Igen, szóval ilyen mondattal kezdeni, hogy "A felszereltsége mai szemmel nem kirívó, de 1999-ben itthon az újként eladott Opelekre általában a fapad volt a jellemző, azaz nélkülözték a két első légzsákot, az ABS-t, a szervokormányt, az első elektromos ablakokat és a központi zárat, ami ebben az autóban megvan" rögtön öngól, mert kétszer kell elolvasni, hogy lepottyanjon a tantusz, hogy a modellre legjellemzőbb fapadság pont a tiédre nem jellemző. Kicsit nyakatekert...
Meg ilyen, hogy "Aki hiányolja, keressen tovább, ez nem az ő autója!" - ennek aztán mindene van, csak vevő csalogató hatása nincs... látszik az adatokból, hogy nincs benne klíma, nem kell ezt ilyen drámaian kiemelni.
Frappáns rövid mondatok kellenek, maximum 5 darab. Ekkora szövegblokkot ha meglátnak, 90%-a el se olvassa, de ha fele ennyi lenne, azt sem olvasná el a látogatók 60%-a. A puszta adatokat nézik amik eleve ott vannak a szöveg fölött, úgyis ott vannak a kizáró okok, ha azok szűrőjén kisebb kompromisszumokkal átesnek, akkor jön a szöveged, ami ekkora hosszban elrettentő hatást kelt. Ezt a hirdetést nem DonPrego-k fogják nézegetni, ha érted mire célzok...
Azt viszont megfontolnám, hogy a HD képeket tegyem ingyenessé a látogató számára.