Egy vilag legjobb autojanak mondott, ugy is kezelet, nem mellekesen a marka a hirnevet is innen (megbizhatosag) szerzo autotol par eves koraban, minimalis km-rel es ujszeru autoban ez igenis gaz, blama, ego szerintem.
En legalabbis nem vagyok hozzaszokva es sose tapasztaltam ilyesmit ilyen fiatalon. Egy nemet autonal elnezem, de ott is gaz, csak elismerem az ilyesmiben kevesse meggyozoek. Egy japan autonal szerintem ez megbocsajthatatlan es nekem szubjektive annyit mond, hogy nem kell nekem japan auto, mert azzal sem dolhetek hatra es szurkolhatok masoknak, hanem mehetek es kukazhatok uj muszercsoportot Nem csak egy nyamvadt kis ablakemelot vagy egy ablaktorlomotort, hanem egy egesz muszercsoportot . Nekem ez joval az ingerkuszobom felett van, hangsulyozom nekem.
Jó. Nekem meg nem
... Mert összességében véve nézem ezt is. Számtalanszor leírtam amúgy, hogy mekkora baromságnak tartom azt a hozzáállást, hogy egy Toyota nem romolhat el. Átlagolva vizsgálom a Toyotáink teljesítményét, úgyhogy az Avénak elég durván szét kéne ahhoz esnie, hogy kiábrándítson a márkából. Kb. überelnie kéne az A_U_D_I-t - azt meg úgysem fogja
-----------------------
Ami pedig a pilácsot illeti: egy bemattuló foncsor nem "megbízhatósági hiba" kategória. (Mellesleg számtalan más, hasonló, koraibb tervezésű, gyűjtőlencsés xenon fényszórós autót sújt - persze ettől nem lesz kevésbé bosszantó. Megjegyezném, hogy a rég nem garis, hét éves autó fényszórói cseréjére komoly méltányosságot adott a Toyota. Persze erre lehet mondani, hogy "alap", csak épp mégsem az, ha megnézem e téren több más, neves, európai gyártó hozzáállását.)
-----------------------
A kiemelt részért pedig egyrészt max respect, EZ tényleg objektív
... Másrészt megjegyeztem, elmentettem, felírtam a kéménybe stb