Szerző Téma: MR2  (Megtekintve 171707 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #210 Dátum: 2013.04.07 13:39:52 »
Ez gyönyörű:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/mr_2/toyota_mr_2_mr2_1.8_roadster-6719405

Az a hátsó szárny kicsit idegen nekem, de amúgy vannak szép részletei jah :) Amúgy mind amiket árulnak, külsőre egész szép állapotúak, látszik rajtuk, hogy mind nyugati kézben voltak, míg be nem hozták őket.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:MR2
« Válasz #211 Dátum: 2013.04.07 20:46:13 »
Na azt hiszem ezt meg fogom nézni, ha már itt Győrben van, ezt mindig a futóművesnél láttam sztem.
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:MR2
« Válasz #212 Dátum: 2013.06.05 21:39:21 »

19Gera96

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:MR2
« Válasz #213 Dátum: 2013.08.05 22:14:45 »
Üdv!

A 2. generációs Toyota MR2-esről kérnék véleményeket, tapasztalatokat. Érdekelne hogy gyári alkatrészeket és tuning alkatrészeket honnan lehetne beszerezni?

mr2ontrack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:MR2
« Válasz #214 Dátum: 2013.08.14 11:16:54 »
Üdv!

A 2. generációs Toyota MR2-esről kérnék véleményeket, tapasztalatokat. Érdekelne hogy gyári alkatrészeket és tuning alkatrészeket honnan lehetne beszerezni?

A turbósok nagy terhelésnél tudnak melegedni, amúgy nem rossz gépek. Igaz nekem 3gen van, gondolkoztam anno a 2genen is. Tuning alkatrész korlátozottan elérhető itthon, pl. toronymerevítő stb. beszerezhető pl Deviltuningnál (idő kérdése) illetve ebay, esetleg 1-2 MR2 specialista angol cég.
Alkatrészellátás nem hiszem, hogy problémás, Unixnál biztos van minden..

forresty

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:MR2
« Válasz #215 Dátum: 2013.10.07 17:02:11 »
Sziasztok!

2. gen MR2 vásárlásán gondolkodom. Van esetleg találkozó, ahol összegyűltök, esetleg meg tudná valaki mutatni a sajátját? Szükségem lenne arra, hogy jobban szemügyre vehessek egyet, illetve beszélhessek egy tulajjal. Nem akarom ezzel az eladó autók tulajdonosait fárasztani, mert egyelőre csak ismerkedek az autóval.
Budapesten lakom, ha lenne valakinek errefelé egy órája rám amikor egyébként is megmozgatja az autóját, az nagyon sokat tudna segíteni.

Itt vagyok elérhető: forrresty(kukac)gmail(pont)com -> igen, három 'r'-rel. :)

Előre is köszi:

Forr

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:MR2
« Válasz #216 Dátum: 2013.10.07 17:22:19 »
Ha itt nem találsz MR2 tulajt, akkor a TSK-t kéne megkeresni FB-on (Toyota Sport Klub).  :)
         

forresty

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:MR2
« Válasz #217 Dátum: 2013.10.07 22:25:12 »
Ha itt nem találsz MR2 tulajt, akkor a TSK-t kéne megkeresni FB-on (Toyota Sport Klub).  :)

Köszi szépen, megpróbálom ott is.

Toygola

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:MR2
« Válasz #218 Dátum: 2014.04.21 21:45:51 »
Szevasztok!

Hulladék 1.generációs Mr-2-t szeretnék vásárolni. A lényeg, hogy legyenek magyar papírjai vagy papírozható legyen illetve alapszinten guruljon/megálljon. Volt egy fehér még 2-3 hónapja a HaHu-n de arról lemaradtam... :-( Targás lenne az igazi, mert a következő jövevénynek 3 fontos szerepet kell betöltenie: Legyen középmotoros, hátsókerekes és egy picit cabrio. :-)

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
MR2
« Válasz #219 Dátum: 2014.07.02 15:23:17 »
Sziasztok, újra Toyotás lettem, vettem nemrég egy MR2-est. Jobban utánaolvastam ennek az 1ZZ-FE olajfogyasztási problémának, ami elvileg érintheti az én kocsimat is. A külföldi oldalon az írják, hogy az elő-katalizátor megy tönkre, és az barmolja el a dugattyúkat, ami miatt extrém olajfogyasztás lehet, ezért érdemes kiszedetni, ha még nem történt meg. Máshol meg azt írják, hogy módosított dugattyú kell bele, meg még 2 luk, és attól lett jó.

A másik kérdésem, hogy van olyan oldal, ahol olyan szinten meg lehet nézni egy Toyota adatait, mint pl. a BMW-nél, vagyis látszana, hogy pontosan mikor gyártották, milyen piacra, és mi volt a felszereltsége.

Az enyém 9 évesen, az órájában kb. 80 ezerrel került be az országba (most 159 ezer van benne elvileg). Van rá szerintetek esély, hogy gariban még megoldották rajta a motorcserét? Van bármi ismertetőjegye a cserélt motornak?

