Valóban gáz. Az európai vásárlókra nézve gáz ! Az ítélőképességüket minősíti.
Most nézd meg azt is, az USA-ban mennyi Corolla fogy. Abban az USA-ban, ahol a gépkocsi a világon a leghamarabb terjedt el tömegesen, tehát nem éppen egy kezdő autós nemzet.
Számomra konkrétan a hülyeség iskolapéldája, hogy olyan autókból vesznek az emberek Európában többet, mint a PUG 308.
(Azt egyébként ne feledd el, hogy a Corollát Európa országainak csak a töredékében forgalmazzák, mióta kijött az Auris. A nyugati piacokról pl. kivonták.)
Ebben teljesen igazat adok
De szerintem azt is látni kell, hogy amikor a Toyota "európaibb" külseje kocsikat csinált (E12 vagy akár T25) egyböl több fogyott belöle, mint szokott.
.. és nagy részben még mindig ezeket látod az utakon, akár Mo.-n vagy Ausztriában.
Jó, persze erre megint mondhatjátok, hogy a piacok méretét összehasonlítva kit érdekel a "kis" Európa a nagy Amerikához képest.
A gond csak annyi, hogy a német márkák pl. nagyon is rámennek arra, hogy formával, felszereltséggel elcsábítsák az európai vásárlókat.
Ezeknek az emberek pedig, akiknek van pénzük és nem sajnálnak annyit új kocsira, igenis fontos lesz, hogy személyre szabott kocsit vehessenek át a szalonban.
A Toyota csomagjai nagyon jók, de nem személyre szabhatóak és ezálltal sok vevöt veszítenek, akiknek ez fontos lenne.