:38 »
És erre a kocsira írja azt a tulaj, hogy "A jármû kimondottan jó állapotú..."?
 :kacag:

Peti

  • Vendég
MR2
« Válasz #79 Dátum: 2007.08.20 16:58:03 »
Idézetet írta: "Misi"
És erre a kocsira írja azt a tulaj, hogy "A jármû kimondottan jó állapotú..."?
 :kacag:


Nyomdafesték sokat bír, amúgy a hölgy tulaj meg a drift se nagyon rokonértelmû.  :nagymosoly:

ionic

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
MR2
« Válasz #80 Dátum: 2007.08.20 19:35:00 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Misi"
És erre a kocsira írja azt a tulaj, hogy "A jármû kimondottan jó állapotú..."?
 :kacag:


Nyomdafesték sokat bír, amúgy a hölgy tulaj meg a drift se nagyon rokonértelmû.  :nagymosoly:


A lányának vette az, aki árulja, de túl "kemény" és (batyuzhatatlan) lett a lánynak, aki most helyette kapott egy bömöst.
Rossz helyre születtünk.... minden esetre vagány kiscsaj lehet, bár csak faterral találkoztam.

wolfblind

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
MR2
« Válasz #81 Dátum: 2007.08.21 10:31:26 »
Idézetet írta: "ionic"
Idézetet írta: "wolfblind"
Sziasztok!

Ezt az MR2-t nézegetem, mit lehet tudni róla(karbantartás, szervíz mennyire körülményes ilyesmik), ismeri-e valaki az autót?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1156959&command=ugras&screenwidth=1280

Elõre is köszönöm.


Mivel a fejembe vettem, hogy veszek egy MR2-est, én is megnéztem ezt a fehérvárit (is).
Legvonzóbb tulajdonsága, hogy turbós, de költeni kell rá nagyon sokat. Az eladó meg nem adja olcsóbban.

- elsõ ránézésre messzirõl szép a fényezés, de az elején minden elemen lapokban fel van repedezve, nem kell sok hogy leváljon
- festékmérõvel végignéztem, az eleje törve volt de nem nagyon, viszont az egész autóra ráfestettek, de legalább egyenletesen (végig 700 mikron körül van a vastagság)
- ugyanakkor az üvegek eredetiek (szélvédõ tiszta apró pötty, javítható), a felnik is gyáriak
- intercooler kiszedve és elõre ***, ha ez volt benne (tiszta lyuk) nem is tudom, pláne hogy most direktre van kötve
- turbója eleve nem ment, úgy hackeltette meg, hogy menjen, nem tudom mennyire szakszervíz
- az ABS tényleg nem megy, a jobb eleje alatt csak úgy lógnak kábelek, csatlakozók, de kétlem hogy csak bekötési probléma, megjósolhatatlan, hogy a légzsák mûködne-e
- belül szép, de össze van legózva, a bõr pl. újrabõrözés miatt szép, a mûszerfal is csere volt, de kesztyûtartófedél nem volt hozzá mert az szét van kopva, rugdosva, fakulva a többi részhez képest
- a váltójából ömlik az olaj, és gyorsabb 2-es és 3-as váltásokkor reccsen, vagyis szinkrongyûrû, ami a meló miatt 150-200e HUF az ürömi SupraTrend szervízben

Szóval eléggé hányattatott sorsa lehetett szegény járgánynak és bõven rá kell még költeni 1 millátt hogy igazán *** legyen.


Hello , köszönöm a kimerítõ infókat, akkor tárgytalan sajna nekem is, pedig az ára vonzó.

Errõl a másikról mi a vélemény , bár ez húzósabb áru?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1408153&command=ugras&screenwidth=1280

Ez a 400LE-s megálmaiban egyszer, durva lehet :vezetes:, bár at artóssága nem tudom milyen lehet :roll:.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1428567&command=ugras&screenwidth=1280

Peti

  • Vendég
MR2
« Válasz #82 Dátum: 2007.08.21 10:41:02 »
A piros nagyon szép, a 411Le kicsit soknak hangzik... :hmm:

Peti

  • Vendég
MR2
« Válasz #83 Dátum: 2007.08.21 10:52:01 »
Idézetet írta: "ionic"


A lányának vette az, aki árulja, de túl "kemény" és (batyuzhatatlan) lett a lánynak, aki most helyette kapott egy bömöst.


