A másik Corollánkat mi is használtan vettük, nincs semmi baja, viszonylag jó vétel is volt. Én is tudom, hogy van ilyen autó, hiszen nap mint nap használom azt is.
Viszont ennél nem kellett számolni a kockázattal, hogyha bedöglik, akkor nincs mivel dolgozni menni, stb...
Ugyanakkor, ha biztosra kell menni, akkor nincs sok választás... Egy pár órás átnézésből nem lehet olyan túl sok mindent levonni, a komolyabb stiklik, ha vannak, akkor használat közben fognak kijönni.
Ugyanez igaz a törésmentességre. Attól, hogy a csomitálcán, meg az első hossztartón nem látszik gyűrődés, illetve kb azonos a rétegvastagság nem jelenti azt, hogy nem volt törve. Komplett elemeket, akár oszlopokat, vagy tetőt is lehet úgy cserélni, hogy azt csak komoly bontás után vedd észre...
Amúgy amit elsőre használtan vettünk autót, azt körbemértük rétegvastagságmérővel, elvittük próbakörre, stb... Aztán vétel után derült ki, hogy 90e km helyett legalább 150e van benne (2 éve megcsinálták a 130-as szervizt), a beltere úgy volt összelegózva, + 1-2 utólagos extra úgy volt beszerelve, mintha nem is lett volna... Ezzel a Terrát hozták volna Sol szintre, de jópár extra hiányzott belőle. Mivel akkor még nem tudtuk, hogy milyen csomagok voltak, vagy hogy lehetett-e utána extrázni, ezért fel sem tűnt a dolog...
Miután az egyik szalonban kiderült a km-es turpisság, szóltak, hogy ha lehet, inkább tartsuk meg az autót, mert jó állapotban van, csak ugye akkor az nem ér ennyit. A nepper nem akart engedni, úgyhogy "szépszóra" visszavásárolta.
Utána még rászántunk 1 hónapot keresgélésre, de az összes megnézett autó rosszabb állapotban volt, mint amit visszavittünk...
Az 5. fölösleges utazás után arra jutottunk, hogy legyen egy új, és az itt fog elrohadni alattunk...