Rohadt, nagyon. Már lyukas volt a bal első sárvédő és a jobb hátsó is, valamint a szakszerűtlen jégkár javítás miatt telibe kellett volna fújni az egész autót. A Carina maximum két csillagos lenne a törésteszten, az Ave is csak 3-at kapott, pedig az a Carinához képest bunker. Miért hihetetlen a 80e km? idén lesz 20 éves az E10, most van benne 127500.
Hát ja, a rohadást meg kell fogni. Az enyémet 2008-ban fújták telibe, valószínűleg hátulról kapott. Én a megbízhatóságot vettem alapul, tökéletes autó meg nincs
![no :no:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/no.gif)
Ha akkora biztonságot akar az ember, hát mindegy, hogy Carisma vagy Carina, ha egy Audi vagy BMW SUV letarolja az embert, mint szegény Fiat-ost a múltkor. De mondom, tökéletes autó nincs, persze az érzés más benne: biztonságban vagyok, de ha pályán lerohad pl. a váltó miatt, az sem túl biztonságos dolog. Ki így dönt, ki úgy.
Mindazonáltal nekem is a Carina mellett a Mitsubishi Carisma volt az egyik preferált típus - de akkor még nem tudtam azt sem, hogy francia váltó is lehet benne...az lehet, hogy nem élte volna túl a 308.000 km-t a gyári olajjal
![no :no:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/no.gif)
Remélem, hogy találsz olyat, ami valóban megkímélt! Külföldről sem álom behozni annyira, rengeteg török, stb. kereskedő No-ban is teker visszafelé ezerrel, ahogy hallom
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)