Akkor itten már, ez kimeríti a hanyag tulajdonos fogalmát...
... szvsz a fiatal kocsi többek közt arról szól, hogy oda lehessen vele gurulni műszakira, és menjen szépen át. Ne kelljen előtte szerelőhöz vinni. Amúgy pedig, mire való a műszaki vizsga, ha nem erre?
Mielőtt megkérdeznéd: ettől még hordom szerelőhöz a kocsijainkat. De külön, műszaki előtt nem. Illetve csak ha jelét adják, hogy valami nem stimmel velük. (Az öreg kocsik, mint pl. a Camry, kivételt képeznek ez alól. Azt szerelőm szokta vinni vizsgára.)
Amúgy a németeknél, konkrétan a TÜV-nél 80-90 euro egy személyautó vizsgadíja. Na most ha megnézed, hogy ez ott hogyan aránylik egyrészt a fizetésekhez, másrészt a szervízek óradíjához, akkor érthetőbbé válik, hogy miért lehetnek kevésbé hajlamosak szerelőhöz mászkálni külön, a műszaki előtt.