Gyakorlatilag ez válasz arra amit írtam, egy "hölgy tulaj" nem fog driftelni a kocsival, legyen kényelmes, legyen mindenhol egy tükör, meg elférjenek a plüssállatkák...

Idézet
Rossz helyre születtünk...  


Ezen én is szoktam merengeni :D  egy fõiskolától nem messze dolgozom, mindig elõttünk parkolnak a fiatalok, olyan autókkal hogy :mivan:  :shock:  a legdühítõbb az volt mikor az egyik beletolatott egy II-es Golfba, aztán ott vergõdött a kiscsaj hogy most mi lesz mert õ múlt héten kapta a kocsit (egy Volvo XC90) csóri srác meg siratta a faxán megcsinált szép kis Golfot... :|

ionic

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
MR2
« Válasz #84 Dátum: 2007.08.21 12:10:38 »
Idézetet írta: "wolfblind"
Hello , köszönöm a kimerítõ infókat, akkor tárgytalan sajna nekem is, pedig az ára vonzó.

Errõl a másikról mi a vélemény , bár ez húzósabb áru?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1408153&command=ugras&screenwidth=1280

Ez a 400LE-s megálmaiban egyszer, durva lehet :vezetes:, bár at artóssága nem tudom milyen lehet :roll:.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1428567&command=ugras&screenwidth=1280


Azért szögezzünk le valamit. Ha Te is komoly vevõként keresel MR2-est, akkor mi voltaképp ellenfelek vagyunk?  :hmm:

A piros húzós, de megéri. Voltaképp jár hozzá egy másik autó is majdnem mindestõl, meg az eredeti idomok. Friss fényezés 300KHUF, zsír új felnik gumikkal szintén ennyi. Ráadásul ez lehet hogy már valóban közel van a 400LE-hoz (de 300hoz tutti), ugyanis nagyobb turbó van benne, meg versenyelektronika, stb...
Az eladó ***ta a hirdetést, ezt mind bele kellett volna írni. Voltaképpen úgy van vele, vagy viszi ennyiért valaki, vagy megtartja. Tényleg, mintha asszony kötelezte volna, hogy hirdesse meg, de õ minden meg akart tenni, hogy ne legyen érdeklõdõ.
Szóval ez jobban megéri mint a fekete. Csak nekem nem megy le a garázsba.... sõt, baj esetén trélerre sem megy ám fel annyira le van ültetve. Az eredeti lökösöket meg azért visszatenni, a spoilereket lekapni, hogy lemehessek a garázsba. Hááát, nem lenne szívem.

(Az újabb MR2 meg szerintem egész egyszerûen más világ.)

Zoli

D:A:N

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
MR2
« Válasz #85 Dátum: 2007.08.22 09:27:37 »
Üdv Mindenkinek!

Egy kis infót szeretnék.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1409892&command=ugras&screenwidth=1360

Ez az mr2, ahogy olvastam itt nálatok ugyanazzal a motorral van szerelve mint a corola ae86, olvastam azt is hogy hátsõkerekes, de arról nem találtam semmi infót hogy ugyanúgy speres-e mint a corolla? Nekem volt pár éve ae86-om, de most szinte lehetetlenség felkutatni jó állapotban ilyen típust, ezért érdeklõdök valami hasonló, jó tulajdonságú kocsi iránt, ami alkalmas lehet némi kikapcsolódásra aszfalton és télen....

Elõre is thx!

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
MR2
« Válasz #86 Dátum: 2007.08.23 14:35:52 »
Idézetet írta: "D:A:N"
Üdv Mindenkinek!

Egy kis infót szeretnék.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1409892&command=ugras&screenwidth=1360

Ez az mr2, ahogy olvastam itt nálatok ugyanazzal a motorral van szerelve mint a corola ae86, olvastam azt is hogy hátsõkerekes, de arról nem találtam semmi infót hogy ugyanúgy speres-e mint a corolla? Nekem volt pár éve ae86-om, de most szinte lehetetlenség felkutatni jó állapotban ilyen típust, ezért érdeklõdök valami hasonló, jó tulajdonságú kocsi iránt, ami alkalmas lehet némi kikapcsolódásra aszfalton és télen....

