Szerző Téma: MR2  (Megtekintve 171606 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
MR2
« Válasz #285 Dátum: 2014.10.20 21:18:07 »

Gondolom a karekterre gondolt, a 4AGE azért egész más stílus, szebben szól, nagyobb fordulaton él, stb. De attól még azonos teljesítménnyel is az Mk3 lenne a gyorsabb, mert a futómű fejlesztése között eltelt 20 év :) Sőt, az Mk1 nehezebb az Mk3-nál (1050+ kg vs 980 kg). Egyébként ugyanaz a motor van bennük, mint az AE86 GT-ben, 124 lovas (EUban), a silver- meg blacktop később jöttek ki.
Koszonom a válaszodat.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:MR2
« Válasz #286 Dátum: 2014.10.20 21:55:57 »
MR2 MKII-re kiváló lenne! :)
Némi alku még lehetséges!

http://racing-bazar.hu/felni_es_gumiabroncs/R15_5x114.3/rota_slipstream
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:MR2
« Válasz #287 Dátum: 2014.10.21 07:55:35 »
Van nálam egy eladó, szép állapotú MKIII-as, itt a hírdetés postja:
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1277.msg616076#msg616076

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re:MR2
« Válasz #288 Dátum: 2014.10.22 22:08:30 »
Nekem 7 évig volt 4AGE MK1-em, menetm vele Euro Ringen, Hungaro Ringen, meg Kakucson is.  Aztán cseréltem motort 4AGZE-re is. Azzal mentem vele még egy 5-6 évet, de már sokkal kisebb intenzitással. Most pát hónapja van MK3-am. Kicsit félreérthető voltam, a lényeg az hogy a 4AGE sokkal sportosabb karakterű volt. A "fordulatszámkérése", a hangja, a gázreakciója sokkal "élesebb" volt.
1/4 mérföldön a gyorsasági sorrend: MK1-4AGZE,MK3,MK14AGE.
Euroringen nagyon valószínű hogy az MK3 gyorsabb a futómű és a nagyobb fékek miatt, de még nem próbáltam. Az MK1 az én tapasztalatom szerint egyáltalán nem volt alattomos, mint sokan állítják. Remélem ez az MK3-ra is igaz lesz.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re:MR2
« Válasz #289 Dátum: 2014.10.22 22:09:17 »
Ja és az én MK1-em 950Kg volt mérve....
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re:MR2
« Válasz #290 Dátum: 2014.10.22 22:28:53 »
Az Aw11-ben volt 112 és 124 lovas 4AGE is. És persze volt 143 lovas 4AGZE is.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #291 Dátum: 2014.10.22 22:47:42 »
Az Aw11-ben volt 112 és 124 lovas 4AGE is. És persze volt 143 lovas 4AGZE is.
4AGE motoromba úgy 1998-1999 körül betettük a TRD verseny vezérműtengelyeket, Mahle verseny T alumínium dugattyúkat használtunk és könnyítettünk a főtengelyen 1kg-ot és a lendkerekén felet kb...

Brutális volt, alapjárat 2000, de 3500 rpm alatt dadogva, össze-vissza járt, de fölötte...  :whistling:

Szívószelepeknél: 312 fokos
Kipufogó szelepnél: 304 fokos
11 mm-es szelepemelés...

Ezt a tengelyt ajánlották a 11000 rpm-hez...




Itt van a Mahle dugó, pont ilyen volt nekem, pont ilyet talált valaki egy régi A csoportos raliautóban, csak nem a enyémben???:
http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/showthread.php/76643-4age-pistons-%28ex-groupA-rally-engines%29

Kéne még egyszer egy ilyen motort építeni, de sajnálom, hogy eladtam az enyém 2003-ban...   :cry:   :cry:   :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.22 23:16:33 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #292 Dátum: 2014.10.23 11:29:37 »
Ja és az én MK1-em 950Kg volt mérve....

