Szerző Téma: MR2  (Megtekintve 170983 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #315 Dátum: 2014.12.02 17:44:48 »
Szia!
Szoktam járni, de sajnos nem az MR2-vel, azt csak pályán használom (illetve oda/visszaúton).
Szerintem tavasszal járok majd (bár a Hungaroringnél tovább akkor se hiszem, hogy megyek, a pesti utakon sajnálom azért), de addig is keress ezüst MR2-ket, pont úgy néznek ki, mint az enyém. :)
Amúgy egy tumblr oldalra össze van gyűjtve kb. az összes kép ami készült a kocsiról valaha (nagy méretért képre jobb klikk, és megnyitás új lapon).

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #316 Dátum: 2015.03.09 20:27:29 »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #317 Dátum: 2015.05.24 16:32:29 »
Napi tuning :sorcerer: ide sem a menetjelző LED került. :lol:





FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #318 Dátum: 2015.05.25 03:29:17 »
Napi tuning :sorcerer: ide sem a menetjelző LED került. :lol:
Na, elmelegedett a féked a ringen? Mondjuk, nem csodálnám...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #319 Dátum: 2015.05.25 23:00:32 »
Na, elmelegedett a féked a ringen? Mondjuk, nem csodálnám...

Szerencsére nem még, bár a Toyo mindenképp nagyobb terhelést jelent a Federalhoz képest (következö szettnél vissza is lépek 195-re). Viszont ártani biztos nem fog, hidegben egy picit talán jobban harap, de az a gumi miatt is lehet. Persze jobban hütött fék hüvösebb gumit is jelenthet. Na meg zavart, hogy nem volt semmi funkciója annak a két résnek :)
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.25 23:05:06 írta mr2ontrack »

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #320 Dátum: 2015.05.25 23:02:31 »
Szerencsére nem még, bár a Toyo mindenképp nagyobb terhelést jelent a Federalhoz képest. Viszont ártani biztos nem fog, hidegben egy picit talán jobban harap, de az inkább a gumin miatt lehet. Persze jobban hütött fék hüvösebb gumit is jelenthet. Na meg zavart, hogy nem volt semmi funkciója annak a két résnek :)
Király!  :clap:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Elado 2000 MR-S
« Válasz #321 Dátum: 2015.06.19 19:02:20 »
Eladó 2000 Toyota MR-S



Az autót 2006-ban vásároltam Angliában mikor ott éltem, 2008-ban költöztettem haza Magyarországra. Azóta összesen 6000km-t használtam, garázsban tároltam mindvégig.

Típus : Toyota MR2 Roadster (angol jobbkormányos)
Évjárat : 2000
Színe: fekete
Belső: fekete bőr
Okmányok: honosítva lett, magyar rendszámmal és papírokkal rendelkezik
Ára: 3500 EUR (vagy annak megfelelő forint)
[/b]

Benne:

- TEIN Super Street gátlók + állítható toronycsapágyak http://www.tein.com/products/super_street_with_pillowball.html
- EBC yellowstuff fékbetétek
- Brembo féktárcsák
- Goodridge fékcsövek
- elől gyari hátsó felni (15"), hátul facelift hátsó felni (16")
- 4x Toyo Proxes T1R gumik
- facelift hátsó lámpák
- facelift hátsó lökhárító betét
- facelift oldalsó levegő beomlő takarók
- vadonatúj fényszórók (Balkormányos, toyotától), megvannak a gyári jobbkormányos fényszórók is
- új motorblokk (Toyotától rendelve dugattyúkkal, hajtókarokkal, komplett) (1500km-t ment, még bejáratós)
- PE turbo kit + chargecooler kit + custom kipuff kat nélkul + e-manage blue ecu + műszerek (szélessávú lambda, olajnyomás, olajhőfok) + greddy profec boost controller/timer + nagyobb injektorok (2ZZ lotus Elise-ből) + Greddy BOV
- MR-S jelvények elől és a kormányon
- eredeti TRD első toronymerevítő
- eredeti TRD alső első merevítő
- eredeti TRD alső hátső merevítő
- Cusco hátső toronymerevítő
- vastagabb első/hátsó állítható kanyarstabilizátorok
- TTE design alsó középső merevítő (nincs installálva, original csomiban van)
- TRD váltó kulissza (ez komplett kulissza váltórúddal) + TRD váltógomb (megvan a gyari kulissza/rúd/gomb is)
- S2000 antenna
- gyári fekete keménytető + tok
- Fidanza könnyített lendkerék
- ACT Stage 2 kuplung szett
- karbon motortakaró műanyag (megvan a gyári is)
- új első szélvédő
- gyári szőnyegek

Egyebek:

- féknyereg felújító szett
- tartalék féknyergek
- gyári kipuffrendszer + katalizátor
- fém kuplung vezeték

- ezen felül a kocsibol kiszerelt gyári elemek (hangszorók, magnó, takaróműanyagok, stb.) mind megvannak és még akad pár alkatrész ami nem jut eszembe és/vagy nem lett beszerelve.
- tető nem ázik be

Sajnos nincs róla jelenleg több fotóm mert most is külföldön tartózkodom. Augusztusban leszek legközelebb Budapesten (ahol a kocsi is van egy garázsban) és a legfontosabb számomra hogy akkor el tudjam az autót. Komoly érdeklődő esetén természetesen haza tudok utazni megmutatni, átadni az autót.

