Rohadt, nagyon. Már lyukas volt a bal első sárvédő és a jobb hátsó is, valamint a szakszerűtlen jégkár javítás miatt telibe kellett volna fújni az egész autót. A Carina maximum két csillagos lenne a törésteszten, az Ave is csak 3-at kapott, pedig az a Carinához képest bunker. Miért hihetetlen a 80e km? idén lesz 20 éves az E10, most van benne 127500.
Hát ja, a rohadást meg kell fogni. Az enyémet 2008-ban fújták telibe, valószínűleg hátulról kapott. Én a megbízhatóságot vettem alapul, tökéletes autó meg nincs
Ha akkora biztonságot akar az ember, hát mindegy, hogy Carisma vagy Carina, ha egy Audi vagy BMW SUV letarolja az embert, mint szegény Fiat-ost a múltkor. De mondom, tökéletes autó nincs, persze az érzés más benne: biztonságban vagyok, de ha pályán lerohad pl. a váltó miatt, az sem túl biztonságos dolog. Ki így dönt, ki úgy.
Mindazonáltal nekem is a Carina mellett a Mitsubishi Carisma volt az egyik preferált típus - de akkor még nem tudtam azt sem, hogy francia váltó is lehet benne...az lehet, hogy nem élte volna túl a 308.000 km-t a gyári olajjal
Remélem, hogy találsz olyat, ami valóban megkímélt! Külföldről sem álom behozni annyira, rengeteg török, stb. kereskedő No-ban is teker visszafelé ezerrel, ahogy hallom