Elõre is thx!


Szia

A motor ua. mindkettõbe. A kaszni ugyanúgy rohadós.
Sper nincs benne gyárilag. Utólag meg aranyáraba van (AE86-hoz is). Mivel nem könnyû a háta és ahhoz képes gyenge így driftelni nem nagyon lehet vele.

Az mr2 inkább ragad az útra. Örömautóni nagyon lehet vele, de más mint az AE86.

Gyári állapotukban az mr2 gyorsabb egy szlalomon a AE86 meg jobb driften. Az mr2 jobb a gyorsuláson, mert sokkal jobban indul. Felul meg talán a AE86 mehet jobban mert szerintem könnyebb.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

D:A:N

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
MR2
« Válasz #87 Dátum: 2007.08.23 17:48:53 »
Köszi az infót. Vártam a válaszod.

Kár hogy nem speres, de valahogy sejtettem, mert sehol nem esett szó róla.
Amugy nagyon tetszik ez a kis kocsi. Egyenlõre még nézelõdés szinten vagyok, nem döntöttem el hogy belevágok-e egy mr2-be.

Mielött elmennék megnézni egyet - kettõt, meg lehet nézni a tiédet?
Mert ahogy itt és sok más helyen olvastam a neten nem kevés idõt és energiát fordítottál erre a kocsira, szívesen megnézném milyen egy jó állapotú és renben tartott mr2-es.
Na meg pár napja tanulom hogy mikor milyen motorral szerelték ezeket és lenne pár kérdésem.
Pl találtam egy régi forumot, ahol te is 4A-GZE motort kerestél, ezek szerint azzal nem nagyon (vagy egyáltalán nem) dobtak piacra autót itt európában?

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
MR2
« Válasz #88 Dátum: 2007.08.24 11:44:33 »
Semmi akadálya, hogy megnézd az autómat. Most éppen a szerelõnél van mert pont az említett 4AGZE csere lesz rajta. Remélem két héten belül benne lesz a kompresszoros motor.
Így már sajna nem láthatod 4AGE-vel. Pedig még mindenki meglepõdött az erején. Nekem egyébkén a 124 Le-s verzió van most benne.

A motorverziók:
- 4AGE 11X Le
- 4AGE 12X Le
- 4AGZE 14X Le

A késõbbi 4AGE és 4AGZE már nem kerülhetett bele, mert kihozták a 2. generációt ami nagy és nehéz lett (fõ célpont amerika) és ehhez már a 3S motorokat rakták.
Sajnos itthon csak egy 4AGZE-rõl tudok, és az EU-ban is ritka holló a GZE. Csak angliában van számottevõ mennyiség, de ott sem olcsó egy jó darab.

Ami motorcserébe szóba jöhet még a 4AGZE-n kívül azok a késõbbi 20 szelepes 4AGE motorok:
- 4AGE 20V Silver top 160Le
- 4AGE 20V Black top 165Le (Csak hogy a toyotát ne röhögjék ki a belpiacon, hogy nem tud olyat mint a Honda.)
Több forrásból hallani, hogy a Silver top nem mindig tudja a 160Le-t.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

D:A:N

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
MR2
« Válasz #89 Dátum: 2007.08.24 12:54:04 »
OK! Köszi!

Kiváncsian várom a GZE motort a kocsidban ;)

Ha meglesz, légyszi küld egy PÜ-t, vagy irj itt a forumon és akkor ellátogatok hozzád.

Egy másik kérdés: Ha van sper, mennyire nehéz beleszerelni? Ugyan az mint az AE86-ban? Vagy ebbe valami más fajtát kell csináltatni?
Csak a hajtás miatt kérdezem, nem tudom hogy, hogy van megoldva, a farmotor miatt...

Targa tetõs verziót mennyire ajánlod?

Most nézegettem, hogy a németeknél nem annyira drágák ezek a kocsik, kb 1000 - 1500 Euróért hozzá lehet jutni. Ha lenne itthon hozzá papír, akkor még egy átépítésen is gondolkoznék.