A 2006-os vásárlás (6000GBP) óta árának többszöröse rá lett költve, csak a beépített alkatrészek önmagukban sok ezer euro-t érnek. Nincs időm és türelmem szétszerelni és kiárulni ezért szeretném egyben eladni es továbblépni.

Minden kérdésre, privát üzenetre szívesen válaszolok, ezen kívül e-mailen is elértek itt: tamasbako@gmail.com

Ha van olyan ismerősötok akit esetleg érdekelhet az autó akkor kérlek osszátok meg vele is az információt! Illetve ha van ötletetek hogy hol tudnám hirdetni még fórumon innen és túl azért is hálás lennék!
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #322 Dátum: 2015.06.26 23:12:30 »
Az szép lista! Össze is futott a nyál a számban, hirtelen felindulásból el is hoznám  :lol:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #323 Dátum: 2015.07.05 04:05:14 »
Nekem is beindult a pavlovi reflexem erre az eladó MR-S-re és az ára is jó...   :hmmmm:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Re:MR2
« Válasz #324 Dátum: 2015.07.31 19:47:05 »
Nem tudja valaki, hogy gyárilag az MR-2-esek tükre behajtható? Az enyémnek nem, és kíváncsi lennék, hogy valami szorul benne, vagy ez ilyen mindegyiken. (szűk a garázshelyem, jól jönne a behajtás)

fkarpati

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:MR2
« Válasz #325 Dátum: 2015.08.11 18:03:47 »
Hello,
vasárnap óta boldog tulajdonosa vagyok egy MR2 MKI-nek.
A hűtő ventilátor nem indul el. Tudja valaki hol van a jeladó?
Köszi
Ferenc

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #326 Dátum: 2015.08.24 00:40:04 »
Nem tudja valaki, hogy gyárilag az MR-2-esek tükre behajtható? Az enyémnek nem, és kíváncsi lennék, hogy valami szorul benne, vagy ez ilyen mindegyiken. (szűk a garázshelyem, jól jönne a behajtás)

Próbálgattam behajtani ma, de nekem se sikerült. Szerintem fix.

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Re:MR2
« Válasz #327 Dátum: 2015.11.09 19:41:42 »
Próbálgattam behajtani ma, de nekem se sikerült. Szerintem fix.

Köszi, akkor nem erőltetem. :)

A tetővel kapcsolatban: Újabban lehajtáskor feszül a tető a szélvédő ragasztásánál, és 10 cm hosszan elvált a ponyva az üvegtől. Megragasztottam kívülről, télre jó így, de így nagyon macerás lesz jövőre a tető nyitása, mert a feszülő részen rögtön leválik a duckt-tape is. A neten találtam olyan mestert, aki 150e-ért új tetőt csinálna rá. De szívem szerint inkább javíttatnám a gyárit, de nyáron egy másik cabrio tetős megnézte, és ő sem vállalta, hogy szétszedi, és megnézi, mi szorulhat, és javítja a tető ragasztását, vagyis mindenki inkább újat csinálna. Nem tudtok valakit, aki ilyet javít (márkaszervíz kiröhögne vajon?)? Cserélt valaki már tetőt? Milyen minőségűek ezek a ponyvák? A most talált mester vmi Sonnenland márkájú anyagot használ, üveg szélvédővel. Ha az ember leszedeti a gyári tetőt egy ilyen cserénél, később még visszaapplikálható, ha az utángyártott tönkremegy pár év alatt?

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #328 Dátum: 2015.11.17 19:06:54 »
Ez a tető téma elég macerás dolog, szerintem ha egyszer levetted, nem fogod tudni visszarakni a régit, legalábbis emlékeim szerint amikor a donorról levettem a ponyvát, az úgy volt odapatentvolva a karosszériához.
Viszont ebből kifolyólag van egy fölösleges tetőm, bár az állapotát még nem néztem, a mechanika biztos jó. Én lehet olyasmivel próbálkoznék, hogy csak az üveg környéki bőrt kicserélni, ami egy külön egység, így a javítás nem feltűnő..de hogy mennyire lenne ez tartós megoldás, nem tudom.

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Re:MR2
« Válasz #329 Dátum: 2015.11.18 20:39:38 »
Ez a tető téma elég macerás dolog, szerintem ha egyszer levetted, nem fogod tudni visszarakni a régit, legalábbis emlékeim szerint amikor a donorról levettem a ponyvát, az úgy volt odapatentvolva a karosszériához.
Viszont ebből kifolyólag van egy fölösleges tetőm, bár az állapotát még nem néztem, a mechanika biztos jó. Én lehet olyasmivel próbálkoznék, hogy csak az üveg környéki bőrt kicserélni, ami egy külön egység, így a javítás nem feltűnő..de hogy mennyire lenne ez tartós megoldás, nem tudom.

Köszi a tanácsot! Igazából engem a mechanika állapota zavar, nem hiszem, hogy a tető ment össze 1 centit pont 15. éves korára, valószínűleg a mechanika szorulhat valahol. (anno Karotta a Totalcar tesztjében az ülésből csak hátracseszte a tetőt a becsukáskor. Nekem ehhez két kéz kell, egyik a szélvédőt igazgatja, a másik a tetőt tolja és mindezt finom mozdulatokkal. Ha meleg van, könnyű a végén reteszt rátolni, ha hidegebb van, akkor elég szenvedés) Lehet, hogy még egy szezont kihúzok a tetővel, aztán meglátom a cserét. Legrosszabb esetben veszek egy hardtopot, aztán használom kupéként:)