nekem mindenképp 3as cápa kéne ha lehet nagy motorral. 92ben mentem egy ilyennel szép emlékeim vannak.
tegnapi autómániában is volt egy szép db. évek óta olvasgatom a cápabmw fórumot, hát ...pénz kell hozzá sok pénz.. ![wub :wub:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/wub.gif)
állólánykát meg csak nézem. nem is ültem még ilyenben.. ![cry :cry:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/20_sir.gif)
"Állólányka", ez jó
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
!
Én vezettem is egy ilyet
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
... Úgy jó tíz éve. Kereskedésből elvittem próbaútra egy automata, 230.4-es változatot (2.3 négyhengeres benzines). Első generációs, facelift előtti keskeny hűtőset. Hajó-élmény
![cool2 :cool2:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/cool2.gif)
- nagy, masszív érzetet keltő, nagyon tágas hajó, valami elképesztően jó körkörös kilátással.
Csak hát sajnos ez a típus már túlvan azon a korszakon, amikor még felbukkannak vállalható darabok, aránylag kis pénzért. Ebből a szarok már gyakorlatilag kihaltak - ami megmaradt, az többnyire jó is, és az ára is ennek megfelelő. Itt azért már javarészt ötszámjegyű euro-összegekről beszélünk. És az olcsóbbakkal nagyon kell vigyázni, mert ez a típus azért még eléggé szeretett rozsdásodni, és bele lehet futni átbaxós pénztemetőkbe.
------------------------------
A "kiscápa" első generációs BMW 3-as, az (még) más kategória... Sokkal alacsonyabb ár-régiókban mozog, és abból azért még mindig bele lehet futni ápolt, megkímélt, első-második gazdás példányokba (főleg alapmodellekbe), pár ezer euroért.
Viszont nagy motorral... A hathengeresek... Azok ritkák, és drágák. És nagyságrenddel költségesebbek is.