Szerző Téma: MR2  (Megtekintve 168198 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #255 Dátum: 2014.10.03 21:41:21 »
Volt valahol egy teszt, féktárcsák és betétek párosításáról...
Lényeg hogy EBC tárcsához EBC betét..... egy másik tárcsával nem biztos, sőt tuti nem ugyan azt a tudást nyújtja majd.
Tárcsa sokat el fog menni, szerintem a Yellow betéttel is sok -sok boldog verseny km-ert tudnál le.  ;)

Milyen felniket használsz? 
Írtad hogy másik márkatárs valami könnyű szetten gurul.

Majd egyszer lehet adok nekik egy esélyt :)

2 szettem van, gyári Toyota lemezfelni és a gyári alufelnije. Előbbi kb. 0,2kg-mal könnyebb még így is, utóbbinál jobb kicsit a fékhűtés talán. De ilyen tömegű felnit értelmes áron nem nagyon lehet venni. Egyébként úgy tudom, hogy a gyári alufelninek van köze az Enkei-hez.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:MR2
« Válasz #256 Dátum: 2014.10.03 21:53:16 »
Van köze az Enkeihez, de nem a könnyű féle verseny cucchoz.
Mennyi kg és mekkora?

Mit jelent az értelmes ár? Én 100-120 környékén szoktam adni a könnyű versenyfelniket.

Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #257 Dátum: 2014.10.03 22:00:15 »
Van köze az Enkeihez, de nem a könnyű féle verseny cucchoz.
Mennyi kg és mekkora?

Mit jelent az értelmes ár? Én 100-120 környékén szoktam adni a könnyű versenyfelniket.

Nyilván, én az olcsó noname "könnyűfém" felnikhez viszonyítottam. 100-120-ért már biztos van ennél könnyebb is, nekem az elég sok. Múltkor lemértem, de már elfelejtettem, a gyári adat gumi nélkül: elöl: 15x6 - 6,62kg, hátul 15x6,5 - 6,89kg.
A lemezfelni egyébként úgy könnyebb 20 dekával (a 15x6-osnál, azt hiszem), hogy csak 5,5 széles.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:MR2
« Válasz #258 Dátum: 2014.10.03 22:04:57 »
15" ban amik jók és könnyebbek: OZ Superleggera, Ultraleggera 6kg alatt vannak.... valamint Rota Slipstream is 6kg alatt van, és vannak drágább japán felnik is, pl. nyár elején volt nálam eredeti Advan RG , az 5kg volt .... de  sok márka van még, fejből nem tudnám felsorolni :D

Ha valamikor ráadod a fejed, akkor keress bátran!  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #259 Dátum: 2014.10.03 22:57:51 »
15" ban amik jók és könnyebbek: OZ Superleggera, Ultraleggera 6kg alatt vannak.... valamint Rota Slipstream is 6kg alatt van, és vannak drágább japán felnik is, pl. nyár elején volt nálam eredeti Advan RG , az 5kg volt .... de  sok márka van még, fejből nem tudnám felsorolni :D

Ha valamikor ráadod a fejed, akkor keress bátran!  ;)

Hú a Rota nagyon jól néz ki  :cool2:
Amikor vettem a kocsit, egy Alessio Silverstone (vagy Spider, valami sokküllős) nevű 17"-es műremek volt rajta [rohog] Lehet volt 10kg is, alig bírtam el :D Meg hát nagyon lusta volt vele a kocsi, ennyi erőhöz hülyeség a nagy felni (már ha a menettulajdonság a lényeg).


Ja a 2ZZ-re visszatérve...igen, az nagyon kéne bele. Nem is értem, miért nem rakták bele gyárilag, annyira könnyű kicserélni benne házilag is, a költségekre biztos nem foghatják...tavaly majdnem rávettem magam egy konverzióra, mivel elég olcsón hozzá tudtam volna jutni egy szinte új motorhoz, de győzött a racionalitás. Nagyon szépen szólnak a 2ZZ-k, mint egy v-tec motor kb. és nagyon jók is.
Az 1ZZ-ből nem nagyon lehet kellemes hangokat kihozni, talán amikor golflabda méretű lyuk égett ki a leömlőnél, akkor alakult valami. :)
Gondolkoztam, hogy kéne rá egy direktszűrő (a donorban benne is van minden hozzá szükséges cső, tényleg csak a szűrőt kéne megvenni a végére), de attól tartok, csak teljesítményvesztés lenne belőle. Pedig azzal talán lehetne egy kis karaktert vinni a hangjába.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #260 Dátum: 2014.10.04 15:15:52 »
Ja a 2ZZ-re visszatérve...igen, az nagyon kéne bele. Nem is értem, miért nem rakták bele gyárilag, annyira könnyű kicserélni benne házilag is, a költségekre biztos nem foghatják...tavaly majdnem rávettem magam egy konverzióra, mivel elég olcsón hozzá tudtam volna jutni egy szinte új motorhoz, de győzött a racionalitás. Nagyon szépen szólnak a 2ZZ-k, mint egy v-tec motor kb. és nagyon jók is.
Én sem értem, tuti autó lett volna már gyárilag...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

balintdkny

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:MR2
« Válasz #261 Dátum: 2014.10.06 10:53:38 »
Sziasztok!
Nemrég vettem egy MR2-est, a második generációból. Tetszik az autó idáig, viszont hidegen szeret rángatni, meg elmegy belőle az erő....(melegen is néha). Gondolom elosztófedelet kéne cserélni első körben, de nem találok sehol hozzá. Van tippetek esetleg? Vagy egy tisztítás is segíthet?
A másik, valami gagyi sportkormány van benne, honnan tudnék szerezni bele gyárit?
Köszi előre is :)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:MR2
« Válasz #262 Dátum: 2014.10.06 11:07:48 »
Szia!

Gyári kormányt lehet tudok szerezni!
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

balintdkny

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:MR2
« Válasz #263 Dátum: 2014.10.06 12:19:44 »
Az nagy segítség lenne :) (írnál egy e-mailt nekem a balint92@hotmail.com-ra? )
Egyébként az, hogy ~2500-3000ezer alatt csörgős hangja van, normális?
Netán be vannak állva a hidrotőkék?

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #264 Dátum: 2014.10.08 20:52:12 »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #265 Dátum: 2014.10.08 20:54:30 »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #266 Dátum: 2014.10.08 20:55:23 »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #267 Dátum: 2014.10.09 19:08:24 »
Ugyanolyan árnyalatú felnivel és belső térrel még jobb lenne  :whistling: Amúgy valami rendes ülést szívesen vennék bele (legálisat), mert a gyári nehéz, mint a sár.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:MR2
« Válasz #268 Dátum: 2014.10.09 19:25:03 »
Nekem Lancer EVO IX Recarom volt, az is nagyon nehéz ....de legalább tartása volt :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:MR2
« Válasz #269 Dátum: 2014.10.09 20:24:56 »
Nekem Lancer EVO IX Recarom volt, az is nagyon nehéz ....de legalább tartása volt :D
Nekem volt homológ Sparco Pro 2000 ülésem mikor versenyeztem, meg spéci fejvédős DTM ülés lett lemásolva, legyártva (betoldva 4cm középen, hogy beleférjek), arról van fotóm, csatolom.
Egyébként nem tudom mi lett ebből a szerintem nagyon jó kezdeményezésből, neked különösen ajánlom megnézni JoinR:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=1353
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...