A kocsival még nem mentem túl sokat, kicsit kellett olajat utánatöltenem, de nem füstöl, nem tűnik rossznak, de mégis kíváncsi lennék, mi a helyzet. Mayernél azt mondták ma, mikor más okból érdeklődtem, hogy 7 éves korig cserélték a motorokat, és pénzért annyiba kerül, hogy mindenki inkább olajat vesz bele, és utántöltöget. Ha most még nem jött elő a hiba, biztos elő fog előbb-utóbb, vagy van rá esély, hogy megússza az autó?

Köszi a választ!

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:MR2
« Válasz #220 Dátum: 2014.07.10 10:57:05 »
Sziasztok, újra Toyotás lettem, vettem nemrég egy MR2-est. Jobban utánaolvastam ennek az 1ZZ-FE olajfogyasztási problémának, ami elvileg érintheti az én kocsimat is. A külföldi oldalon az írják, hogy az elő-katalizátor megy tönkre, és az barmolja el a dugattyúkat, ami miatt extrém olajfogyasztás lehet, ezért érdemes kiszedetni, ha még nem történt meg. Máshol meg azt írják, hogy módosított dugattyú kell bele, meg még 2 luk, és attól lett jó.

A másik kérdésem, hogy van olyan oldal, ahol olyan szinten meg lehet nézni egy Toyota adatait, mint pl. a BMW-nél, vagyis látszana, hogy pontosan mikor gyártották, milyen piacra, és mi volt a felszereltsége.

Az enyém 9 évesen, az órájában kb. 80 ezerrel került be az országba (most 159 ezer van benne elvileg). Van rá szerintetek esély, hogy gariban még megoldották rajta a motorcserét? Van bármi ismertetőjegye a cserélt motornak?

A kocsival még nem mentem túl sokat, kicsit kellett olajat utánatöltenem, de nem füstöl, nem tűnik rossznak, de mégis kíváncsi lennék, mi a helyzet. Mayernél azt mondták ma, mikor más okból érdeklődtem, hogy 7 éves korig cserélték a motorokat, és pénzért annyiba kerül, hogy mindenki inkább olajat vesz bele, és utántöltöget. Ha most még nem jött elő a hiba, biztos elő fog előbb-utóbb, vagy van rá esély, hogy megússza az autó?

Köszi a választ!

Hali!
A katalizátor dolog pont fordítva van, az olajevős probléma miatt megy tönkre az előkatalizátor, és ha szétesik a belseje, az visszakerülhet a hengerekhez.
Ez a dolog ki lett vesézve nemrég itt is a Celica topicban, de az indexes fórumon is folyamatosan előjön. A problémát valóban a dugattyúk okozzák, és hogy nem tudják rendesen lehúzni az olajat, de nem minden esetben, mármint nem minden autónál jön elő törvényszerűen, használatfüggő. Ha még az elején elkapják a problémát, akkor elég a dugattyúkat cserélni, de ha már sérültek egyéb dolgok is, akkor nem. Ha bemész egy (bármelyik) Toyota márkaszervízbe, ott meg tudják mondani, hogy mikor hova gyártották szerintem, sőt azt is, hogy mikor mit szervizeltek rajta. Tesóm tavaly vett egy ilyen MR2-t, előtte leinformáltuk, abban például még mielőtt magyarországra került, garanciában cserélték a dolgokat annak idején.

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Re:MR2
« Válasz #221 Dátum: 2014.07.11 13:26:43 »
Hali!
A katalizátor dolog pont fordítva van, az olajevős probléma miatt megy tönkre az előkatalizátor, és ha szétesik a belseje, az visszakerülhet a hengerekhez.
Ez a dolog ki lett vesézve nemrég itt is a Celica topicban, de az indexes fórumon is folyamatosan előjön. A problémát valóban a dugattyúk okozzák, és hogy nem tudják rendesen lehúzni az olajat, de nem minden esetben, mármint nem minden autónál jön elő törvényszerűen, használatfüggő. Ha még az elején elkapják a problémát, akkor elég a dugattyúkat cserélni, de ha már sérültek egyéb dolgok is, akkor nem. Ha bemész egy (bármelyik) Toyota márkaszervízbe, ott meg tudják mondani, hogy mikor hova gyártották szerintem, sőt azt is, hogy mikor mit szervizeltek rajta. Tesóm tavaly vett egy ilyen MR2-t, előtte leinformáltuk, abban például még mielőtt magyarországra került, garanciában cserélték a dolgokat annak idején.

Köszi a választ! Kellett új pótkulcs is a kocsihoz, ennek kapcsán a Mayernél utánanéztek a kocsinak, de csak annyit láttak a computerben, hogy 2009-ben a Realszisztémások hátsó kerékcsapágyat cseréltek rajta. Előtte került be az országba az autó. Külföldi előéletét ők nem látták. Holnap úgyis megyek hozzájuk javítóstiftért, majd rákérdezek megint.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:MR2
« Válasz #222 Dátum: 2014.07.11 13:56:00 »
Az enyém 9 évesen, az órájában kb. 80 ezerrel került be az országba (most 159 ezer van benne elvileg). Van rá szerintetek esély, hogy gariban még megoldották rajta a motorcserét? Van bármi ismertetőjegye a cserélt motornak?

