Igazából egyedül a hátsó futómű hibákról tudok,amik jellemzőek a típusra.
A TÜV-statban a 10-11 éves Xsarák (ez a legöregebb, vizsgált korosztály) a következőképpen szerepeltek.
Átlagos futás: 127.000 km (! vesd ezt össze a "tiétekkel" !). Hibátlan: 35.4 % (összes típus átlaga: 40.5 %), kis hibás: 34.6 % (32.6 %), megbukott 29.9 % (26.8 %). Ezzel a Xsara az ennyi idős autók összesen 73 helyezést tartalmazó listáján (sok a holtverseny, azért ilyen kicsi a szám) az 54. helyen áll.
A vizsgákon valóban az átlagnál több a gond a Xsarák futó- és kormányműveivel, a világítóberendezésekkel, valamint a motorral és az erőátvitellel (olajszivárgás).
Emellett jellemző problémaként említik a komplett elektronikai és elektromos rendszert (immobiliserek, motorvezérlők, ablakemelők, hőkapcsolók, feszültség-szabályzók külön kiemelve), a kormányszervó-szivattyúkat, a fékrásegítőt; továbbá sok tulaj panaszkodik az utastér különféle zörejeire és a hamar "kiülődő" ülésekre.