Na igen ennyit a netes forrásokról, pedig néztem több helyen, gyanús is volt. Nálam az Mk3 1005 kg volt, pótkerékkel, keménytetővel, ~25L benzinnel.
Nem mondanám alattomosnak, bár nincs igazi viszonyítási alapom. Azért a 2 év alatt mióta pályázok vele, volt 1-2 húzósabb szitu, de egyszer se kellett még hívni a trélert :)
A gyári futómű elég puha, esetleg az tud meglepetést okozni, de nekem az nem sokáig volt benne. Nyilván az Euro3 már elkezdte kivégezni a motorok karakterét, nem lehet összehasonlítani a régiekkel..

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re:MR2
« Válasz #293 Dátum: 2014.10.23 13:01:40 »
Milyen gumi méretet használsz az MR-S en? Meditálok a tavaszi kollekción. Érdekelne ha van tapasztalatod. Az Mk1 jó gumi (Yokohama A048) nélkül nagyon ortolós volt.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #294 Dátum: 2014.10.23 15:46:35 »
Milyen gumi méretet használsz az MR-S en? Meditálok a tavaszi kollekción. Érdekelne ha van tapasztalatod. Az Mk1 jó gumi (Yokohama A048) nélkül nagyon ortolós volt.

Mindenhol 205/50R15 Federal 595RSR-rel kezdtem, ami egész kellemes volt, viszont ha fel akartam keményíteni teljesen hátul is a futóművet (sárga Koni), akkor túlkormányzottá vált. Raktam hátra durva kerékdőlést, ami miatt meg letolta magát az ívről, így lett előre Toyo R888 ugyanekkora méretben. Ezzel lehet 1-2 gyors kört menni ideális tapadással, amíg túl nem melegszik a Federal hátul, akkor megint jön a túlkormányzottság. Persze ha kicsit visszább vennék a hátsó keménységből, akkor jó lenne hosszabb távon is, csak azzal időt is vesztek..
Köv szezonban 215/50R15 Toyo lesz hátul, aztán meglátjuk..

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:MR2
« Válasz #295 Dátum: 2014.10.23 17:13:37 »
JoinR nem tudsz valakit MK II es körökből a Rota felnikre?  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #296 Dátum: 2014.10.23 17:35:33 »
JoinR nem tudsz valakit MK II es körökből a Rota felnikre?  :)

Láttam az üzid, nem igazán mozgok ilyen körökben, azt az 1 Mk2-est ismerem, aki a nyáron váltott könnyebbre, neki biztos nem kell még 1 garnitúra :/ 4x100-as lenne még el is gondolkoznék rajta, nagyon jól néz ki  :cool2:

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re:MR2
« Válasz #297 Dátum: 2014.10.23 17:35:52 »
Köszi az infókat, egyenlőre és is ebben a méretben gondolkodom. Lehet jövőre egyszer megnézlek a pályán.  ::)
 
Mindenhol 205/50R15 Federal 595RSR-rel kezdtem, ami egész kellemes volt, viszont ha fel akartam keményíteni teljesen hátul is a futóművet (sárga Koni), akkor túlkormányzottá vált. Raktam hátra durva kerékdőlést, ami miatt meg letolta magát az ívről, így lett előre Toyo R888 ugyanekkora méretben. Ezzel lehet 1-2 gyors kört menni ideális tapadással, amíg túl nem melegszik a Federal hátul, akkor megint jön a túlkormányzottság. Persze ha kicsit visszább vennék a hátsó keménységből, akkor jó lenne hosszabb távon is, csak azzal időt is vesztek..
Köv szezonban 215/50R15 Toyo lesz hátul, aztán meglátjuk..
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:MR2
« Válasz #298 Dátum: 2014.10.23 17:37:20 »
Láttam az üzid, nem igazán mozgok ilyen körökben, azt az 1 Mk2-est ismerem, aki a nyáron váltott könnyebbre, neki biztos nem kell még 1 garnitúra :/ 4x100-as lenne még el is gondolkoznék rajta, nagyon jól néz ki  :cool2:
Köszi!

4×100 ban már 5en elvitték volna....  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #299 Dátum: 2014.10.31 19:31:45 »
Esetleg ha valaki rákívánna a futóművemre, ne tartsa magába, fórumról érdeklődőknek természetesen olcsóbban :)
Sárga Koni (keményíthető) + H&R progresszív rugó 30/30