A kocsival még nem mentem túl sokat, kicsit kellett olajat utánatöltenem, de nem füstöl, nem tűnik rossznak, de mégis kíváncsi lennék, mi a helyzet. Mayernél azt mondták ma, mikor más okból érdeklődtem, hogy 7 éves korig cserélték a motorokat, és pénzért annyiba kerül, hogy mindenki inkább olajat vesz bele, és utántöltöget. Ha most még nem jött elő a hiba, biztos elő fog előbb-utóbb, vagy van rá esély, hogy megússza az autó?

Köszi a választ!
Csak erre a részre tudok érdemben válaszolni.

A cserélt blokkot egyértelműen csak a motorszám helyetti motorkódról lehet megállapítani. Az eredeti blokkon szám van, a gariban fűzött blokkon motorkód. Pont.
A javított blokkal együtt járt a nívópálca csere is, amin egy jól látható zöld színű műanyag gömböcske van, ez jelzi továbbá azt is, hogy az eredeti 3,5 liter + 0.2 liter motorolaj mennyiség helyett 4,1+0,2 liter kell a motorba. Ha rendelkezel az autó eredeti dokumnetációjáva, akkor a márkaszerviz biztosan be is jegyezte a szervizfüzetbe a garanciális motorcsere tényét dátum és km-állás mellett.
A garancia egyébként 7 év/180.000km-ig végezték el, attól függően, hogy melyik következett be hamarabb. Manapság biztosan nem foglalkoznak már vele, addig is csoda volt a hozzáállás, hogy egyáltalán vállalták a motorcserét ingyen és bérmentve.

Nekem is 1ZZ motor hajtja az Avensist és van kis olajfogyasztás, ami kb 5000km/1 litert jelent. Semmi egyéb nem észrevehető a motor működésén, nem folyik az olaj sehonnan. Ha magasabb fordulaton használom, kicsit jobban eszi, ha kímélem, kevésbé fogy. Én a gyári előírt 5W-30 olajjat használom (Liqui Moly Top Tec 4300), a Bárdiban 5+1 literes kiszereléssel veszem. Az olajcseréket 8-10.000-ként ejtem meg, jelenleg 226.000km-t futott az autó.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Re:MR2
« Válasz #223 Dátum: 2014.07.15 09:52:08 »
Csak erre a részre tudok érdemben válaszolni.

A cserélt blokkot egyértelműen csak a motorszám helyetti motorkódról lehet megállapítani. Az eredeti blokkon szám van, a gariban fűzött blokkon motorkód. Pont.
A javított blokkal együtt járt a nívópálca csere is, amin egy jól látható zöld színű műanyag gömböcske van, ez jelzi továbbá azt is, hogy az eredeti 3,5 liter + 0.2 liter motorolaj mennyiség helyett 4,1+0,2 liter kell a motorba. Ha rendelkezel az autó eredeti dokumnetációjáva, akkor a márkaszerviz biztosan be is jegyezte a szervizfüzetbe a garanciális motorcsere tényét dátum és km-állás mellett.
A garancia egyébként 7 év/180.000km-ig végezték el, attól függően, hogy melyik következett be hamarabb. Manapság biztosan nem foglalkoznak már vele, addig is csoda volt a hozzáállás, hogy egyáltalán vállalták a motorcserét ingyen és bérmentve.

Nekem is 1ZZ motor hajtja az Avensist és van kis olajfogyasztás, ami kb 5000km/1 litert jelent. Semmi egyéb nem észrevehető a motor működésén, nem folyik az olaj sehonnan. Ha magasabb fordulaton használom, kicsit jobban eszi, ha kímélem, kevésbé fogy. Én a gyári előírt 5W-30 olajjat használom (Liqui Moly Top Tec 4300), a Bárdiban 5+1 literes kiszereléssel veszem. Az olajcseréket 8-10.000-ként ejtem meg, jelenleg 226.000km-t futott az autó.

Köszi az értékes választ! Mivel se zöld gömb nincs a nívón, a forgalmiban meg motorszám van, így akkor választ is kaptam a kérdésemre. Olajat tegnap cseréltettem, Castrol 5w30 ment bele, meg Mann szűrőt vettem. Kíváncsi vagyok, mennyit eszik majd belőle. Mivel egyelőre hobbiautóként fogom használni, így valszeg évenként cserélek majd olajat, ezalatt jó, ha 3-4 ezer km-t megy majd a kocsi.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:MR2
« Válasz #224 Dátum: 2014.07.25 21:48:03 »
Toyota honlapjan fennt volt a csere menete. Illetve erintett alvazszamok. Ha tenyleg ilyen keveset mesz vele akkor eszre se veszed, mert ket olajcsere kozt nem emsz annyit. Akkor biztosan nem foglalkoznek vele.
Konrád