ez mostmár hányadik "autóvételi hullám" ?
előttem kezdted már jóval, én egy évig nyűglődtem mire elment a corolla, és a skodri már másfél éve megvan..
e10 lesz ebből..
Na Murray, kész a Civic lakatolása
Szóval: első sárvédő javítás, az alja volt rohadt a kerék mögött, én hülye vettem egy bontottat az ország másik végéből postázva, a lakatos meg mondta, hogy egyszerűen csinál egy új "alját"
Aztán jobb hátsó ív csere(4150 volt a klokkerholm ív), bal hátsó doblemez javítás, és tanknyílás javítás. Sztem erősen haveri ár, de 18 ropit kért, 19et adtam
Jobb oldalon még gyári volt az ív(23éves!), és nem is volt nagyon elrohadva, csak 2 ponton rohadt erősebben, az egyiknél át is lukadt. A másik oldalon meg elkezdett rohadni a 8 éve feltett ív belülről. Elvileg lekezelte. Festés jav meg polir 40 lesz.
Felismertem a kertjében egy E12 sedan hátsó részt
rákérdeztem. Mondta h vettek egy hátulról törött, de alig futott, szervizkönyves sedant. MEg volt nyomódva a hátulja, de a nyulványok is sérültek, ezért kapott egy "új hátulját"
vagyis bontottat(C oszlop aljától a végéig) Már nem emléxem pontosan, de tán 800ért vették a gépet, és 1.6ért lett eladva.. mínusz a javítás. Persze nem kérdeztem rá, h sérülésmentesként lett e hirdetve, de állítólag az eredetvizsgán nem vették észre
Volt ott hatchback hátsó rész is
MEg yaris. Qrva nagy pénz van ám ebben a szakmában, meg a fényezőben is. Kintről hoznak be sérült kocsikat, otthon felszerelt műhelyük van, ő is meg fia is lakatos.. Termelik a pénzt.
Egyébként a családi ill rohangálós kocsijuk egy 2es Avensis, 1es Yaris
És a VWkről nincs jó véleménnyel ő sem